וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב טוענים: הלייקרס לא יגישו הצעה חדשה על אנתוני דייויס. ג'ון וול ייעדר שנה

הפליקנס דרשו 6-8 בחירות דראפט. הרכז מעד בביתו ויזדקק לניתוח נוסף, טורונטו ניסתה לצרף את גאסול וקונלי ונדחתה

אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס, מול שחקני גולדן סטייט ווריירס אנדרה איגודלה, דריימונד גרין. GettyImages
צעד קדימה, שניים אחורה. דייויס/GettyImages

לוס אנג'לס לייקרס יצאה מהמירוץ אחר אנתוני דייויס, כך מדווחים הערב (שלישי) בארצות הברית, בצל הדרישות ה"מוגזמות" של ניו אורלינס עבור הכוכב. ב"לוס אנג'לס טיימס" טוענים שמג'יק ג'ונסון דיבר הבוקר פעם נוספת עם עמיתו דל דמפס והתעקש שהלייקרס הציעו את הצעתם הטובה ביותר, וכעת הם ממשיכים הלאה. הפליקנס, כך על פי דיווחים, דרשו 6-8 בחירות דראפט, בנוסף למספר שחקנים צעירים - מחיר אותו הקבוצה מ-LA לא היתה מוכנה לשלם.

ההצעה האחרונה של הלייקרס כללה את לונזו בול, ברנדון אינגרם, ג'וש הארט, איביצה זובאץ, קונטביוס קלדוול פופ ושתי בחירות סיבוב ראשון, כשבתמורה, מג'יק ג'ונסון ורוב פלינקה היו מוכנים לקחת על עצמם את חוזהו המנופח של סולומון היל ולהוציא מההצעה המקורית את רייג'ון רונדו, לאנס סטיבנסון ומייקל ביזלי. אלא שגם זה לא הספיק לפליקנס. "הם רצו עוד ועוד", צוטט אחד הגורמים כאומר. "כבר לא נשאר מה לתת. זה נעשה מוגזם ולא מציאותי".

על פי אדריאן ווג'נראוסקי מ-ESPN הלייקרס דווקא לא הרימו ידיים, אך אך הם כן החליטו שלא להציע יותר הצעות לניו אורלינס. כעת הם מחכים לשמוע הצעה נגדית, ורק אז, אם בכלל, יתחדש לו המשא ומתן בין הקבוצות.

אגב, על פי "יאהו", דייויס החלים מהפציעה באצבע ורצה לשחק מול אינדיאנה, אך ראשי ניו אורלינס אסרו עליו. כוכב הפליקנס לא צפוי לשחק עד סגירת חלון הטריידים ואם לא יישלח בעסקה כזו או אחרת, עשוי לשבת בחוץ עד תום העונה.

* לאחר תקופה ארוכה (יחסית אליו) של שקט, לוואר בול חוזר לתקוף והפעם הקורבן הוא לוק וולטון: "הלייקרס העניקו לבן שלי גישה מפסידה. לוק וולטון המאמן הכי גרוע שאי פעם היה לו. הוא מפסיד כבר שלוש שנים!"

ג'ון וול, וושינגטון וויזארדס. GettyImages
כואב הלב. וול/GettyImages

ג'ון וול שוב נפצע, ממפיס סירבה לטורונטו

חוסר המזל של ג'ון וול נמשך. לפני כחודש נותח רכז וושינגטון על מנת לטפל בקרע בעקב של רגל שמאל וסיים את עונת 2018/19. הערב (שלישי) הודיעו הוויזארדס שהוא זקוק לניתוח נוסף ויוכל לשוב לפרקט רק בעוד שנה בשל פציעה נוספת - הפעם כשמעד בביתו וקרע את גיד האכילס. כל זה התגלה רק כאשר הגיע לבית החולים על מנת לטפל בזיהום שנגרם בניתוח הראשון שעבר, ושם התגלה שהוא סובל מקרע שיצריך ניתוח נוסף שמועדו עדיין לא נקבע.

וול (28, 1.93 מ'), שנבחר ראשון בדראפט 2010 על ידי וושינגטון, סבל בשנים האחרונות משלל פציעות בברכיו. זה לא ממש הפריע לוויזארדס להחתים אותו בקיץ 2017 על חוזה עתק של 170 מיליון דולר לארבע שנים - ככל הנראה החוזה הגרוע בליגה כרגע. העונה, עד הפציעה, הספיק לשחק 32 משחקים והעמיד ממוצעים של 20.7 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-8.7 אסיסטים למשחק.

* טורונטו הציעה לממפיס בימים האחרונים את קייל לאורי ויונאס ולנצ'יונאס תמורת מייק קונלי ומארק גאסול. הגרזיליס סירבו. לא מן הנמנע שהראפטורס בכל זאת יחפשו עסקה חלופית על לאורי עד תום הדדליין.

עוד באותו נושא

הלייקרס נואשים: מציעים שישה שחקנים ושתי בחירות דראפט על דייויס

לכתבה המלאה

העסקאות הגדולות ב-NBA וסיכום הסופרבול: הפרק החדש של "הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully