וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן הודיעה: ניימאר ייעדר עשרה שבועות

הבשורות הרעות: הברזילאי, שנפצע בכף רגלו הימנית, יחמיץ את צמד המשחקים מול מנצ'סטר יונייטד. הטובות: לא יעבור ניתוח ולא סיים את העונה

עריכת וידאו: מתן חדד

בשורות עצובות לאוהדי פריס סן ז'רמן ומעריציו של ניימאר: הקבוצה הצרפתית הודיעה היום (רביעי) שהכוכב הברזילאי שלה, שנפצע במשחק הגביע מול שטרסבורג בשבוע שעבר, ייאלץ להיעדר כעשרה שבועות לפחות מהמגרשים. ניימאר, שכזכור נפצע בכף רגלו הימנית, עבר מספר בדיקות וחוות דעת של רופאים ומומחים, וגם נפגש עם רופא נבחרת ברזיל ולאחר מכן התקבלה ההודעה.


עוד בנושא
בספרד טוענים: "לפ.ס.ז' נמאס מניימאר, היא רוצה לשחרר אותו בקיץ"
מנצ'סטר סיטי הפסידה, ומרגישה שהאליפות בדרך לליברפול
ביום שלישי: פריס סן ז'רמן החתימה את לאנרדו פארדס, פלאברסה בסיטי

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
פספוס לכל חובבי הכדורגל. ניימאר לא ישחק מול יונייטד/רויטרס

הבשורות הטובות הן שניימאר לא יעבור ניתוח ולכן יחזור לשחק לקראת החלק האחרון של העונה. הבשורות הרעות הן שהוא יחמיץ את צמד המשחקים בשמינית גמר ליגת האלופות נגד מנצ'סטר יונייטד ב-12 בפברואר וב-6 במרץ. בפריס יקוו שניימאר יחזור לקראת השלבים המאוחרים יותר של המפעל, זאת בהנחה שהקבוצה לא תודח עד אז. בליגה פריס תסתדר בלי ניימאר והיא נמצאת בדרך הבטוחה לאליפות קלילה.

לניימאר יש היסטוריה של פציעות וזו כבר הפעם הרביעית שהוא נפצע ברגל ימין. בינואר 2014, בעונתו הראשונה בברצלונה, הברזילאי נקע את קרסול ימין והחמיץ שמונה משחקים. בספטמבר 2017 הוא נאלץ להחמיץ שבעה משחקי ליגה של פריס. בעונה שעברה הוא כמעט החמיץ את המונדיאל והעונה הוא חווה עוד פציעה לא פשוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully