וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה האחרונה? "ברצלונה לא תאריך את חוזהו של איבן ראקיטיץ'"

אחרי שהחתימו את דה יונג ולפני כן את ארתור וארתורו וידאל, במועדון מקווים לקבל לפחות 65 מיליון יורו על קשר נבחרת קרואטיה. פ.ס.ז', מנצ'סטר יונייטד ואינטר מעוניינות בו

פלייר טוכל/עריכת וידאו: מתן חדד

ברצלונה ניצלה את חלון ההעברות של ינואר כדי לבצע החתמה גדולה ורכשה את פרנקי דה יונג מאייאקס תמורת 75 מיליון יורו. דה יונג יעבה את חוליית הקישור של הקטלאנים שהתחזקה גם בארתור הברזילאי וארתורו וידאל הצ'יליאני. אבל מה זה אומר על עתידו של איבן ראקיטיץ'? בתקשורת הקטלאנית טוענים שבארסה לא שוקלת להאריך את חוזהו של הקשר הקרואטי שיפוג בקיץ 2021.

ראקיטיץ' הוא אחד השחקנים שמקבלים הכי הרבה דקות אצל ארנסטו ואלוורדה, אבל ברצלונה יודעת שהיא יכולה לקבל הרבה כסף עבורו מפריס סן ז'רמן שהציעה לו חוזה עתק בקיץ הקודם אך זה העדיף להישאר בספרד. על פי הדיווח, אחרי שראקיטיץ' דחה את ההצעה מפריס הוא ביקש שדרוג מראשי ברצלונה, שדחו את בקשתו ועומדים בדעתם גם כעת.

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה מול מאנו טריגרוס שחקן ויאריאל. רויטרס
העונה האחרונה? איבן ראקיטיץ'/רויטרס

במועדון הקטלאני מאמינים שמכירה של ראקיטיץ' עשויה להיות משתלמת מבחינה כלכלית ומקווים לקבל עליו בסביבות 65 מיליון יורו, כשגם מועדונים כמו צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, באיירן מינכן, יובנטוס ואינטר כבר הביעו עניין בקשר נבחרת קרואטיה.

ראקיטיץ', 30, נמצא בעונתו החמישית בברצלונה, אליה עבר מסביליה ב-2014. העונה הוא רשם 20 הופעות בהרכב הבלאוגרנה וכבש שני שערים ואל תתפלאו אם בעונה הבאה הוא ישחק באינטר יחד עם לוקה מודריץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully