וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס במסר לברצלונה: "הליגה עדיין פתוחה". צפו בטעויות השיפוט לטובת ריאל

ריאל מדריד שוב נראית במיטבה אחרי ה-1:3 על אתלטיקו, ראמוס מנסה להלחיץ את ברצלונה, עיתוני קטלוניה תוקפים: "ה-VAR הכריע". וגם: התנועה המגונה של גארת' בייל

צילום: רויטרס. עריכה: מתן חדד

ריאל מדריד חוזרת לעצמה: אלופת אירופה הרשימה היום (שבת) בדרבי, עם ניצחון 1:3 גדול על אתלטיקו, עקפה את יריבתה העירונית ועלתה למקום השני בטבלה בליגה הספרדית. אחרי תקופה ארוכה שבה הקבוצה של סנטיאגו סולארי קרטעה, לאחרונה היא שוב נראית חדה ויציבה, ובעיקר נראית שוב כמו האיום האמיתי על ברצלונה, שעדיין מוליכה בבטחה בפסגה (הפרש 5 נקודות מריאל, עם משחק חסר).

הבלאנקוס רשמו ניצחון ליגה חמישי ברציפות, והנחילו הפסד ביתי ראשון העונה לקולצ'ונרוס, גם בעזרת השופט. ריאל קיבלה פנדל שנוי במחלוקת אחרי שוויניסיוס הוכשל בקצה הרחבה (ספק בפנים, ספק בחוץ), שער דרמטי נפסל לאלבארו מוראטה מול האקסית, אבל בסופו של דבר שערים של קאסמירו (16, במספרת), סרחיו ראמוס (42, בפנדל השמיני שלו העונה) וגארת' בייל (74, בשערו ה-100 במדי ריאל מדריד) העניקו לריאל את הניצחון המתוק, מול שוויון זמני של גריזמן (25). פארטיי הורחק (80).

עוד בנושא
ספרד: ריאל מדריד עלתה למקום השני אחרי 1:3 בדרבי על אתלטיקו מדריד
צרפת: אדינסון קבאני נפצע בניצחון פ.ס.ז', שלושה ימים לפני מנצ'סטר יונייטד
גרמניה: דורטמונד איבדה יתרון 0:3 מול הופנהיים, גלדבאך הובסה במפתיע

גארת' בייל ריאל מדריד כובש מול אתלטיקו. AP
אפילו בייל כבש. ריאל חוגגת/AP
שחקני ריאל מדריד חוגגים עם גארת' בייל. רויטרס
נראים טוב, בשני צדי המגרש. ריאל/רויטרס
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד חוגג. רויטרס
עוד פנדל. ראמוס/רויטרס

"השגנו את המטרה שלנו, להעפיל למקום השני", אמר היום סרחיו ראמוס בסיום, "היום היה משחק מושלם של כל אחד מאיתנו. התוצאה הוגנת ומשקפת. בהתחשב ביריבה ובאצטדיון, היינו צריכים לדעת להתנהל לאורך 90 דקות". ראמוס עומד על 8 מ-8 בפנדלים וכבש העונה 11 שערים: "אני מקווה להמשיך לבעוט פנדלים, אני אוהב את האחריות".

ראמוס שולח מסר לברצלונה: "אני חושב שהליגה עדיין פתוחה. יש עוד המון נקודות בקופה, וכל קבוצה יכולה לסבך את החיים של השנייה. צימקנו את הפער בינינו לבין המוליכה, שמשחקת מחר. כך שנראה מה יהיה בסוף".

רגעי המחלוקת

הפנדל על ויניסיוס. צילום מסך
שווה פנדל? ויניסיוס מוכשל/צילום מסך
הגול של מוראטה. צילום מסך
היה נבדל? מוראטה לפני השער שנפסל/צילום מסך
בייל תנועה מגונה. צילום מסך
שווה אדום? בייל מקניט את אוהדי אתלטיקו/צילום מסך

בברצלונה, כצפוי, התייחסו לטעויות השיפוט במשחק. הכותרת ב"ספורט" קראה ש"VAR הכריע את המשחק", בעקבות פנדל שנשרק אחרי עבירה על ויניוס אולי מחוץ לרחבה, ואופסייד גבולי מאוד נגד מוראטה, שכנראה היה בקו אחד, בשער שכבש ונפסל. כמו כן, שופט עבר טען ב"מארקה" שראמוס עשה עבירה ברחבה על מוראטה, והחלוץ צריך היה לקבל פנדל. בנוסף גארת' בייל נראה מתגרה באוהדי אתלטיקו אחרי השער שכבש, ועושה תנועה מגונה לעבר היציעים.

"הפסדנו היום, אבל עלינו להסתכל קדימה, כי נשאר עוד הרבה על מה להילחם", אמר אחרי ההפסד דייגו גודין, "יש עוד דרך ארוכה, ונעשה את מה שאנחנו יכולים, כי זה כבר רק לא בידיים שלנו".

כמו כן, לפני המשחק אוהדי אתלטיקו מדריד השליכו למגרש בובות של עכברושים, על מנת להמחיש לשוער הקבוצה לשעבר טיבו קורטואה את התחושה שלהם על העובדה שחתם ביריבה ריאל מדריד.

וגם, בספרד טוענים: סרחיו ראמוס חיקה במופגן את הריקוד של גריזמן אחרי הפנדל שכבש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully