וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה קשה בהפועל תל אביב, האוול מתוסכל: "רצה להביא תואר למועדון"

12.2.2019 / 7:27

האדומים פספסו הזדמנות נוספת להגיע לגמר אחרי הפסד לראשון לציון. המתאזרח לא נשאר לאסיפה על הפרקט בסיום: "אין לו את מי להאשים מלבד את עצמו". תומר גינת: "חבל מאוד ששיחקנו ככה"

רביב לימונד הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
איזה פספוס. לימונד/יוסי ציפקיס

בפעם הרביעית מאז שקמה קבוצת האוהדים, הפועל תל אביב כשלה בנסיונותיה להגיע למשחק גמר, אחרי שהפסידה אמש (שני) 86:70 למכבי ראשון לציון בחצי גמר גביע המדינה. 2,000 אוהדים אדומים שהגיעו מהמרכז לארנה בירושלים התאכזבו מההפסד, אך עודדו את השחקנים בסיום.

הקבוצה של דני פרנקו הייתה במשחק עד לפתיחת הרבע הרביעי, אבל אז היא ראתה את ראשון לציון רצה ובורחת ליתרון דו ספרתי, אותו הקבוצה של פרנקו לא הצליחה לסגור. בקבוצה סימנו את בעיית העבירות אליה נקלעו רביב לימונד וריצ'רד האוול בשלב מוקדם של המשחק כגורם המרכזי שהוביל להפסד, אך דווקא השניים היו על המגרש בשלבים המכריעים.

האוול לא נשאר בסיום לאסיפה על הפרקט, וירד לחדר ההלבשה מתוסכל. "הוא לקח את ההפסד הזה קשה, רצה מאוד להביא תואר למועדון", אמרו בהפועל, "אבל אין לו את מי להאשים מלבד את עצמו, הוא עשה טעויות לא חכמות בלשון המעטה וזה השחקן שצריך להוביל אותנו".

עוד בנושא
קדחת הגביע: בהפועל ירושלים מצפים ל-8,000 אוהדים אדומים בגמר
שלמה אייזיק: "אשכנע את פניני לא לשחק בנבחרת - בגלל הקללות"
יצחק פרי ומכבי ראשון לציון קיבלו תיאבון: "רוצים לזכות בדאבל"

שחקן הפועל תל אביב, ריצ'רד האוול מול מכבי ראשון לציון. יוסי ציפקיס
מתוסכל. האוול/יוסי ציפקיס

מי שבכל זאת סחב את האדומים על הגב היה תומר גינת עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים. "מה קרה? זאת שאלה טובה. ראשון שיחקו טוב, אנחנו פחות טוב, הם היו על כל כדור, אנחנו לא, הם היו על ריבאונד התקפה, ואנחנו לא סגרנו לריבאונד", אמר הפורוורד של האדומים, "הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות את זה וצריכים לעשות את זה, משהו באנרגיות ברח לנו בסוף הרבע השלישי, הם ניצלו את זה לעשות ריצה בכמה מהלכים גדולים, חבל, חבל".

על הפספוס של קבוצתו אמר גינת: "לפני המשחק היה לנו סיכוי טוב מאוד לעשות גמר, לא הצלחנו מכל הסיבות שאמרתי. חבל מאוד ששיחקנו ככה, שפספסנו את ההזדמנות הזאת, כל הכבוד לראשון. זה מאכזב מאוד. זה משחק שאתה מחכה לו, משחק שאתה מתכונן אליו, בא אליו בגישה אחרת, חצי גמר גביע זה אירוע גדול, אווירה טובה. חבל שנגמר כמו שנגמר. מקווה שנדע להרים את עצמנו לקראת המשך הליגה, כי אנחנו צריכים לצבור שם ניצחונות. אנחנו באיזשהו תהליך לשנות את זה, שיחקנו כדורסל יותר טוב בחודש האחרון. משחק מאוד מאכזב מבחינתנו, יכולנו לעשות עבודה יותר טובה, נגיע לאימון הבא, נעבוד יותר קשה. המשחק הבא שלנו הוא נגד ראשון, ונצטרך לעשות ניצחון בבית לפני פגרת הנבחרת".

בקבוצה קיבלו החלטה לפני מספר שבועות שלא לבצע שינויים בסגל, אך אם המומנטום של השבועות האחרונים בליגה, בו רשמה הפועל שלושה ניצחונות בארבעה משחקים, ייפסק, הם ישקלו לבצע שינויים כשדבון אקון פרסל ואלאדה אמינו הם השחקנים שעשויים לשלם את המחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully