וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון "חגג" אחרי התבוסה, הקליפרס ופילדלפיה עם טרייד ענק

זמן קצר אחרי התבוסה ב-42 הפרש, ג'יימס העלה פוסט ראוותני והותקף. טוביאס האריס עובר לסיקסרס בטרייד בו מעורבים 6 שחקנים

עריכת וידאו: מתן חדד

חלון ההעברות ב-NBA עומד להיסגר ואנתוני דייויס עדיין לא מצא טרייד, אבל הבוקר (רביעי) נרשם טרייד גדול מאוד בין הקליפרס לפילדלפיה. בארה"ב מדווחים שהקליפרס הסכימו לשלוח לסיקסרס את כוכבם טוביאס האריס יחד עם הסנטר הסרבי הענק בובאן מריאנוביץ' ומייק סקוט בתמורה ללנדרי שאמט, ווילסון צ'נדלר, מייק מוסקאלה, בחירת סיבוב ראשון בדראפט 2020 ובחירה שנייה ב-2021 ו-2023.

הטרייד הזה מאפשר לפילדלפיה להעמיד חמישייה חזקה מאוד כשהאריס יחבור לבן סימונס, ג'יי ג'יי רדיק, ג'ימי באטלר וג'ואל אמביד. רק הלילה האריס קלע סל ניצחון לקליפרס מול שארלוט וסיים עם 34 נקודות. האריס רושם העונה ממוצעים של 20.7, 7.9 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים למשחק. בובאן מריאנוביץ' קולע 6.9 נקודות ומוריד 4.3 ריבאונים למשחק. השחקן הכי בכיר שפילדלפיה שלחה לקליפרס הוא לנדרי שאמט שרושם ממוצעים של 8.4 נקודות למשחק.

על פי הדיווח ב-ESPN, הסיקסרס מתכננים לשמור על הרביעייה הגדולה שלהם, כאשר האריס ובאטלר יהיו שחקנים חופשיים בקיץ והם יהיו העתיד של המועדון יחד עם אמביד וסימונס כמובן. פילדלפיה נהנית עד כה מעונה טובה עם מאזן של 20:34, אך היא עדיין רק חמישית במזרח החזק כשמילווקי, טורונטו, בוסטון ואפילו אינדיאנה מקדימות אותה. הטרייד הזה הופך את פילדלפיה לקבוצה חזקה עוד יותר. כזו שתיתן פייט אמיתי במזרח שהעונה חזק בהרבה מהשנים הקודמות למרות העזיבה של לברון את קליבלנד.

עוד בנושא:

הלילה: הלייקרס ולברון הובסו ב-42 הפרש באינדיאנה
סוער בלייקרס: "עימות חם" בחדר ההלבשה בין לוק וולטון לשחקנים הוותיקים
בארה"ב טוענים: הלייקרס לא יגישו הצעה חדשה על אנתוני דייויס. ג'ון וול ייעדר שנה
מלאכי חבלה: הלייקרס ולברון ג'יימס הגיעו לפרשת דרכים מוקדם מהצפוי

שחקן לוס אנג'לס קליפרס טוביאס האריס. AP
עובר לקבוצת הכוכבים של פילדלפיה. טוביאס האריס/AP

האריס מתכונן לקבוצתו החדשה

רק לפני יומיים התפרסמו בארה"ב דיווחים על "עימות חם" שפרץ בחדר ההלבשה של הלייקרס בין המאמן לוק וולטון לשחקנים הוותיקים. הלילה (בין שלישי לרביעי) הקבוצה חטפה מפלה של 42 הפרש באינדיאנה, במה שהיה התבוסה הגדולה ביותר ב-16 שנות קריירה של לברון ג'יימס. הלייקרס הפסידו 136:94 לאינדיאנה נטולת אולדיפו, אך אם חשבתם שקינג ג'יימס לקח קשה את ההפסד הזה, כנראה שטעיתם.

לברון, שקלע 18 נקודות, הפך לשחקן החמישי בהיסטוריה של הליגה שחוצה את רף 32,000 הנקודות ולמרות שקבוצתו הושפלה, הוא מצא זמן להעלות פוסט אינסטגרם שבו הוא חוגג את ההישג האישי שלו (מצורף למטה). "הם קלעו 33 נקודות מ-19 האיבודים שלנו, אנחנו לא יכולים לשחק ככה כשאנחנו בפיגור", אמר לברון לאחר המשחק, "אני חושב שהג'ט לג פגע בנו. לא הופענו מבחינה הגנתית והם גרמנו לנו לשלם על כך". את התבוסות הכי גדולות שלו עד המשחק הזה, לברון חווה כשחקן קליבלנד, פעמיים ב-35 הפרש מול גולדן סטייט ב-2016 ומול דטרויט ב-2007.

לברון ג'יימס הלייקרס. AP
התגאה בהישג שלו אחרי תבוסה קשה. לברון ג'יימס/AP

לוק וולטון הוציא את לברון כשנותרו 2 דקות לסיום הרבע השלישי ולא הכניס אותו יותר ברבע הרביעי במשחק שהיה גארבץ' טיים אחד מתמשך. לברון, שפספס 17 מתוך 18 המשחקים האחרונים שלו, פתח רע את המשחק ופספס את חמש הזריקות הראשונות שלו. הוא לא הצליח לשמור את השחקן שלו וסיים עם שורה סטטיסטית של 18 נקודות, 9 אסיסטים, 7 ריבאונדים ו-6 איבודים.

ובינתיים, במועדון ממשיכים לעשות הכל כדי להחתים את אנתוני דייויס, והלילה הם עשו טרייד שעשוי לחזק את הקבוצה לקראת הגעה אפשרית של כוכב ניו אורלינס. בארה"ב מדווחים שהלייקרס סיכמו עם דטרויט על צירופו של רג'י בולוק בתמורה לגארד סביאטוסלב מיכאילוק ובחירת סיבוב שני בדראפט. בולוק, 27, נותן לייקרס כח אש מבחוץ. הוא רושם העונה ממוצעים של 12 נקודות למשחק וקולע ב-38 אחוז מחוץ לקשת.

טבלה. עיבוד תמונה
טבלה/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully