וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בבאסקוניה: "הקפנו את המשחק מול מכבי תל אביב באדום בלוח השנה שלנו"

ולימיר פראסוביץ' חושש מהצהובים (21:45, ספורט5): "זו הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב ביורוליג, בקיץ חשבו שתוכל להגיע לפיינל פור"

באדיבות ONE

בשבוע שעבר ספגה באסקוניה את הפסדה המפתיע ביותר העונה, כשחשבה שהטיול לטורקיה יאריך את רצף הניצחונות שלה לשלושה, אך נכנעה 80:75 לנועלת הטבלה והקבוצה החלשה במפעל, דרושאפקה. הערב (חמישי, 21:45, ספורט5) ינסו הבאסקים להתאושש כשיארחו את מכבי תל אביב למשחק חשוב בין שתי קבוצות שנאבקות על מקום בהצלבה. ערב המחזור ה-21 ביורוליג השתיים צמודות במקומות 9 ו-10 עם מאזן זהה של תשעה ניצחונות לצד 11 הפסדים.

בניגוד למפגש הראשון בתל אביב, אז טורניקה שנגליה החזיר את האורחת מפיגור דו-ספרתי בדרך ל-79:81, הפעם תיאלץ באסקוניה להסתדר ללא הכוכב הפצוע שלה, כמו גם ללא ג'ייסון גריינג'ר. מי שאמור לערוך את הופעת הבכורה שלו הוא ג'יילן ג'ונס, שצורף לאחרונה.

עוד בנושא:

דני אבדיה: "דקות המשחק חשובות אבל אני לא חושש, הן יגיעו"
ספרופולוס מודה: מכבי תל אביב זו כבר לא אותה קבוצה שהפסידה בבית לבאסקוניה

הפעם האחרונה שהצהובים ניצחו בוויטוריה היתה בטופ 16 של עונת 2012/13 - 62:66. מאז הפסידו שלוש פעמים בפרננדו בואסה ארנה, שנחשב אולם ביתי מאוד. באסקוניה ניצחה ארבעה מחמשת משחקי הבית האחרונים שלה, אך מאמנה ולימיר פראסוביץ' צופה קרב קשה. "זה משחק שהקפנו באדום בלוח השנה שלנו, צעד חשוב לעתיד", אמר המאמן הקרואטי. "לפני תחילת העונה, כולם חשבו שמכבי היא קבוצה שיכולה להגיע לפיינל פור בזכות השחקנים שהביאה. כרגע היא הקבוצה בכושר הטוב ביותר ביורוליג, יש לה פוטנציאל פיזי ואתלטי גדול".

פראסוביץ' הוסיף ודיבר על היריבה: "היא אחת הקבוצות הפיזיות ביורוליג, שמשחקת עם ארבעה שחקנים גבוהים. היא מתבססת על הכישרון ההתקפי של סקוטי ווילבקין וג'וני אובריאנט, וכעת עם חזרתו של פארגו יש לה עוד שחקן עם יכולות קליעה".

עוד באותו נושא

דני אבדיה: "דקות המשחק חשובות אבל אני לא חושש, הן יגיעו"

לכתבה המלאה
מאמן ולנסיה ולימיר פראסוביץ'. GettyImages
משחק גורלי. פראסוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully