וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "הקאמבק שלנו זה שיעור על כך שאסור לוותר אף פעם"

מאמן מנצ'סטר סיטי חגג את ה-0:2 מול אברטון והעלייה לפסגה: "רק לפני כמה ימים היינו בפיגור פוטנציאלי של שבע מליברפול. תמיד נמשיך לנסות"

צילום: רויטרס. עריכה: מתן חדד

מנצ'סטר סיטי הצליחה לחזור אתמול (רביעי) אל המקום הראשון בפרמיירליג עם 0:2 בחוץ מול אברטון, במשחק שהוקדם מהמחזור ה-27 בשל הלו"ז העמוס שלה. אמריק לאפורט (45+2) וגבריאל ז'סוס (97) כבשו לזכות התכולים, ששיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-62 ועברו את ליברפול בזכות יחס שערים עדיף.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי/רויטרס

* ב-29 בדצמבר ליברפול החזיקה ביתרון של עשר נקודות על פני מנצ'סטר סיטי (54 נקודות לעומת 44). עכשיו, 7 בפברואר, זה 62 לעומת 62.

* השער של גבריאל ז'סוס (אחרי 96:52 דקות) היה המאוחר ביותר שנכבש בפרמיירליג מאז שאלכסיס סאנצ'ס כבש לזכות ארסנל בינואר 2017 מול ברנלי (97:14).

* מנצ'סטר סיטי חזרה אל המקום הראשון לראשונה מאז 15 בדצמבר וגם אז היא עלתה לשם אחרי ניצחון מול אברטון.

עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את אברטון וחזרה אל הפסגה

עוד באותו נושא

פיקה: ראמוס היה צריך לקבל אדום. סולארי: ויניסיוס לא משחק כמו בן 18

לכתבה המלאה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם אמריק לאפורט. GettyImages
חוגגים עלייה למקום הראשון. שחקני סיטי/GettyImages

כובש השער השני גבריאל ז'סוס אמר אחרי המשחק: "בשבילי זה מדהים, לא רק השער אלא גם בגלל שהקבוצה שיחקה מצוין. הגענו לכאן כדי לנצח ולעבוד קשה, אנחנו יודעים שתמיד קשה לשחק בגודיסון פארק. יש לאברטון הרבה שחקנים נהדרים ומאמן נהדר. כולם ניצחו היום בשבילנו. אנחנו יודעים שמאבק האליפות יהיה קשה, אנחנו רוצים לשחק טוב בכל משחק ובסופו של דבר לזכות באליפות".

מאמן סיטי פפ גווארדיולה אמר: "לנצח 0:2 בגודיסון פארק.. אנחנו חייבים להיות שמחים. היו לנו כמה בעיות במחצית השנייה, אבל בסך הכול היה משחק טוב. אברטון לא בעטה פעם אחת למסגרת. השער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עזר לנו מאוד. אנחנו לא הקבוצה הגבוהה ביותר בעולם אז אנחנו לא מצפים לכבוש הרבה ממצבים נייחים, אבל מיקל ארטטה (עוזר המאמן ושחקן העבר) עובד הרבה עם השחקנים על זה. גבריאל ז'סוס כבש תשעה שערים בתקופה קצרה וסרחיו אגוארו כבש שלושער נגד ארסנל ביום ראשון, חשוב מאוד שיהיו לנו שני חלוצים טובים. אני כל כך מרוצה, אנחנו משחקים כל שלושה ימים כבר במשך שלושה חודשים".

על המשך העונה אמר המאמן: "אני לא יודע כמה רחוק נגיע, אולי נמות במהלך הדרך, אבל אנחנו מנסים. יש לנו משחק עודף לעומת ליברפול, אבל זה עדיין טוב מאוד להיות במקום הראשון. אני לא חושב על זה יותר מדי, אבל לפני ארבעה או חמישה ימים היינו במצב שההפרש מליברפול היה יכול להיות שבע נקודות, אז זה שיעור לא לוותר אף פעם. יש לנו מבחן אדיר כבר ביום ראשון מול צ'לסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully