וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את אברטון וחזרה למקום הראשון

במשחק שהוקדם מהמחזור ה-27 בשל הלו"ז הצפוף של האלופה, לאפורט (45+2) וז'סוס (90+7) השיגו ניצחון חוץ חשוב ששם המון לחץ על ליברפול

אתר רשמי

רק לפני שמונה ימים שמטה מנצ'סטר סיטי יתרון והפסידה 2:1 לניוקאסל בחוץ. ההפסד הזה נתן לליברפול את האפשרות להגדיל את הפער בפסגה לשבע נקודות, אבל הקבוצה של יורגן קלופ מעדה עם 1:1 ביתי נגד לסטר סיטי, לאחר מכן היא עשתה 1:1 גם נגד ווסטהאם בחוץ. הערב (רביעי) מנצ'סטר סיטי כבר עלתה על חשבון האדומים למקום הראשון בטבלה אחרי שניצחה 0:2 את אברטון בחוץ, במשחק שהוקדם מהמחזור ה-27 בשל לוח הזמנים הצפוף של האלופה. עכשיו לתכולים יש משחק עודף והם עם 62 נקודות, כמו ליברפול, אבל עם יחס שערים עדיף (48+ לעומת 41+).

סיטי כבשה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. דויד סילבה הגביה כדור חופשי מצד שמאל, אמריק לאפורט עלה מעל כולם ונגח עם הרבה חוכמה לפינה את ה-0:1. זה היה האיום הראשון של סיטי לעבר השער של ג'ורדן פיקפורד וזו הפעם ה-15 העונה שהאלופה כובשת העונה בליגה כבר בניסיון הראשון שלה לעבר המסגרת. במחצית השנייה האלופה הצליחה לשמור בחכמה על היתרון שהשיגה, ואף הכפילה בתוספת הזמן אחרי שכדור של קווין דה בראונה מצא את גבריאל ז'סוס, שנעצר אצל פיקפורד פעם אחת אבל את הריבאונד הוא כבר הרשית. סיטי שוב ראשונה, הלחץ עובר לליברפול.

שחקני מנצ'סטר סיטי דויד סילבה, ג'ון סטונס חוגגים עם אמריק לאפורט. רויטרס
ועכשיו הלחץ עובר לליברפול. שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עלייה לפסגה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully