וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי תל אביב בחמישי: בלאט ואולימפיאקוס ניצחו את לימנו

קבוצתו של המאמן הישראלי, שהובסה על ידי ברצלונה ביום חמישי, עברה בהצלחה את החזרה הגנרלית עם 55:73 קליל בליגה היוונית. גיורגיוס פרינטזיס וניקולה מילוטינוב נפצעו, אך בלאט טוען שיהיו כשירים לצהובים

אתר רשמי

רגע לפני הביקור ביד אליהו ביום חמישי והמפגש עם מכבי תל אביב, דיוויד בלאט ואולימפיאקוס עברו היום (ראשון) בהצלחה את החזרה הגנרלית עם ניצחון 55:73 קליל על לימנו במסגרת המחזור ה-16 של הליגה היוונית. זאק לידיי, אקס גלבוע/גליל, הוביל את רשימת הקלעים עם 19 נקודות והוסיף גם 8 ריבאונדים.

למרות שבליגה הולך לאדומים נהדר (מאזן 1:15), הם נמצאים בתקופה לא טובה ביורוליג וניצחו רק פעם אחת בארבעת משחקיהם האחרונים. ההפסד האחרון, תבוסה 76:55 ביתית לברצלונה ביום חמישי, אף גרם לבלאט לגעור בשחקניו ולבטל את יום החופש שהיה אמור להיות לקבוצה ביום שישי. היוונים נמצאים במקום השישי בטבלת היורוליג (מאזן 9:12), והם ישמחו לשחזר את התוצאה מהמשחק הקודם מול הצהובים, בו ניצחו 80:88 בפיראוס במשחק שנערך לפני קצת יותר משלושה חודשים.

אגב, במהלך המשחק גיורגיוס פרינטזיס וניקולה מילוטינוב נפצעו ולא היו מסוגלים לסיים את המשחק. דיוויד בלאט אמר לאחר המשחק שהם צפויים להיות כשירים למכבי תל אביב, אך עדיין לא ברור מה מצבם לקראת המשחק.

עוד בנושא:

דיוויד בלאט העצבני ביטל את יום החופש של שחקני אולימפיאקוס
יורוליג: קלאתיס הוביל את פאו לניצחון על אנאדולו, צסק"א הביסה את בודצ'נוסט
שובה של מכבי ב': לוח הזמנים התובעני של מכבי תל אביב רק יחריף

מאמן דרושאפקה דיוויד בלאט. GettyImages
דיוויד בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully