וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: נאנט ערכה טקס מרגש לזכרו של סאלה, ליון הפסידה, תיקו למונאקו

חבריו של החלוץ הארגנטינאי המנוח עלו בחולצות שחורות והובילו 0:2, אבל הפסידו 4:2 לנים. ליל (0:2 בגנגאן) ברחה לליון (1:0 בניס). פלקאו כבש ביום ההולדת, מונאקו ספגה 2:2 בדקה ה-90 במונפליה

המחזור ה-24 בליגה הצרפתית יגיע לסיומו הערב (ראשון) עם המפגש בין ניס לליון, אבל במוקד ששת המשחקים עמד המשחק הביתי הראשון של נאנט לאחר הידיעה כי נמצאה גופתו של אמיליאנו סאלה. המועדון ערך טקס מרגש לפני המשחק מול נים וכל 37,473 המקומות היו תפוסים לאחר שהכרטיסים נמכרו ב-9 יורו בלבד - לציון הספרה 9 שהתנוססה על גב חולצתו של סאלה. ההתרגשות עבדה מחצית אחת, אלא שנאנט איבדה יתרון 0:2 והפסידה 4:2. ליל התבססה במקום השני עם 0:2 בגנגאן, בעוד ליון השלישית הפסידה 1:0 בניס. מונאקו ספגה 2:2 בדקה ה-90 במונפלייה, טולוז וריימס נפרדו ב-1:1.

טקס לזכרו של אמיליאנו סאלה באצטדיונה של נאנט. רויטרס
משקיף מלמעלה. אמיליאנו סאלה/רויטרס

נאנט - נים 4:2

שחקני המארחת עלו בחולצות שחורות עם שמו של סאלה והקדישו לו את השערים במחצית הראשונה, אבל איבדו יתרון 0:2 במחצית השנייה ורשמו הפסד נוסף שמותיר אותם באזור המסוכן. אחרי המחוות והדמעות, קאליפה קוליבאלי נגח לרשת בדקה ה-15 ומאג'יד וואריס הכפיל מהנקודה הלבנה בדקה ה-38. בפטיסט גיום צימק מקרוב בדקה ה-47 ונים גם רצתה פנדל בדקה ה-66, אבל השופט קלמון טורפן נעזר ב-VAR והורה להמשיך. שלוש דקות לאחר מכן, השוויון הגיע ללא עזרת ה-VAR, עם בעיטה מסובבת של אנטונין בובישון שהפתיעה את כולם בדרך לחיבורים, ובדקה ה-85 השלים ז'ורדן פרי המושאל מליון את המהפך. המחליף סאדה תיוב חתם בדקה ה-89.

שחקני נאנט מכבדים את זכרו של אמיליאנו סאלה. רויטרס
שחקני שתי הקבוצות מכבדים את זכרו של אמיליאנו סאלה/רויטרס

גנגאן - ליל 2:0

ניצחון חמישי ברציפות למדורגת שנייה, שנמצאת על המסלול הבטוח לעבר ליגת האלופות. נועלת הטבלה הקשתה על ליל והגיעה להזדמנויות, אבל ג'ונתן איקונה פרץ בדקה ה-47 ובישל מצד ימין לרפאל לאאו הפורטוגלי שהסתובב וכבש את השביעי שלו. שער שוויון של מרכוס תוראם בדקה ה-62 נפסל בהתערבות ה-VAR, ובצד השני לואיק רמי המחליף סגר עניין עם פנדל בתוספת הזמן.

נביל פקיר שחקן ליון. רויטרס
השער שלו נפסל. נביל פקיר/רויטרס

ניס - ליון 0:1

אחרי שבעה משחקי ליגה ללא הפסד, ורצף של חמישה ניצחונות בכל המסגרות, המדורגת שלישית נעצרה בריביירה. ניס התאוששה אחרי הרביעייה שספגה בליל, והצליחה להשלים דאבל עונתי על ליון, אחרי 0:1 בחוץ בתחילת העונה. היה זה עוד משחק בו ה-VAR שיחק תפקיד מכריע - תחילה עם פסילת שער של נביל פקיר בגלל נבדל בדקה ה-19 ובהמשך עם הענקת פנדל לניס. אחרי ארבע דקות של המתנה לסיוע הווידאו, רמי ואלטר ניגש לנקודה הלבנה וקבע בדקה ה-69 את תוצאת הסיום. ניס התקדמה למקום השביעי, ליון עם הפסד חמישי העונה.

שחקני ניס חוגגים עם רמי ואלטר (שני מימין). רויטרס
העניק לניס דאבל עונתי על ליון. רמי ואלטר, שני מימין/רויטרס

מונפלייה - מונאקו 2:2

רדאמל פלקאו כבש ביום הולדתו ה-33 וחשב שזה יהיה שער הניצחון שיעלה את מונאקו מעל הקו האדום אחרי תקופה ארוכה, אבל ה-VAR חשב אחרת והקבוצה מהנסיכות הסתפקה בנקודה שהציבה אותו במקום ה-18, ממנו הולכים למבחנים בסיום העונה מול המדורגת שלישית בליגת המשנה. ז'לסון מרטינס פתח לצד הקולומביאני בהתקפה ובדקה ה-14 ציין שער בכורה, כאשר קפץ לעבר הרמה של פודה באלו טורה והמשיך מהאוויר פנימה. גאטן לאבורד היה על הריבאונד בדקה ה-66 והשווה עבור מונפלייה, "אל טיגרה" סיים התקפה טובה עם כדור ברשת בדקה ה-82, אבל קמיל גליק גרם לפנדל בדקת הסיום ואנדי דלור השווה מהנקודה הלבנה. ז'מרסון האורח הספיק לקבל צהוב שני בתוספת הזמן ומונאקו שוב יצאה מאוכזבת. תיקו רביעי בחמישה משחקים למונפלייה הרביעית.

משחקים נוספים

ראן - סנט אטיין 0:3
לראן: אמבאיי ניאנג (21), חאתם בן ארפה (87 בפנדל), אדריאן הונו (91)

טולוז - ריימס 1:1
לטולוז: מקס גראדל (81). לריימס: רמי אודן (55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully