וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ורדר ברמן הביסה 0:4 את אוגסבורג, שטוטגרט חטפה 3:0 מדיסלדורף

צמד של מילוט ראשיצה (5 ו-28), שגם נפצע, ושערים של יוהאנס אגשטיין (27) וקווין מוואלד (83) סידרו לירוקים ניצחון בחגיגות ה-120 למועדון. אחת מאכזבות העונה הובסה במשחק התחתית החשוב

שחקני ורדר ברמן חוגגים, מילוט ראשיצה. GettyImages
ראשיצה חוגג עם חבריו/GettyImages

המחזור ה-21 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה ורדר ברמן להמשיך במומנטום מהניצחון נגד בורוסיה דורטמונד בגביע והשיגה 0:4 ביתי מול אוגסבורג במשחק שהיווה גם חגיגות 120 למועדון. לאחר מכן השיגה פורטונה דיסלדורף 0:3 על שטוטגרט בקרב תחתית חשוב.

ורדר ברמן - אוגסבורג 0:4

הירוקים הגיעו אל המשחק במצב רוח נהדר. רק בשלישי שעבר ורדר ברמן עברה את בורוסיה דורטמונד בדו קרב פנדלים ועלתה לרבע גמר הגביע ובנוסף, המועדון ציין 120 שנה להיווסדו עם תהלוכות אוהדים מיוחדות לפני המשחק, ביקור של תומאס שאף האגדי באצטדיון וחולצות מיוחדות שהונפקו לכבוד המאורע של המועדון שנוסד ב-1899. גם הקבוצה המשיכה בחגיגה על כר הדשא.

השער הראשון הגיע בדקה החמישית כשמילוט ראשיצה הלוהט סיים מהלך קבוצתי בצורה מושלמת אחרי בישול של דייבי קלאסן וזה 0:1. בדקה ה-27 הצליח יוהאנס אגשטיין להכפיל ואז הגיע שער נוסף של ראשיצה, שוב מבישול של קלאסן, והפעם הוא היה יפה במיוחד, 0:3 כבר אחרי 28 דקות. החלוץ הקוסובארי סבל מפציעה והוחלף בדקה ה-36 על ידי קווין מוואלד, שהתכבד בכיבוש השער הרביעי בדקה ה-83.

פורטונה דיסלדורף - שטוטגרט 0:3

קרב התחתית החשוב הסתיים בניצחון מוחץ של המארחת, שהתאוששה מהרביעייה שחטפה משאלקה במסגרת הגביע, ובגודל. קנאן קרמאן (34), אוליבר פינק (49) ובניטו רמאן (85) כבשו. שטוטגרט ממשיכה להתרסק, עם משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות.

תומאס שאף מאמנה האגדי לשעבר של ורדר ברמן. GettyImages
תומאס שאף האגדי הגיע לבקר ונהנה מכל שנייה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully