וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע נלחמת על הפלייאוף העליון: "מי שלא מאמין, שיגיד"

4.2.2019 / 12:02

בקבוצה לא אהבו התבטאויות תבוסתניות של שחקנים שטענו שעדיף לא להתבזות בפלייאוף העליון: "המטרה - אירופה". וגם: למה כל ה"עוזבים" נשארים?

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי התיקו בשבת מול מכבי נתניה, הפועל באר שבע לא מרימה ידיים ועומדת על כך שהקבוצה צריכה לסיים את העונה הסדירה בין שש הראשונות ולהיאבק על כרטיס למוקדמות הליגה האירופית בשלב הפלייאוף העליון. במועדון לא אהבו התבטאויות של שחקנים שונים לפיהן אולי עדיף שהקבוצה תסיים בפלייאוף התחתון כדי לא להתבזות מול יריבות חזקות יותר בשלב הפלייאוף העליון. "מי שלא מאמין בעצמו וביכולת שלו לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון, שיגיד למאמן", אמרו במועדון. "הפועל באר שבע לא תרים ידיים במשימה שהיא ברורה מאליה. גם אם האליפות ברחה וגם אם אנחנו לא בגביע, יש מטרה אחת ברורה והיא לסיים עם כרטיס לאירופה".

למרות הביקורת מצד חלקים בקהל כלפי ברק בכר, במועדון נותנים אמון במאמן שרשם היסטוריה עם שלוש האליפויות האחרונות. בקבוצה בטוחים שבסופו של דבר בכר והצוות שלו יצליחו לייצב את הקבוצה על מנת שהיא תעפיל לפלייאוף העליון וכבר במשחק הקרוב מקווים לראות הפועל באר שבע מציגה יכולת טובה יותר ומשיגה גם ניצחון חוץ על הפועל תל אביב.

בכל הנוגע לשחקנים שנאמר להם כי הם עוזבים ובסוף נשארו במועדון, היה מי שאמר בהפועל באר שבע: "אם היינו מסתירים את התכניות שלנו ומודיעים ברגע האחרון, אז היו מעבירים עלינו ביקורת ואם הודענו בזמן מראש אבל בסוף הוחלט שחלק מהשחקנים יישארו, גם מעבירים עלינו ביקורת. בסופו של דבר השחקנים לא רצו ללכת, מה שאומר שכנראה לא כזה רע להיות בהפועל באר שבע. כל שחקן היה יכול לבקש לעזוב בחלון הזה ולראיה דיא סבע עזב, אבל כנראה שלהיות בהפועל באר שבע זה לא דבר כזה גרוע כי עובדה שעד עכשיו כולם נשארים למרות שהיו לשחקנים רבים הצעות לעבור".

עוד בנושא

בהפועל באר שבע מודים: "אולי עדיף שנשחק בפלייאוף התחתון"
אוהדי באר שבע זעמו, בכר: "אפשר להבין, אנחנו פחות טובים"
באר שבע מתעקשת: לא נשתתף בשכר של בן בסט ועזרא אם יעזבו

חאתם עבד אלחמיד, אריק סאבו שחקני הפועל באר שבע מתוסכלים ליד השופט אלי חכמון. קובי אליהו
לא רק היכולת הלכה לאיבוד, גם האמונה. שחקני באר שבע מתוסכלים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully