וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיקה: ראמוס היה צריך לקבל אדום. סולארי: ויניסיוס לא משחק כמו בן 18

בלם ברצלונה לא מבין למה קפטן ריאל מדריד לא הורחק ב-1:1 בגביע, מאמן ריאל מחמיא לברזילאי, חילוקי דעות מי הייתה טובה יותר. וגם: מה לעזאזל סרחיו ראמוס עשה בשער השוויון, ואיפה היה מרסלו?

AP

זה פתוח לחלוטין: ברצלונה וריאל מדריד סיימו אתמול (רביעי) ב-1:1 בקאמפ נואו במשחק הראשון מבין שניים במסגרת חצי גמר גביע המלך. לוקאס ואסקס העלה את הבלאנקוס ליתרון (6), אבל מלקום איזן (57), קבע את תוצאת המשחק, וסידר לנו גומלין לוהט בסנטיאגו ברנבאו ב-27 בפברואר, עם יתרון קל לריאל בזכות שער החוץ.

מאמנו ברצלונה, ארנסטו ואלוורדה, אמר בסיום: "המחצית הראשונה הייתה לגמרי שלהם. הם כבשו שער מוקדם, ולא היינו בעניינים. במחצית השנייה השתפרנו והיינו טובים יותר. ההתמודדות פתוחה לחלוטין, אין כאן פייבוריטית והכל יכול לקרות בגומלין". על ליאונל מסי, שנכנס כמחליף: "קיבלנו החלטה בהתבסס על מה שטוב לשחקן ולקבוצה. הוא הרגיש אי נוחות אתמול, חשבתי שעדיף שנשתמש בו כמחליף היום על מנת שלא לסכן אותו".

סרג'יו בוסקטס הוסיף: "התוצאה הוגנת ומשקפת. הגומלין פתוח לחלוטין, זה 50:50 למרות שהם משחקים בבית. אין במשחקים האלה באמת פייבוריטית ולא משנה באיזה מגרש משחקים. זה היה מפגש בין שתי הקבוצות הטובות באירופה, וגם בגומלין זה יהיה צמוד".

וכמובן, כשמדובר בקלאסיקו, אי אפשר שלא לדבר על השופט. כמו תמיד, מיד עם סיום המשחק התנפלו השחקנים על השופט, אחרי שורה ארוכה של שריקות שעוררו זעם בשני הצדדיםץ ג'רארד פיקה סבור שסרחיו ראמוס צריך היה להיות מורחק על ידי השופט אנטוניו מתאו להוז. "למתאו היה משחק טוב באופן כללי", אמר פיקה, "ביחס אליו, אנחנו יכולים להיות מרוצים. ראמוס? הוא היה צריך לקבל צהוב שני ולהיות מורחק, אבל מה אפשר לעשות?". פיקה שמח לראות את מסי על הדשא, אחרי הפציעה שלו: "ראיתי אותו משחק טוב, מהיר מאוד, לא נראה מוגבל, ואלה חדשות טובות עבורנו", אמר הבלם, "אנחנו מקווים שיהיה אחיתנו בסן מאמס ושיעזור לנו שם".

עוד בנושא
גביע המלך: ברצלונה וריאל מדריד נפרדו ב-1:1 בחצי הגמר הראשון
אנרגיה סולארי: 100 הימים הראשונים של המאמן הארגנטינאי בריאל מדריד

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד עם ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
כולם בטוחים: הגומלין יהיה רותח ופתוח לחלוטין. סרחיו ראמוס עם ליאונל מסי/רויטרס
סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד מול ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
שוב מתלונן. פיקה/רויטרס

מאמן ריאל מדריד, סנטיאגו סולארי: "המשחק השני פתוח. היה היום משחק מצוין, אני מקווה שזה גם מה שנראה בגומלין. היו לנו הזדמנויות לנצח, לא הצלחנו, אבל אני שואב ביטחון מהיכולת. זה היה משחק מצוין של שתי הקבוצות וזה היה תענוג לעיניים. הוכחנו שאנחנו קבוצה רצינית שעובדת קשה ולא עושה חיים קלים לאף אחד". על ויניסיוס אמר: "הוא לא הפתיע אותי היום, אני מכיר אותו ואת היכולות שלו. אני מבין למה כולם מופתעים כשהם רואים ילד בן 18, שחקן שאף אחד לא הכיר עד לא מזמן, משחק ברמה הזאת. הוא עוד יתפתח וישתפר, אני מבטיח לכם".

קיילור נבאס הוסיף: "1:1 זאת תוצאה טובה, אבל היו לנו גם הזדמנויות לנצח. אנחנו רוצים לנצח מול הקהל שלנו ולהבטיח את המקום בגמר. זה היה משחק נהדר. אני מקווה באופן אישי לשחק יותר, כמובן. אבל אני תמיד שמח לעזור לקבוצה, במיוחד במשחקים גדולים כמו זה שהיה היום".

לוקאס ואסקס לא הסכים עם מאמנו והשוער שלו, וחשב שלקבוצתו הגיע לנצח: "התוצאה לא הוגנת מבחינתנו. היינו טובים יותר ויצרנו יותר מצבים, אבל זה הכדורגל". על מסי אמר: "ציפינו שהוא יפתח, אבל גם כשהוא עלה מהספסל היינו מוכנים אליו. הוא שחקן שיודע לשנות משחקים לחלוטין, אז היינו חייבים לשלוט עליו".

מנגד, גם במדריד התלוננו על השיפוט, וב"אס" הראו שבצילומי הטלוויזיה הוכח שג'ורדי אלבה משך בחולצתו של ויניסיוס בתוך הרחבה.

וגם, מה קרה בשער של ברצלונה? ראשית כל, ב"אס" תהו מה קרה לראמוס, שלא סגר את הפינה הקרובה, ובבעיטה של מלקולם הרים ידיים ואיפשר לכדור לעבור אותו ולחדור לשער. כמו כן, מרסלו נראה רחוק מאוד מהאירועים, ואיחר להגיע לרחבה בשער, כשהוא נראה הולך לאיטו. "הוא לא רץ להגנה עד שהכדור הגיע למלקולם", נכתב ב"אס". סולארי אמר עליו: "מרסלו הוא הקפטן השני שלנו, 100 אחוז מדרידיסטה, ואנחנו מצפים לקבל גם ממנו את המיטב".

סרחיו ראמוס בגול של ברצלונה. צילום מסך
מה הוא עושה? ראמוס נותן לכדור לעבור/צילום מסך
מים על סרחיו ראמוס בגול של ברצלונה. צילום מסך
וכמובן, ברשת מסתלבטים. ראמוס שר ומנגן במקום להציל גול/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully