וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס מודה: מכבי תל אביב זו כבר לא אותה קבוצה שהפסידה בבית לבאסקוניה

30.1.2019 / 11:30

הצהובים יפגשו בחמישי את באסקוניה לקרב ישיר על מקום בהצלבה (21:45, ספורט 5), ספרופולוס מעודד, יודע ש"מעכשיו כל משחק הוא כזה" ומזהיר: "אם אתה לא משחק מרוכז באולם שלהם, אתה בצרות"

באדיבות ONE

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (רביעי) את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר נגד באסקוניה (21:45, שידור ישיר בספורט 5) במסגרת המחזור ה-21 ביורוליג. לאחר האימון יצאו הצהובים לשדה התעופה והמריאו בטיסה מיוחדת כשעליה כמה עשרות אוהדים שיבואו לתמוך בהם במשחק החוץ הגורלי. מחר בבוקר תערוך מכבי את אימון הקליעות בפרננדו בואסה ארינה בוויטוריה.

מכבי מגיעה למשחק במאזן של תשעה ניצחונות מול 11 הפסדים, אחרי ארבעה ניצחונות יורוליג רצופים שהחזירו את הצהובים חזק לתמונת העלייה לפלייאוף. אלא שההכנה של הקבוצה למשחק לא הייתה אידיאלית, לאחר שנאלצו לשחק שני משחקי ליגה השבוע, כשביום שני נגררו לשתי הארכות נגד מכבי אשדוד. בצוות המקצועי הורידו מהעומס על השחקנים לקראת ההתמודדות החשובה בחוץ, בידיעה שהפסד עלול לפגוע בסיכויי העלייה, בעוד ניצחון ישים את מכבי בעמדה מצוינת לקראת ההמשך.

עוד בנושא
אלכס טיוס נבחר לשחקן המצטיין של היורוליג בחודש ינואר
כל הידיעות על מכבי תל אביב בכדורסל בוואלה! ספורט

ונסן פוארייה שחקן באסקוניה חוגג עם חבריו. קובי אליהו
בפעם שעברה פוארייה קבר את מכבי עם דאנק, אבל שנגליה קלע 20. והפעם?/קובי אליהו

מאמן הקבוצה יאניס ספורופולוס נשאל האם מדובר במשחק חשוב מתמיד, לנוכח העובדה שגם ליריבה יש מאזן זהה (11:9). "מעכשיו כל משחק זה ככה, כי נצטרך לשחק את השליש האחרון של המשחקים, ובכולם עלינו לשחק אגרסיביים מאוד ולהילחם על כל כדור", אמר ספרופולוס, "ברור שנשחק מול יריבה ישירה שנאבקת על מקום בפלייאוף, והם משחקים בבית שלהם, ונהיה חייבים להיות מרוכזים מאוד, כי אם אתה לא משחק מרוכז באולם שלהם, אתה בצרות".

האלופה הישראלית הפסידה בבית לבסקוניה 81:79, וספרופולוס נשאל אם כעת הוא מרגיש שמכבי תל אביב היא קבוצה טובה יותר. "אני חושב שעכשיו אנחנו מוציאים לפועל בצורה טובה יותר על המגרש את מה שאנחנו עושים באימונים", אמר המאמן, "אנחנו יותר זמן יחד, השחקנים מכירים טוב יותר את השיטה בהגנה ובהתקפה, ומבצעים אותה יותר טוב. מה שחשוב זה אנחנו, שניישם את התוכנית שלנו. מבחינה הגנתית לא היינו מספיק טובים, ולנצל את מה שההגנה שלהם נותנת לנו".

על העומס הפיזי: "בגלל זה אני שמח שקיבלנו טיסה מיוחדת, תודה להנהלה שארגנה לנו את זה, היו לנו שלושה משחקים בחמישה ימים, כולל שתי הארכות, כך שהצ'ארטר הזה יעזור לנו מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מגיע עייף ומוכן. ספרופולוס/דני מרון

באסקוניה מגיעה למשחק פצועה ובמומנטום שלילי. הבאסקים אמנם צריכים עוד לארח החל ממחר שבעה משחקי בית בעשרת המחזורים האחרונים, אך נמצאים במאזן ביתי לא מעודד של ארבעה ניצחונות מול ארבעה הפסדים. בשבועות האחרונים איבדה הקבוצה את טוקו שנגאליה, שככל הנראה גמר את העונה וג'ייסון גריינג'ר. המאמן ולימיר פראסוביץ' צירף את הפורוורד ג'יילן ג'ונס, שערך בכורה ביורוליג בהפסד המפתיע לדרושפאקה בשבוע שעבר, ואת עיקר העבודה בעמדת הרכז עושה לוקה וילדוזה הארגנטינאי-איטלקי. "הם איבדו את שאנגליה, שהוא משמעותי, אבל עדיין יש להם המון שחקנים טובים וחזקים", אומר ספרופולוס.

מכבי תל אביב ניצחה רק בארבעה מתוך 12 משחקי החוץ בויטוריה מאז שנת 2000 כשהניצחון האחרון הגיע בפברואר 2013, 62:66, בזכות 20 נקודות של דווין סמית' ודאבל דאבל של 11 נקודות ו-10 ריבאונדים של שון ג'יימס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully