וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני צ'לסי קיימו שיחה ל"טיהור האווירה" יום אחרי התבוסה

משבר אצל הבלוז ואווירת נכאים באימון אחרי ה-6:0 מול מנצ'סטר סיטי. מאוריציו סארי נראה מהורהר ונתן לג'אנפרנקו זולה להעביר את האימון

צילום: רויטרס. עריכה: מתן חדד

בצ'לסי ממשיכים לנסות להתאושש מסטירת הלחי שחטפה הקבוצה מול מנצ'סטר סיטי. אתמול (שני) קיימו שחקני הקבוצה ישיבה ל"טיהור האווירה" ביניהם במתקן האימונים בקובהאם אחרי ה-6:0 בראשון. התבוסה במנצ'סטר הייתה הגדולה ביותר של צ'לסי אי פעם בפרמיירליג ועוררה כמובן תהיות לגבי עתידו של מאוריציו סארי כמאמן הקבוצה.

השחקנים נפגשו וקיימו שיחה פתוחה בדלתיים סגורות במתקן האימונים כשעדיין לא ברור האם מאוריציו סארי עצמו היה חלק מהשיחה הזו, יממה בלבד אחרי שהודה לא יודע אם מעמדו יציב. צ'לסי כרגע במקום השישי בפרמיירליג, מרחק 15 נקודות ממנצ'סטר סיטי המוליכה והפסידה שלוש פעמים בארבעת המחזורים האחרונים. על פי הדיווחים, שחקני צ'לסי הגיעו לאימון שהתנהל באווירה מדוכדכת מאוד לקראת משחק הליגה האירופית מול מאלמו בליגה האירופית ביום חמישי הקרוב.

על פי הדיווחים באנגליה, סארי נראה כבוי באימון ומי שניהל אותו בפועל היה עוזרו ג'אנפרנקו זולה. כמו כן, הוא לא לבש את מדי צ'לסי שאותם הוא תמיד לובש באימונים ונשאר בבגדים שלו. "הוא נראה מבודד לחלוטין ונראה מהורהר כשהוא בוהה רבות בדשא. המאמן בן ה-60 יאבד את עבודתו רק אם הבעלים רומן אברמוביץ' יחליט להתערב וישחרר אותו", נכתב ב"דיילי מייל".

קפטן צ'לסי ססאר אספיליקווטה אמר: "זה היה אחד הלילות הגרועים בקריירה שלי. קשה להסביר מה קרה שם. אנחנו סופגים הרבה שערים ואסור לנו לקבל את זה. כל מה שאני יכול לעשות הוא להתנצל כלפי האוהדים שלנו כי זה בלתי מתקבל על הדעת".

עוד בנושא:

צ'לסי הובסה 6:0 על ידי מנצ'סטר סיטי
סארי הכחיש תקרית עם פפ גווארדיולה אחרי התבוסה
מאמן הצמרת הכי מקובע בעולם: על כישלונו של מאוריציו סארי

שחקני צ'לסי. AP
שחקני צ'לסי המאוכזבים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully