וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע מתעקשת: לא נשתתף בשכרם של עדן בן בסט וחן עזרא אם יעזבו

31.1.2019 / 16:41

אלונה ברקת לא נסוגה מההחלטה שלה לא לתת פיצוי כספי על התרת חוזה לשחקן אשר ירצה לעזוב מיוזמתו. מליקסון: "מחכים לשבת כדי להראות כמה אכפת לנו"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

בהפועל באר שבע נחושים לא להשתתף בשכר של השחקנים אשר יעזבו עד סיום חלון ההעברות באמצע השבוע הבא. הבעלים אלונה ברקת לא נסוגה מההחלטה שלה לא לתת פיצוי כספי על התרת חוזה לשחקן, אשר ירצה לעזוב מיוזמתו. השחקנים "החמים" הם עדן בן בסט וחן עזרא שמנהלים מגעים, על פי הסכמת הפועל באר שבע, עם מועדונים אחרים.

בבאר שבע בטוחים כי ברקת גם לא תשנה את המדיניות שלה לקראת היום האחרון של החלון ותמשיך לעמוד על כך שכל מי שרוצה לעזוב, צריך לחתום על חוזה חדש בקבוצה אחרת כשהפועל באר שבע לא מממנת חלק מחוזהו. "לא מספיק שאנחנו לא מבקשים כסף על השחקנים שעוזבים, אנחנו צריכים לשלם להם חלק מהחוזים?", שאלו הבוקר בהפועל באר שבע. "אין לנו שום בעיה שחן עזרא ועדן בן בסט יישארו. מדובר בשני בחורים חיוביים מאוד למועדון והם גם שחקנים טובים שעוד יכולים לתרום לנו. אבל אם הם רוצים ללכת מיוזמתם, שיחתמו על חוזים חדשים בקבוצות אחרות. אנחנו לא נשתתף בשכר ולא ניתן פיצוי למי שעוזב".

עוד בנושא
אוגו והאסלביינק לא התעוררו לארוחה בבוקר המשחק
בכר מכה על חטא: "הם לא היו צריכים להתלבש"
הפועל באר שבע: אוהדים הגיעו לאימון וקיללו את השחקנים, בעיקר את האסלביינק

נייג'ל האסלביינק, עדן בן בסט הפועל באר שבע על הספסל. דני מרון
יישארו זה לצד זה? בן בסט והאסלביינק/דני מרון

ברק בכר, שערך השבוע אסיפה ארוכה לשחקנים בה דיבר בפתיחות ובגילוי לב גם על הטעויות שביצע העונה בהתנהלות הפייסנית והסלחנית לעתים, אמר לשחקנים כי מבחינתו הוא פותח עם כל אחד דף חלק מעכשיו. בעקבות זאת מעריכים בהפועל באר שבע שייתכן שעזרא שלא היה בסגל בתקופה האחרונה, יקבל אפילו הזדמנות מול מכבי נתניה בשבת הקרובה.

בתוך כך נודע כי במועדון שבעי רצון מקצב העבודה של נייג'ל האסלביינק לו הוכנה כבר לפני שבועיים תוכנית עבודה אישית על מנת להחזיר אותו לכושר. בבאר שבע קיבלו את המדדים של ההולנדי לפני קרוב לחודש והיתה בהם נסיגה בכושרו, דבר שהכעיס את ראשי הקבוצה והביא להכנת תכנית עבודה מיוחדת עבורו.

מאמן באר שבע ברק בכר אמר במסיבת העיתונאים לקראת מכבי נתניה בשבת ב-18:30: "ברור שהדברים פחות הלכו לכיוון שרצינו כי אנחנו אחרי הפסד. ברור גם שהאווירה פחות טובה, אבל אנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה כמו מקצוענים. השחקנים ממש לא נשברו, ננסה להוכיח שהמשחק האחרון הוא לא מה שמאפיין אותנו כבר במשחק הקרוב". על עתידו האישי אמר בכר: "אני חלק מהקבוצה, אני מסתכל רק על המשחק הקרוב. יש לנו סגל מספיק טוב ואנחנו צריכים לדעת להתמודד".

מאור מליקסון הוסיף: "דיברתי עם האוהדים ואמרתי להם שהמצב בו אנחנו נמצאים כואב גם לנו והם הבטיחו שיעודדו אותנו מול מכבי נתניה. זה לא עוד משחק בשבילנו במצבנו. לכולנו קשה, אין יותר מדי חיוכים בחדר ההלבשה. אנחנו רוצים מאוד לשמח את האוהדים ומחכים לשבת כדי להראות לכולם כמה אכפת לנו. יש פה סגל מספיק טוב".

בכל הקשור לצירוף שחקנים, נראה שהסיכויים שהפועל באר שבע תצרף מישהו עד סגירת החלון, מאוד נמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully