וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי הושפלה, סארי מכחיש תקרית עם גווארדיולה, פאולר: "מנצ'סטר סיטי - בין הגדולות בכל הזמנים"

מנצ'סטר סיטי חגגה את ה-0:6 על צ'לסי, פפ הודה ש"לא ציפיתי לזה", סארי לא לחץ את ידו והודה בנוגע לעתידו: "לא יודע מה יקרה". התגובות, המספרים והממים, והפרשנות של פאולר: "סיטי טובה יותר מיונייטד וארסנל הגדולות"

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם סרחיו אגוארו. AP
הופעה היסטורית. אגוארו והחברים/AP

מנצ'סטר סיטי סיפקה אמש (ראשון) את אחד ממשחקיה הגדולים בכל הזמנים, לא פחות, כשהנחילה לצ'לסי את הפסד השיא שלה בפרמיירליג עם 0:6 מדהים. החבורה של פפ גווארדיולה, שחזרה בענק למירוץ האליפות, לפתע נראית כמו הפייבוריטית הברורה לשמור על התואר, ו-25 הדקות הראשונות הערב הוכיחו זאת מבעד לכל ספק. ראחים סטרלינג (4), סרחיו אגוארו (13, 19) ואילקאי גונדואן (25) קבעו 0:4 יוצא דופן, וגם לאחר שסיטיזנס הורידו הילוך, דאגו אגוארו (56) וסטרלינג (80) להפוך ניצחון גדול לניצחון היסטורי. סיטי שבה למקום הראשון עם אותו מספר נקודות כמו ליברפול ויחס שערים עדיף של +54 לעומת +44.

מאוריציו סארי הזעום ירד לחדרי ההלבשה ממש עם השריקה לסיום, בלי ללחוץ את ידו של פפ גווארדיולה. סארי הכחיש אחר כך שהתעלם מגווארדיולה, ואמר: "פשוט לא ראיתי את פפ, ברגע הזה רק רציתי להגיע כבר לחדר ההלבשה. אז כמו שאני תמיד עושה, הגעתי לברך אותו אחר כך".

כך או כך, הביקורת על מנג'ר צ'לסי הולכת וגוברת ולא מן הנמנע שימיו במועדון ספורים. בסיום המשחק בלם צ'לסי אנטוניו רודיגר ניגש להודות לאוהדים שנסעו למשחק החוץ במנצ'סטר ועברו את החוויה הלא נעימה. אוהד אחד השליך בזעם את המנוי שלו לדשא, על מנת להמחיש את הזעם ואת התוצאה הבלתי נסלחת.

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר סיטי השפילה את צ'לסי וניצחה אותה 0:6
גרמניה: ורדר ברמן הביסה 0:4 את אוגסבורג
איטליה: דובאן ספאטה החזיר את אטאלנטה למקום הרביעי

ראה אותו או לא? סארי מתעלם מגווארדיולה

אוהד צ'לסי זרק למגרש את המינוי

רובי פאולר, שחקן העבר של ליבפול וכיום פרשן, החמיא לסיטי וטוען: "הסגל של מנצ'סטר סיטי הנוכחית הוא כנראה הכי טוב שראיתי אי פעם בכדורגל האנגלי. טוב יותר משל מנצ'סטר יונייטד ב-1999, טוב יותר משל ארסנל ב-2003/04. הם יוכלו להיות הקבוצה הטובה בכל הזמנים".

התגובות בסיטי

פפ גווארדיולה סיכם: "שבוע מדהים, משחק מדהים. היינו ברי מזל להבקיע שלושה שערים מארבעת המצבים הראשונים שלנו, אחרי ה-0:3 הם היו עדיפים בהרבה, אבל אחרי ה-0:5 כבר לא היה להם קל. צ'לסי משחקת מדהים עם הכדור, ובגלל זה אני כל כך שמח. להבקיע שישייה ככה זה יוצא דופן, כל המחמאות מגיעות לשחקנים, הם היו יוצאי מהכלל. לעולם לא הייתי חושב שאנחנו מסוגלים להבקיע כמות שערים שכזו. אגוארו? אני מעריץ שחקנים כמוהו, כל כך יציבים, כאלה שבאים בגיל צעיר ונשארים זמן רב. זה פנטסטי".

גיבור הערב סרחיו אגוארו הצטנע: "אני צריך להמשיך באותה דרך, הכי חשוב שניצחנו". על ההחמצה הגדולה שלו במחצית הראשונה, שבדיעבד היתה יכולה לסדר לו רביעייה, אמר: "לפעמים זה קורה. את הניסיון הבא הבקעתי".

ראחים סטרלינג: "היתה הופעה נפלאה של הקבוצה, המאמן הכין אותנו למפגש הזה. אנחנו בונים על סרחיו, חייבים להוקיר שחקנים כמוהו".

אולכסנדר זינצ'נקו: "אגוארו אגדה בחייו, הוא לוהט, מכונת שערים. אנחנו מאושרים עבורו".

התגובות בצ'לסי

מאוריציו סארי נשאל על השמועות לגבי עתידו ואמר: "אני לא יודע, תשאלו את המועדון. אם הנשיא יתקשר אלי אשמח, כי אני אף פעם לא שומע ממנו. בכנות, אני לא יודע מה יקרה". על המשחק עצמו אמר: "כרגע אני לא מסוגל להסביר מה קרה שם. במהלך השבוע הרגשתי טוב באימונים. ביצענו הרבה טעויות נגד היריבה הלא נכונה, הם שיחקו כדורגל פנטסטי ואנחנו שגינו. רצינו ללחוץ מהפתיחה, אבל התכנית שלנו קרסה לגמרי אחרי כמה דקות. ההבדל הגדול בין הקבוצות הוא האינטנסיביות של הלחץ - הם לחצו טוב מאוד ואנחנו לא. לא הצלחנו להגיב בצורה הנכונה. כרגע יש לנו בעיה גדולה מאוד במשחקי חוץ".

ססאר אספיליקואטה: "זה אחד הערבים הגרועים בקריירה שלי, קשה להבין מה קרה. 5-6 הדקות הראשונות הלכו היטב, אבל זה לא מספיק. זה מאוד מתסכל ומאכזב, אנחנו סופגים המון שערים ואי אפשר לקבל את זה. ידענו שיהיה קשה, כשניצחנו בסטמפורד ברידג' זה היה כי שיחקנו היטב וביחד, היום זה לא היה ככה. כל מה שאני יכול לעשות זה להתנצל בפני האוהדים, כי זה לא מתקבל על הדעת".

הממים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully