וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס נואשים: מציעים שישה שחקנים ושתי בחירות דראפט על דייויס

הלייקרס שוב שיפרו את ההצעה לפליקנס, ב-LA מתבדחים ש"הם מוכנים לתת להם גם את המפתחות לבית של מג'יק", ובבוסטון ממשיכים לחכות לקיץ, למרות חוסר הוודאות סביב קיירי. וגם: קובי נגד הסגנון של הארדן

עריכת וידאו: מתן חדד

יומיים לפקיעת חלון הטריידים ב-NBA, ושאלת עתידו של אנתוני דייויס עדיין רחוקה מפתרון. כוכב ניו אורלינס קיבל הלילה (בין שני לשלישי) אישור לחזור לאימוני הפליקנס אחרי שפספס את שבעת המשחקים האחרונים בשל סדק באצבע, ולמרות שהמאמן אלווין ג'נטרי מתעקש שדייויס אכן יחזור לאימונים, כלל לא בטוח שזה יקרה.

ברקע נמשכים המגעים עם קבוצות אחרות על טרייד, והלייקרס עדיין מנסה לבצע מהלך בכל הכוח למרות שהפליקנס מראים מעט מדי עניין. נראה שהלייקרס מוכנים לשפר את ההצעה שוב ושוב, ועל פי "לוס אנג'לס טיימס" ההצעה האחרונה שהעבירו לניו אורלינס כוללת לא פחות משישה שחקנים: לונזו בול, קייל קוזמה, ברנדון אינגרם, רייג'ון רונדו, לאנס סטיבנסון ומייקל ביזלי. בנוסף, הלייקרס מוכנים לוותר גם על שתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט ומסכימים לספוג את החוזה הנגמר של סולומון היל בגובה 12.7 מיליון דולר (בפליקנס מעוניינים להיפטר מהחוזה כדי לפנות מקום בתקרת השכר).

עוד בנושא

הלייקרס הגישו הצעה משופרת לאנתוני דייויס
רביץ על פרשת הדרכים המוקדמת מהצפוי של הלייקרס
הלילה: הארדן הגיע לרצף של 27 משחקים עם 30 נקודות לפחות

כל זה, כאמור, עדיין לא משכנע את ניו אורלינס. על פי ESPN, "הלייקרס מרגישים שהשיחות עם ניו אורלינס הן חד צדדיות, ובארגון יש פסימיות גוברת בנוגע למוכנות של הפליקנס לבצע איתם טרייד". לטענת אדריאן ווג'נראוסקי, הפליקנס יהיו מוכנים לשקול טרייד עם הלייקרס כעת אך ורק אם הקבוצה מ-LA תסכים להעביר כחלק מהטרייד מספר היסטורי של בחירות דראפט - כלומר לפחות ארבע בחירות סיבוב ראשון וסיבוב שני.

עדיין לא ברור אם הלייקרס תהיה מוכנה לסכן גם את העתיד בצורה כזו עבור דייויס, אבל בלוס אנג'לס כבר מתבדחים על הרפיסות שלהם במשא ומתן, ובתקשורת בעיר המלאכים כתבו בסרקסטיות: "הפליקנס רוצים גם את הזכויות על ברוני ג'יימס (בנו של לברון), 37 בחירות סיבוב שני ואת המפתחות לבית של מג'יק ג'ונסון".

עוד טוען ווג'נראוסקי שהנטייה של ניו אורלינס היא להמתין לקיץ כדי לבצע טרייד על דייויס, אלא אם תקבל "פיצוי הולם" על כך שתבצע טרייד כעת בחלון הנוכחי. בכל מקרה, בקיץ הפליקנס יוכלו לקבל הצעות גם מבוסטון, שלא נחשבת לקבוצה המועדפת על דייויס, אבל כן מחזיקה בנכסים העתידיים הכי מעניינים.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית בניו אורלינס, הפליקנס מאמינים שבקיץ הסלטיקס יציעו להם בתמורה לדייויס גם את ג'ייסון טייטום - שחקן בסדר גודל אחר לחלוטין מאלו שמוצעים להם על ידי קבוצות אחרות כרגע, לטענתם.

כמובן שהאינטרסים של דייויס וניו אורלינס עלולים להתנגש במקרה כזה. אמש פורסם ש-AD העביר לפליקנס רשימה של קבוצות שבהן הוא יסכים לחתום על חוזה ארוך טווח, והסלטיקס לא נכללה ברשימה (הלייקרס, הניקס, הבאקס והקליפרס דווקא כן). במצב רגיל ייתכן שדייויס היה נרגש יותר לעבור לסלטיקס מכיוון שהם מחזיקים בקיירי אירווינג, שנחשב לחבר קרוב שלו. אולם גם עתידו של אירווינג בבוסטון מעורפל, ואמש דיווח כריס היינס מ"יאהו" ש"חוסר הוודאות סביב עתידו של קיירי בבוסטון הולך וגדל".

אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס, מול ג'ייסון טייטום, בוסטון סלטיקס. AP
טייטום/AP

קובי בריאנט טוען: בסגנון כזה הארדן לא יזכה באליפות

ג'יימס הארדן ממשיך לנפץ שיאים ולהעמיד מספרים נדירים, אבל קובי בריאנט לא בטוח שסגנון המשחק שלו הסוליסטי שלו ועל הרוקטס ייתן לו אליפות אי פעם. "אני חושב שהוא עושה מה שהוא צריך לעשות כדי שהקבוצה שלו תנצח, אבל באופן כללי אני לא אוהב את הסגנון הזה בכל מה שקשור לזכייה באליפויות. לא חושב שהסגנון הזה יביא אותו לאליפות אי פעם", אמר הבלאק ממבה, שכשחקן היה די סוליסט בעצמו. "אני מבין את זה שהוא רוצה להשאיר את הקבוצה שלו עם הראש מעל המים. הוא עושה את כל זה בשביל לנצח".

אחרי שצלף 44 נקודות, האריך את רצף המשחקים שלו עם 30 נקודות ומעלה ל-27, והוביל את יוסטון לניצחון 110:118 על פיניקס, הארדן התייחס לדברים של קובי. "אני צריך להיות דומיננטי עם הכדור בעיקר בגלל שאנחנו סובלים מפציעות", הסביר. "אנחנו סובלים מפציעות כל העונה, אבל ברגע שכריס פול ייכנס לקצב ואריק גורדון יחזור, יהיו לנו עוד שחקנים שמסוגלים לעשות מהלכים, עוד שחקנים שמסוגלים להיות דומיננטיים עם הכדור".

אחוז השימוש (USG%, מדד שבודק באיזו תדירות שחקן נגע בכדור בהתקפה) של הארדן העונה הוא 40.2%, השני הכי גבוה בהיסטוריה, אחרי עונת ה-MVP של ראסל ווסטברוק (41.7%). בכלל, ההיסטוריה מוכיחה שסגנון משחק ריכוזי שכזה לא מביאה את הקבוצה רחוק: שבעת השחקנים שדורגו בשבעת המקומות הראשונים אי פעם באחוז השימוש לא עברו באותה עונה את הסיבוב הראשון בפלייאוף.

גם הארדן מסכים שהסגנון הזה לא בהכרח יעבוד בפוסט-סיזן. "נכון לעכשיו, קובי כנראה צודק. הסגנון שאנחנו משחקים בו עכשיו לא יעזור לנו ולא יביא אותנו למקומות שאנחנו מכוונים אליהם. אבל עוד לא היה לנו סגל מלא, אז אני נרגש לראות את זה קורה", אמר.

הראיון המלא של קובי עם טרייסי מקגריידי

בוב מאיירס בטוח: כל הכוכבים יישארו

בוב מאיירס משוכנע שכל הכוכבים של גולדן סטייט יישארו בקבוצה בקיץ, למרות שלקווין דוראנט יש אפשרות להשתחרר מהחוזה והעובדה שקליי תומפסון יהפוך לשחקן חופשי. "אני מרגיש שכל השחקנים שלנו מרוצים ורוצים להמשיך. אבל זו רק התחושה שלי", אמר הג'נרל מנג'ר של האלופה. הדברים מגיעים על רקע ההבטחה של בעלי הווריירס ג'ו לייקוב ש"נשאיר את כל הכוכבים שלנו בכל הכוח. אף קבוצה לא תוציא יותר כסף מאיתנו בקיץ הזה".

כמו כן, מאיירס טען שסימני השאלה וחוסר הוודאות סביב עתידו של דוראנט לא פוגעים באווירה בחדר ההלבשה. "יש אווירה נהדרת בקבוצה, ולמען האמת לא מרגישים את זה בכלל בחדר ההלבשה. אני לא חושב שזה חלק מהדינמיקה בין השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully