וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול חזרה לפסגה אחרי 0:3 על בורנמות', מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להביס

ליברפול חזרה לעצמה, ולמרות שער שנוי במחלוקת, חגגה באנפילד ושבה למקום הראשון. פול פוגבה כבש צמד והוביל את מנצ'סטר יונייטד ל-0:3 על פולהאם

צילום: רויטרס. עריכה: מתן חדד

המחזור ה-26 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם 0:3 קליל של מנצ'סטר יונייטד בחוץ על פולהאם המדורגת לפני אחרונה. השדים האדומים עלו למקום הרביעי ויכולים לשמור עליו אם היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי תנצח מחר את צ'לסי. ליברפול חזרה לפסגה אחרי שהביסה 0:3 את בורנמות', ואילו ארסנל גברה 1:2 על האדרספילד. בירם כיאל לא שותף בהפסד הביתי של ברייטון 3:1 לברנלי.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
עברו מבחן מנטלי. סלאח וליברפול/רויטרס

ליברפול - בורנמות' 0:3

ליברפול הגיעה לחוצה מאוד למשחק הביתי, אחרי שאיבדה את הפסגה, אבל היום הוכיחה שוב שהיא לא מתכוונת לוותר בקלות על התואר, ולהילחם בכל כוחה. הקבוצה של יורגן קלופ סיימה ב-1:1 בשני משחקי הליגה האחרונים שלה ואיבדה את המקום הראשון למנצ'סטר סיטי, אבל היום חזרה למקום הראשון עם ניצחון קל על בורנמות', שכבר רושמת רצף של תשעה הפסדי חוץ ברציפות בליגה. הדבר המעודד מבחינת ליברפול הוא לא רק הניצחון והחזרה לפסגה, אלא החזרת הביטחון, ושוב כמה דקות יפות של כדורגל חיובי.

מאנה כבש את העשר הראשון (24) במה שנראה כעמדת נבדל, אבל אין ספק שהשער שחרר המון לחץ בליברפול. ג'ורג'יניו ויינאלדום הכפיל אחרי עשר דקות, ומוחמד סלאח (48) חזר לכבוש בדקה ה-48.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סאדיו מאנה שחקן ליברפול. רויטרס
גול חוקי? מאנה/רויטרס
הגול של מאנה. צילום מסך
היה צריך להיפסל? השער הראשון של מאנה/צילום מסך
פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
ממשיך לשפר את השיא האישי שלו. פול פוגבה/רויטרס

פולהאם - מנצ'סטר יונייטד 3:0

ניצחון מספר 10 ב-11 משחקים בכל המסגרות לאולה גונאר סולשיאר, שממשיך לקבל את פול פוגבה במיטבו. אלוף העולם הצרפתי ירה פנימה מזווית אלכסונית בצד שמאל אחרי מסירה של אנתוני מרסיאל בדקה ה-14 והשלים צמד מהנקודה הלבנה בדקה ה-65 אחרי עבירה על חואן מאטה. סך הכול יש לפוגבה שמונה שערים וחמישה בישולים ב-10 משחקים תחת סולשיאר, אחרי שהיו לו שישה וארבעה ב-20 משחקים אצל ז'וזה מוריניו. מרסיאל כבש בתווך, כשדהר ממחצית המגרש של מנצ'סטר יונייטד, השאיר מאחור שני שחקנים וסיים את המבצע האישי עם כדור ברשת בדקה ה-23.

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש מול פולהאם. GettyImages
מבצע אישי נהדר. אנתוני מרסיאל כובש/GettyImages

האדרספילד - ארסנל 2:1

התותחנים לא ממש היוו יריב ראוי למנצ'סטר סיטי והפסידו לה 3:1 במחזור האחרון, אבל הם קיבלו היום הזדמנות לשפר את מאזן החוץ האומלל שלהם נגד הקבוצה החלשה בליגה. ארסנל לא נתנה משחק גדול, אבל שערים של אלכס איוובי (16) ואלכסנדר לקאזט (44) הספיקו להם כדי להשיג יתרון שדי סגר סיפור. האדרספילד לחצה, אבל הצליחה רק לצמק עם שער עצמי של סיהאד קולסינאץ' בתוספת הזמן (93), והיא אחרונה בטבלה ובדרך הבטוחה לליגת המשנה. ארסנל שישית עם 50 נקודות, נקודה פחות ממנצ'סטר יונייטד שנמצאת במקום הרביעי.

שחקני ארסנל חוגגים על אלכסנדר לקאזט. רויטרס
סוף סוף נקודות חוץ. ארסנל/רויטרס

משחקים נוספים

ברייטון - ברנלי 3:1
לברייטון: שיין דאפי (76). לברנלי: כריס ווד (26 ו-61), אשלי בארנס (74 בפנדל)

קריסטל פאלאס - ווסטהאם 1:1
לפאלאס: ווילפריד זאהה (76). לווסטהאם: מארק נובל (27, פנדל)

סאות'המפטון - קרדיף 2:1
לסוטון: ג'ייק סטיבנס (90+1). לקרדיף: סול במבה (69), קנת זוהורה (90+3)

ווטפורד - אברטון 0:1
לווטפורד: אנדרה גריי (65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully