וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה אייזיק: "אשכנע את פניני לא לשחק בנבחרת - בגלל הקללות"

בעלי הפועל חולון יצא נגד קריאות המוות מצד אוהדי הפועל ירושלים ("זה מחליא"), העריך שקאליף וואייט גמר את העונה והודה: "לא עמדנו בשניים משלושת היעדים שהצבנו לעצמנו, וזה כישלון". טי ג'יי קליין: "אני נשבע שניראה טוב יותר במאבקי האליפות"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

רק לפני עשרה ימים הגיעה הפועל חולון לצומת החשוב של העונה כשהיא נישאת על גבי מומנטום אדיר, אבל הבוקר (שלישי) היא מתעוררת ליום שבו אבדה דרכה בליגת האלופות של פיב"א וגם בגביע המדינה.

הבעלים שלמה אייזיק היה נסער לאחר ההפסד 91:77 בחצי הגמר להפועל ירושלים, בעיקר סביב קריאות המוות נגד גיא פניני מצד האוהדים המקומיים. "זה מחליא. הוא אפילו לא יכול לבוא לכאן עם המשפחה שלו. אני אשכנע אותו לא לשחק בנבחרת בגלל הקללות נגדו. זו בושה וחרפה", תקף אייזיק, ולא חסך שבטו גם מאוהדי חולון, שהשליכו חפצים לעבר הפרקט במהלך המשחק. "מה שהאוהדים שלנו עשו ממש לא לעניין, ואני מקווה שמי שצריך - יטפל בזה".

עוד בנושא

גביע המדינה: הפועל ירושלים גברה 77:91 על הפועל חולון ועלתה לגמר
פניני התעמת עם אוהדי ירושלים, קטש: "שמח להיות בצד שהצליח לנצח אותו"
בחצי הגמר השני: ראשון לציון הביסה את הפועל תל אביב, דני פרנקו מתרץ

שחקן הפועל חולון גיא פניני. יוסי ציפקיס
"זו בושה וחרפה". גיא פניני אמש/יוסי ציפקיס

בנוגע למשבר המקצועי בו מצויה קבוצתו אמר אייזיק: "בתחילת השנה הצבנו לעצמנו שלושה יעדים, ובשניים מהם לא עמדנו. זה כישלון. לא הגענו למשחק כמו שצריך, ואין לי מושג למה. זה כישלון. המטרה שלנו מעכשיו היא להגיע לפיינל פור בליגה, והאליפות יכולה להיות בונוס נחמד".

הבעלים העריך כי רכז הקבוצה, קאליף וואייט, גמר את העונה. "לא נראה לי שהוא במצב לחזור לשחק", הוסיף.

טי.ג'יי קליין שוב היה אחת מנקודות האור הבודדות של הסגולים, אבל לא עמד לרשותו של המאמן דן שמיר בדקות הסיום לאחר שיצא בחמש עבירות. "אנחנו לא משחקים כמו שאנחנו רוצים, ואני משוכנע שזה ישתנה. בכל עונת כדורסל יש עליות וירידות. הירידה הזו באה בזמן הכי לא טוב, אבל אני נשבע שנגיע למאבקי האליפות בצורה טובה יותר. אנחנו צריכים לשחק טוב יותר בחוץ, ואנחנו מסוגלים לעשות את זה. יש לנו חבורה נהדרה עם הרבה אופי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully