וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקי טאקה: "קבאני יחמיץ את יונייטד", אוהדים של סאות'המפטון לעגו לסאלה

בסביבת חלוץ פ.ס.ז' אישרו שהוא ייעדר מהמשחק הראשון בשמינית גמר האלופות ובספק גם לגומלין, צפו אוהדי סאות'המפטון מתבזים

טוויטר

ככה מתנהגים עם מתפרעים ואוהדי כדורגל חסרי תרבות: קרדיף סיטי ערכה אתמול (שבת) את המשחק הראשון שלה מאז שהתגלתה רשמית הגופה של אמיליאנו סאלה, הארגנטינאי שאמור היה לחזק אותה אך התרסק עם המטוס שלו בדרך לוויילס. במהלך המשחק שלה אתמול בחוץ מול סאות'המפטון (2:1) נראו מספר אוהדים של הקבוצה המקומית לועגים לטרגדיה, כשלפחות שני אוהדים צולמו בעודם מחקים תנועה של מטוס, בניסיון להקניט את אוהדי קרדיף שמתמודדים עם האסון.

שני אוהדים נלקחו לחקירה על ידי המשטרה, וסאות'המפטון צפויה לשלול מהם את המינוי ולהרחיק אותם מהמגרשים. בצילומי הסרטון נשמעים אוהדי קרדיף מזועזעים, ומכנים את המעשה של האוהדים כ"חולני". בינתיים הקבוצה הצליחה לרשום ניצחון שני רצוף ולעלות מעל לקו האדום. "רצינו לנצח פה בשביל אמיליאנו, ואני שמח שהבחורים עשו צדק", אמר בסיום המאמן ניל וורנוק.

מסאותהמפטון נמסר: "אנחנו יכולים לאשר ששני האוהדים עוכבו לחקירה, הפרטים שלהם נלקחו על ידי המשטרה, והקבוצה תמשיך בעזרת המשטרה לזהות כל אחד שהיה מעורב במחוות הללו לעבר אוהדי קרדיף. להתנהגות כזאת אין מקום במשחקים שלנו ולא נסבול אותה. המועדון ייקח צעדים קשים ונחרצים על מנת להרחיק כל אוהד שיזוהה במעשים אלה".

עוד בנושא
אנגליה: ליברפול חזרה לפסגה אחרי 0:3 על בורנמות', מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להביס
איטליה: נאפולי לא כבשה מול פיורנטינה, אינטר ניצחה 0:1 בפארמה
גרמניה: דורטמונד איבדה יתרון 0:3 מול הופנהיים, באיירן הקטינה את הפער ל-5
צרפת: אדינסון קבאני נפצע בניצחון פ.ס.ז', שלושה ימים לפני יונייטד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully