וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס נבחר לשחקן המצטיין של היורוליג בחודש ינואר

סנטר מכבי תל אביב זכה לכבוד אחרי שהיה המצטיין של הצהובים בארבעת הניצחונות האחרונים שלהם. הוביל את הקבוצה בנקודות ובמדד במהלך החודש

one

אלכס טיוס נבחר לשחק המצטיין של ינואר ביורוליג. הסנטר של הצהובים, שהיה שותף גם לזכייה האחרונה שלהם ביורוליג ב-2014, קלע 26 מ-31 הזריקות שלו לשתיים במהלך החודש החולף (83.9%). בניצחון מול צסק"א מוסקבה הוא חסם 4 זריקות. למרות העובדה ששלושה מחבריו לקבוצה שיחקו יותר ממנו ביורוליג במהלך החודש, טיוס מוביל את מכבי תל אביב בנקודות (56), קליעות לשתיים (26), חסימות (7) ונקודות מדד (73) במהלך החודש. בנוסף, הוא שחקן מכבי תל אביב היחיד שרשם מדד דו ספרתי בכל אחד מחמשת המשחקים של הקבוצה במהלך ינואר.

מכבי תל אביב, כאמור שיחקה חמש פעמים ביורוליג במהלך ינואר. זה התחיל בהפסד 91:79 לריאל מדריד בחוץ, אבל נמשך ב-76:81 ביתי נגד בודוצ'נוסט, 76:93 נגד צסק"א מוסקבה בחוץ וניצחונות ביתיים נגד ברצלונה (83:99) ופנאתינייקוס (75:84). המשחק הכי טוב של טיוס מבחינת מדד היה דווקא בהפסד היחיד של מכבי תל אביב כשסיים את המשחק מול ריאל מדריד עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, מה שהעמיד אותו על מדד 21, הגבוה ביותר שלו העונה.

עוד בנושא:

על המהפכה של אלכס טיוס במכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully