וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט העצבני ביטל את יום החופש של שחקני אולימפיאקוס

המאמן הישראלי זעם על התבוסה לברצלונה והתנצל בפני שחקני הספסל: "יותר גרוע מאיך שנראו אלה שכן שיחקו זה לא יכול היה להיות"

אתר רשמי

תקופה לא טובה עוברת על אולימפיאקוס. האדומים מפיראוס צברו ניצחון אחד בלבד בארבעת משחקי היורוליג האחרונים שלהם, כששלושת הפסדים היו בהפרשים של 15 נקודות או יותר. האחרון, תבוסה 76:55 בבית לברצלונה היה כואב במיוחד וכעת ניצבים דיוויד בלאט ושחקניו במקום השישי בטבלה, מרחק ניצחון מאנאדולו אפס הרביעית שבמצב הנוכחי תזכה ביתרון ביתיות בהצלבה.

המאמן הישראלי לא אהב את היכולת של שחקניו, בלשון המעטה. בסיום המשחק גער בהם בחדר ההלבשה, כשעל פי דיווחים ביוון פנה אל השחקנים המחליפים והתנצל: "אני מצטער בפני אלה שלא שיחקו הרבה, כי יותר גרוע מאיך שנראו אלה שכן שיחקו זה לא יכול היה להיות".

בלאט לא הסתפק בזה והחליט לבטל את יום החופש המיועד של אולימפיאקוס ביום שישי. במקומו, הגיעו השחקנים למתחם האימונים, צפו בווידאו שניתח את הטעויות שביצעו מול הקטלאנים, ולאחר מכן ערכו אימון שגרתי. "בלאט היה עצבני מהרגיל וניסה להעביר מסר לשחקניו", נכתב ביוון.

"אולימפיאקוס הוכיחה בשנים האחרונות שהיא לא יציבה, אבל המאמן חייב לעזור לה", כתב העיתונאי היווני טוליס קוציאס. "אל תקחו את זה לכיוון של דברים רעים על בלאט, הוא מאמן מצוין ועל זה אי אפשר להתווכח, אבל הוא חייב לקבל החלטה ולצרף גארד נוסף אם אולימפיאקוס רוצה להילחם ולהגיע למקום טוב. לכל שחקן יש ימים רעים וגם למאמנים, ומול ברצלונה לבלאט היה יום רע. ההנהלה לא עוזרת לו כרגע. חייבים לפחות עוד שחקן אחד, לפני שיהיה מאוחר מדי".

עוד בנושא:

יורוליג: קלאתיס הוביל את פאו לניצחון על אנאדולו, צסק"א הביסה את בודצ'נוסט
יורוליג: באיירן מינכן הפתיעה 86:90 את פנרבחצ'ה אחרי שתי הארכות
שובה של מכבי ב': לוח הזמנים התובעני של מכבי תל אביב רק יחריף

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. AP
ההנהלה לא עוזרת לו. בלאט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully