וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.1: דניס סוארס הושאל לארסנל, שסירבה לשחרר את אוזיל לפ.ס.ז'

הקשר האריך את חוזהו בקטלאנים ובמקביל נשלח לתותחנים עד תום העונה. אלופת צרפת נדחתה וסימנה גם את דה ליכט, פלאיני עבר לסין

AP

העברות

* ברצלונה הודיעה כי האריכה את חוזהו של דניס סוארס עד 2022, ובמקביל שלחה אותו בהשאלה לארסנל עד תום העונה. לתותחנים תהיה אפשרות לרכוש אותו בסיום העונה.

* אמיל סמית' רואו האנגלי בן ה-18 יושאל מארסנל לר.ב. לייפציג עד תום העונה. הקשר כבר נמצא בגרמניה ואמור לעבור בדיקות רפואיות ואחריהן לחתום על החוזה.

* עוד ילד פלא עוזב את מנצ'סטר סיטי: הפעם מדובר בראבי מטונדו, קיצוני בן 18 שהצטרף למחלקת הנוער של הסיטיזנס בגיל 16, וכעת נמכר לשאלקה תמורת 10 מיליון ליש"ט. הנער שכבר רשם הופעה אחת בנבחרת הבוגרים של ויילס חתם לארבע שנים וחצי.

* מרואן פלאיני חתם בשנדונג הסינית לשלוש שנים תמורת כ-13 מיליון יורו שתקבל מנצ'סטר יונייטד. על פי הדיווחים באנגליה, הקבוצה הסינית הציעה לבלגי חוזה של כ-270 אלף יורו לשבוע.

* מונאקו ממשיכה להילחם על מקומה בליגה הצרפתית והתחזקה בחלוץ הברזילאי קרלוס ויניסיוס (23). הברזילאי הגיע בקיץ לנאפולי והושאל לריו אבה מפורטוגל, בה הרשים בחצי העונה האחרונה, וכעת הוא ינסה לעזור לקבוצה מהריביירה לשרוד בליגה אחרי שהושאל לחצי שנה.

* גלזגו ריינג'רס החתימה שחקן רביעי החודש, כהמשך המהפכה של סטיבן ג'רארד. אחרי גלן קמארה, ג'ורדן ג'ונס ואנדי פירת', היום ריינג'רס החתימה את הקשר האמריקאי מתיו פולסטר, 25, שמגיע משיקגו פייר וחתם בקבוצה הסקוטית עד יוני 2021.

* סנדרו ואגנר מבאיירן מינכן, עובר לסין. החלוץ חתם בטיאנג'ין טדה הסינית תמורת כ-5 מיליון יורו בלבד, אחרי שבאיירן שילמה עליו 13 מיליון בינואר שעבר.

* ווסטהאם הודיעה על החתמתו של חלוץ בנפיקה מסאק דג'ו בן ה-19 בהעברה חופשית. החלוץ הצעיר נולד בגינאה ביסאו, אבל משחק בנבחרת פורטוגל עד גיל 20 וחתם לשלוש שנים וחצי אצל הפטישים. "אני יודע הרבה על ווסטהאם כי זה מועדון גדול באנגליה שעוזר לשחקנים צעירים להתפתח", אמר.

* ריאל בטיס החתימה את חסה, החלוץ שגדל בריאל מדריד והתייבש בפריס סן ז'רמן. חסה מגיע בחוזה השאלה עד סוף העונה.

* השוער בן ה-24 ברונו וארלה, הושאל מבנפיקה לאייאקס עד סוף העונה. להולנדים תהיה אופציה לרכוש את הפורטוגלי בקיץ.

* הקשר האחורי אסאן דיוסה (21) הושאל מסנט אטיין לקייבו. לאיטלקים לא ניתנה אופציה לרכוש את הסנגלי הצעיר והוא נשלח אליהם כדי לצבור דקות משחק ולחזור לסנט אטיין.

עוד בנושא:

ארבע פציעות קשות בחמש שנים: האם ניימאר שוב סיים את העונה?
הערב: גונסאלו היגואין צפוי לערוך בכורה בפרמיירליג

שמועות

* בצרפת טוענים שפריס סן ז'רמן מחפשת מחליף לניימאר, שיחמיץ את עשרת השבועות הקרובים. האלופה פנתה לארסנל בבקשה לשאול את מסוט אוזיל עד תום העונה, אך התותחנים סירבו.

* לאחר שהפסידה לברצלונה ברגע האחרון ולא הצליחה לצרף את פרנקי דה יונג, עוברת כעת פריס סן ז'רמן להתרכז ביהלום הנוסף של אייאקס - מתייס דה ליכט בן ה-19, שגם כן מועמד לקטלאנים. הבעלים של אלופת צרפת נאסר אל חלאיפי "יעשה הכל" כדי להחתים את שחקן ההגנה הצעיר, על פי "מונדו דפורטיבו".

* מאמן צ'לסי מאוריציו סארי: "אדן הזאר בן 28. הוא הוא רוצה לעזוב, הוא צריך לעזוב. כמובן שאני מקווה שיקרה ההפך. אי מקווה שירצה להישאר פה איתנו ולהשתפר. יש לו את הפוטנציאל להיות השחקן הטוב באירופה. לפעמים הוא מסתפק בפחות".

* בתוכנית הספורט הספרדית הפופולרית "El Chiringuito" דיווחו אתמול: "לפריס סן ז'רמן נמאס מניימאר, והיא מתכננת למכור אותו בקיץ". ולא רק בגלל הפציעות, אלא גם בגלל ההתנהלות, מאחר שהוא מתעקש לעבור ניתוח בברזיל ולסיים את העונה.

* מונאקו שנלחמת על חייה בתחתית הליגה הצרפתית קרובה מאוד להחתים את שינג'י קגאווה חלוצה היפני הבינלאומי (29) של בורוסיה דורטמונד.

* אנתוני מרסיאל סיכם על הארכת חוזהו במנצ'סטר יונייטד. על פי הדיווח החלוץ יחתום לחמש שנים נוספות עד 2024.

* בורוסיה דורטמונד ויובנטוס מעוניינות לשאול מצ'לסי את הבלם אנדראס כריסטנסן. הבלוז דורשים 6 מיליון ליש"ט דמי השאלה עבורו עד סוף העונה.

* ריאל מדריד עוקבת בעניין אחר חלוץ איינטרכט פרנקפורט, לוקה יוביץ'. הסרבי הצעיר כבש העונה 18 שערים ב-25 משחקים בכל המסגרות ולקבוצה הגרמנית אופציה לרכוש אותו מבנפיקה בסוף העונה. לא מן הנמנע שהיא תעשה זאת ומיד תמכור אותו בסכום עתק לענקית ממדריד.

* מרואן פלאיני קשרה של מנצ'סטר יונייטד קרוב להצטרף לשורות שנדונג הסינית תמורת כ-13 מיליון יורו. על פי הדיווחים באנגליה, הקבוצה הסינית מציעה לבלגי חוזה לשלוש שנים עם שכר של 235 אלף ליש"ט בשבוע.

* מונאקו ולסטר סיכמו על טרייד שבמסגרתו יורי טילמאנס יעבור לקבוצת הפרמיירליג בעסקה שבמסגרתה אדריאן סילבה יעשה את הדרך ההפוכה.

* קשר נבחרת איטליה, ניקולו בארלה, מבוקש בפרמיירליג והמועמדות המובילות לצרף אותו הן מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וארסנל. קליארי צפויה לדרוש על הקשר בן ה-22 סכום שנע סביב 50 מיליון יורו.

* סמפדוריה מתכננת לנצל את האופציה שיש לה ולרכוש מיובנטוס את השוער אמיל אאודרו תמורת כ-20 מיליון יורו. האיטלקי בן ה-22 מגלה יכולת מזהירה בשער של סמפ, אליה הוא הושאל בקיץ האחרון.

* דומאגוי וידה צפוי להשלים את המעבר מבשיקטאש לרומא לפני שחלון ההעברות ייסגר. הקרואטי שבלט במונדיאל האחרון, ויתר על הצעה מפולהאם האנגלית.

* בטיס שוקלת ברצינות רבה לצרף את החלוץ וינסנט יאנסן מטוטנהאם. ההולנדי שלא נמצא בתכניות של התרנגולים, עשוי לעבור לקבוצה מסביליה בהשאלה עם אופציית רכישה.

* מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לנהל מו"מ עם קבוצה מהליגה הסינית בנוגע להעברתו של מרואן פלאיני. הבלגי הבינלאומי עתיד לסיים את חוזהו בקיץ וזו הזדמנות אחרונה בשביל יונייטד לקבל עבורו כסף.

שחקן אייאקס, מתייס דה ליכט. GettyImages
הנקמה של פריס? דה ליכט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully