וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל באר שבע הגיבו בבוז, ברק בכר: "אפשר להבין, אנחנו קבוצה פחות טובה"

2.2.2019 / 20:25

מאמן האלופה היוצאת הודה אחרי ה-1:1 מול נתניה: "היינו פחות טובים מהם". על אריאל הרוש: "חלק מזה מקצועי". ברדה: "שיחקנו יוצא מגדר הרגיל". הוקה עוכב על ידי משטרת הגבולות

צילום: יוסי ציפקיס ועידו שחם, עריכה: מתן חדד

גם את המחזור ה-21 תסיים הפועל באר שבע כשהיא מחוץ לשש הראשונות. האלופה היוצאת נפרדה הערב (שבת) ב-1:1 ביתי מול מכבי נתניה המקדימה אותה בנקודה, ונותרה במקום השביעי עם 29 נקודות ורק ארבע מ-15 האחרונות. פאטוס בצ'יראי סיפק הופעה נהדרת וגם כבש במבצע אישי מבריק בדקה ה-15, אבל בן שהר איזן בפנדל בדקה ה-19 וקטע לנתניה רצף של 417 דקות ללא ספיגה. האורחת, שלא הפסידה לנתניה העונה (0:1 בסיבוב הראשון, ניצחון בפנדלים בשמינית גמר הגביע) תעבור כעת להתמקד ברבע הגמר מול מכבי פתח תקוה, כשהמשחק הראשון ייערך ביום שלישי.

את הירידה של שחקני הפועל באר שבע לחדרי ההלבשה ליוו האוהדים המקומיים בקריאות בוז, ולא בפעם הראשונה העונה. זה היה התיקו הביתי החמישי העונה של הקבוצה, שגם הפסידה 2:0 למכבי חיפה בפעם הקודמת ששיחקה בטרנר.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
הפעולות הפשוטות לא הולכות. ברק בכר/קובי אליהו

ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע, התייחס לקריאות מצד הקהל: "חלק שרקו בוז, חלק עודדו אותנו. הקהל ראה משחק לא טוב ואפשר להבין אותו. אנחנו נמשיך להיאבק עד סוף העונה כדי להיכנס לפלייאוף. היינו פחות טובים מנתניה אז התוצאה לא כזו רעה. הצלחנו להתייצב במחצית השנייה והשחקנים נתנו יותר. הצלחנו לאזן את המשחק עם החילוף המוקדם".

על השינוי בשער: "אריאל הרוש לא התאמן מסודר במהלך השבוע, יש לו פציעה קטנה והעדפתי ללכת איתו. חלק מזה מקצועי וחלק לא. נחכה לשבוע הבא ונראה אם אריאל הרוש יפתח". על המגרש הביתי אמר בכר: "אנחנו קבוצה פחות טובה, בתקופה פחות טובה, אנחנו משחקים פחות טוב והפעולות הפשוטות לא הולכות. נמצא את הדרך כדי לשפר את היכולת. הכול צפוף וכל משחק חשוב מאוד".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע סיימה ב-1:1 מול מכבי נתניה

לכתבה המלאה
עלי מוחמד שחקן מכבי נתניה מול חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
מחמאות מהמאמן. עלי מוחמד/קובי אליהו

שי ברדה, אחד משני מאמני מכבי נתניה, אמר בסיום: "אנחנו מאוכזבים מאוד, בעיקר בגלל שעמדנו בצורה מצוינת, לחצנו ושיחקנו את המשחק שלנו. לא הצלחנו לכבוש עוד אחד. שיחקנו יוצא מגדר הרגיל ואני גאה בשחקנים. יש לנו גביע במהלך השבוע ואנחנו כבר חושבים על זה. אני מאוכזב מאוד, מאוד". כשנשאל על השיפוט בחר ברדה לא להגיב.

על הקשר עלי מוחמד ששוב הרשים במרכז השדה: "אני לא מחלק לו ציונים. הוא שחקן מדהים, אבל הרבה שחקנים עשו היום עבודה מצוינת. אנחנו גאים בהם, הם חבר'ה צעירים שרוצים להתקדם וללמוד". על המשך המאבק על הפלייאוף העליון: "חוץ מהקבוצה הראשונה בליגה, יש ליגה מעניינת. שאפו למכבי תל אביב, אבל אצלנו זה יילך עד הסוף. אם נמשיך לשחק כך, אני לא מודאג".

הרכש הטרי יאהמיר הוקה נחת בישראל בשעות הצהריים ועוכב על ידי משטרת הגבולות בטענה שאין לו אשרת עבודה. מנתניה נמסר: "זוהי פעם ראשונה זה שלוש שנים שאנו נתקלים בדרישה להכין לשחקן אשרת עבודה בטרם עבר בדיקות רפואיות וחתם על הסכם העסקה תקף בשורות המועדון. יחד עם זאת, נפעל הלילה מול משרד הפנים והשחקן צפוי לנחות בארץ במהלך יום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully