וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד איבדה יתרון 0:3 מול הופנהיים, באיירן הקטינה את הפער ל-5

המוליכה ספגה שלושה שערים ברבע השעה האחרונה וסיימה ב-3:3, הבווארים ניצחו 1:3 את שאלקה. גלדבאך איבדה נקודות ראשונות בבית עם תבוסה

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד מאוכזב. רויטרס
דורטמונד חשבה שהניצחון בכיס. ג'יידון סאנצ'ו/רויטרס

המחזור ה-21 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם 1:5 אדיר של באייר לברקוזן על מיינץ ונמשך עם קאמבק אדיר של הופנהיים, שפיגרה 3:0 במגרשה של המוליכה בורוסיה דורטמונד והצליחה לחלץ 3:3 עם שלושה שערים החל מהדקה ה-75. באיירן מינכן צימקה את הפער לחמש נקודות עם 1:3 ביתי נגד שאלקה. בורוסיה מנשנגלדבאך השלישית איבדה את המאזן הביתי המושלם עם תבוסה 3:0 מול הרטה ברלין. טאלב טואטחה לא נכלל בסגל של איינטרכט פרנקפורט, שסיימה ב-0:0 אצל לייפציג.

שחקני הופנהיים חוגגים. רויטרס
נתנו לבאיירן תקווה. שחקני הופנהיים חוגגים בדורטמונד/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 3:3

אחרי אכזבת הגביע וההפסד בפנדלים לוורדר ברמן, מוליכת הבונדסליגה חשבה שמדובר במעידה יוצאת דופן, אבל הפעם היא איבדה יתרון של שלושה שערים ברבע השעה האחרונה ושמטה שתי נקודות חשובות. ג'יידון סאנצ'ו העלה את דורטמונד ליתרון בדקה ה-32 אחרי דאבל פס עם לוקאש פישצ'ק, מריו גצה הוסיף בדקה ה-43 ורפאל גריירו עשה 0:3 בדקה ה-67, אבל אז החל הקאמבק המטורף. המחליף איסחק בלפודיל צימק בדקה ה-75, הצ'כי פאבל קאדז'אבק נתן תקווה עם נגיחה בדקה ה-83 והשוויון הגיע מראשו של בלפודיל בדקה ה-88. איזו דרמה. מפגש שלישי ברציפות שבו דורטמונד לא מצליחה לנצח את הופנהיים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שער, בישול ושלוש נקודות. לבנדובסקי/רויטרס

באיירן מינכן - שאלקה 1:3

הבווארים הצליחו להקטין את הפער בפסגה לחמש נקודות עם ניצחון משכנע מול שאלקה. האלופה עלתה ליתרון בדקה ה-12 בזכות שער עצמי של ג'פרי ברומה. הרויאל בלוז איזנו בדקה ה-25 כשווינסטון מקני מצא את אחמד קוטוג'ו בכדור עומק והחלוץ בן ה-18 כבש משחק שני ברציפות אחרי שמצא את הרשת גם בגביע במהלך השבוע. השוויון הזה החזיק מעמד רק שתי דקות עד שחאמס רודריגס מצא את רוברט לבנדובסקי בכדור עומק והפולני בעט פנימה את השער ה-100 שלו באליאנץ ארנה כדי לקבוע 1:2. בדקה ה-57 לבנדובסקי עשה מהלך ענק כשעצר על החזה ובעט מספרת שהגיעה אל סרג' גנאברי, והוא המשיך מקרוב פנימה את ה-1:3. שער שלישי שלו בשלושה ימים אחרי שכבש פעמיים מול הרטה ברלין בגביע.

שחקן באייר לברקוזן קארים בלארבי. GettyImages
איזו הצגה. בלארבי/GettyImages

מיינץ - באייר לברקוזן 5:1

דווקא לאחר ההדחה המפתיעה מהגביע בידי היידנהיים, חזרה קבוצתו של פטר בוס למסלול הניצחונות - ועוד איך חזרה, עם ניצחון חוץ ענק שהעלה אותה זמנית למקום החמישי, המעניק כרטיס ישיר לשלב הבתים בליגה האירופית. וונדל פתח בחגיגה (5), כשדחק מקרוב כדור רוחב של קארים בלארבי, רובין קאייסון השווה (9), אך מאותו רגע השתלט יוליאן ברדנט על המשחק, כשבישל לקאי האברץ (19) ובלארבי (43), וכבש בעצמו צמד (30, 64) מבישולים של קווין פולאנד.

תורגן הזאר שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך מאוכזב. GettyImages
קריסה מפתיעה של גלדבאך. תורגן הזאר/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - הרטה ברלין 3:0

המאזן הביתי המושלם של הסייחים נקטע באופן מפתיע, כשבמשחק אחד מול הרטה ברלין הם ספגו כפי שספגו בכל תשעת משחקי הבית הקודמים. האורחת הגיעה אמנם אחרי 120 דקות מתישות בגביע מול באיירן, אבל סלומון קאלו פירק את ההגנה עם סלאלום מבריק בדקה ה-30 והלחיץ את המארחת. גלדבאך תקפה, אבל הרטה עקצה שוב עם אונדריי דודה המצוין, שכבש בדקה ה-56 ובישל לדייבי זלקה שנגח את השלישי ב-76. הפסד מפתיע למדורגת שלישית.

משחקים נוספים

ר.ב. לייפציג - איינטרכט פרנקפורט 0:0

האנובר - נירנברג 0:2
להאנובר: ניקולאי מולר (45 ו-77)

פרייבורג - וולפסבורג 3:3
לפרייבורג: וינצ'נזו גריפו (37), נילס פטרסן (70), ג'אנלוקה ואלדשמידט (87). לוולפסבורג: ז'רום רוסיון (11), ואוט וחהורסט (63 בפנדל), רנאטו שטפן (74)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully