וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס זוכה למחמאות ביבשת וחושש: האקס פקטור של באסקוניה

לקראת המשחק הקריטי מול באסקוניה (21:45, ספורט 5) המאמן הוזכר ב"יורוהופס" כמי ששינה את הצהובים. בינתיים הוא חושש מהפנים החדשות אצל היריבה, ומקווה שהרכז המסוכן שלה לא ישחק

באדיבות ONE

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי) בספרד את באסקוניה במסגרת המחזור ה-21 ביורוליג (21:45, שידור ישיר בספורט 5). הצהובים הגיעו אמש לויטוריה והתמקמו בבית המלון כשעל המטוס שלקח אותם ישירות מתל אביב כמה עשרות אוהדים.

הבוקר יערכו הצהובים אימון קליעות עם דגשים טקטיים אחרונים לקראת ההתמודדות. בצוות המקצועי רוצים להפעיל לחץ על מובילי הכדור של ויטוריה ולמנוע מהם את הקליעה מבחוץ. המאמן יאניס ספרופולוס הביע חשש מהיכולת של הפורוורד החדש של הבאסקים, ג'יילן ג'ונס, שעדיין לא התחבר לקבוצה, ואמר כי ייתכן שהוא יהיה האקס פקטור במשחק.

"סיימנו לראות את הוידאו עליהם, נתאמן וננסה להגיע כמה שיותר מוכנים", אמר אנג'לו קלויארו, שכזכור נבחר למצטיין המחזור שעבר ביורוליג, לקראת המשחק, "תמיד קשה לנצח ביורוליג, במיוחד בחוץ, נהיה חייבים להיות מרוכזים ומפוקסים כדי שנוכל לנצח. אנחנו מרגישים טוב יותר, מרגישים שאנחנו קבוצה יותר טובה מלפני חודש, אבל יש לנו עדיין דרך ארוכה. שמנו את עצמנו במצב שיש לנו הזדמנות להצליח, אבל אנחנו חייבים להשתפר, להתגבר על כל המכשולים. ברור שמשחקי חוץ הם קשים, אנחנו צריכים לשחק ממש חזק".

הפורוורד התייחס לשיפור ביכולתו בתקופה האחרונה ואמר כי: "אני מנסה לשחק הכי חזק, עושה כל מה שהמאמן רוצה שאני אעשה. לא באמת אכפת לי באיזו עמדה אני משחק, אני רק רוצה לעזור לקבוצה".

עוד בנושא

21:45, ספורט 5: באסקוניה מארחת את מכבי תל אביב, פראסוביץ' חושש
"המחתרת הבאסקית נעלמה, אבל הרעיון שלה חי": למה ויטוריה שונאת את מכבי תל אביב?
דני אבדיה: "דקות המשחק חשובות אבל אני לא חושש, הן יגיעו"

אנג'לו קלויארו מכבי תל אביב. מגד גוזני
ימשיך במומנטום? אנג'לו קלויארו/מגד גוזני

באסקוניה מקווה שהגארד הארגנטינאי-איטלקי לוקה וילדוסה יוכל לשחק הערב לאחר שלא התאמן ביום שלישי ורביעי. הגארד נפצע קלות במהלך משחק הליגה נגד אוברדוירו, ובקבוצה החליטו להעניק לו מנוחה כדי שיוכל לשחק. וילדוסה עשוי להצטרף לטוקו שנגליה וג'ייסון גריינג'ר שפצועים ונעדרים לזמן ממושך מהמגרש.

אתר יורוהופס פרסם אתמול את מד הכוח המעודכן של היורוליג, ודירג את מכבי תל אביב במקום השביעי. "מכבי היא אחת הקבוצות שיכולה לומר שהחלפת המאמנים עבדה לטובתה", נכתב באתר, "השינוי של מכבי נראה בהתקפה, שהיא השביעית בטיבה ביורוליג, והשלישית בטיבה מבחינת ריבאונד ההתקפה, ביחד עם ההגנה השמינית בטיבה במפעל".

כוחות אבטחה מרובים מלווים את הצהובים בעיר לאור מקרי העבר במשחקים בין הקבוצות והתמיכה של התושבים המקומיים בפעילות אנטי ישראלית. ההערכה היא שגם לפני המשחק היום צפויה הפגנה של פעילי BDS ויונפו דגלי פלסטין ביציעי הפרננדו בואסה ארנה.

עוד באותו נושא

"המחתרת הבאסקית נעלמה, אבל הרעיון שלה חי": למה ויטוריה שונאת את מכבי תל אביב?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully