וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר לשעבר באתלטיקו מדריד הודה: "הטרדתי מינית נער ששיחק במועדון"

אנחל מנואל בריניאס עמד בראש האקדמיה של הקולצ'ונרוס במשך עשרות שנים. הקורבן: "הייתי משותק, לא סיפרתי, פחדתי מאלוהים"

יוטיוב

וידוי של בכיר באתלטיקו מדריד, מאיים להסעיר את עולם הכדורגל בבירת ספרד. אנחל מנואל בריניאס, שניהל בעבר את האקדמיה של אתלטיקו מדריד במשך עשרות שנים, התוודה בפני העיתון "אל פאיס", שהוא הטריד מינית נער ששיחק באחת מקבוצות הנוער בשנים 1973-1975.

בריניאס, היום בן 88, "גידל" שחקנים כמו פרננדו טורס, גבי וראול ונחשב לדמות אהובה ומוערכת באתלטיקו מדריד. הוא התוודה בפני העיתון אחרי תלונה של אדם בשם מיגל, ששיחק בבית הספר לכדורגל של הקולצ'ונרוס בשנות ה-70. כשאחד העיתונאים התקשר אליו אתמול, בריניאס אמר: "כן, קרו דברים קצת מוזרים באותן שנים... למען האמת, אף פעם לא הצלחתי להסביר אותם לעצמי. זה קרה בטעות, רק פעם או פעמיים, אחרי שארוסתי מתה. מזל שעצרתי את זה באופן מיידי".

קורבן התקיפה סיפר ל"אל פאיס" לעומת זאת: "אני זוכר ששכבתי במיטה ובריניאס נגע בי בחשכה. בפעם הראשונה שזה קרה, הייתי משותק ולא הבנתי מה קורה. הוא נגע באיבר המין שלי וניסה לענג אותי. פעם אחת הוא ביצע בי מין אוראלי. הוא לא התעניין בנערים אחרים ותמיד חיפש אותי. זה נמשך שלוש שנים, לא סיפרתי להוריי, מאוד חששתי מאלוהים".

הקורבן, מיגל, סיפר שלפני כשנה הוא התקשר לבריניאס "כדי להבין מדוע הוא עשה את הדברים הללו". לדבריו, בריניאס ביקש ממנו סליחה והסביר לו שבת זוגו בדיוק מתה, דבר שגרם לו "להשתגע".

בריניאס ניהל את בית הספר לכדורגל של אתלטיקו מדריד במשך למעלה משני עשורים ורק לפני שבועיים הוזמן להצגתו של אלברו מוראטה במועדון. באתר הרשמי של אתלטיקו מדריד נכתב שהוא "שימש דמות מפתח באקדמיה שלנו ומכיר את אלברו מאז שהיה ילד". אחרי שפרננדו טורס כבש את השער ה-100 שלו במדי אתלטיקו, הוא העניק את חולצת המשחק לבריניאס (שמאוחר יותר תרם אותה למוזאון של המועדון).

עוד בנושא:

"קומאן מועמד להחליף את ואלוורדה בברצלונה"
ריאל מדריד ניצחה את אתלטיקו 1:3 בדרבי
אלברו מוראטה יצליח לצאת מהמשבר באתלטיקו?

הצגת אלברו מוראטה באתלטיקו מדריד. עם הכובע:  אנחל מנואל בריניאס. GettyImages
בריניאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully