וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע פציעות קשות בחמש שנים: האם ניימאר שוב סיים את העונה?

כוכב פריס סן ז'רמן ייפגש היום עם רופא נבחרת ברזיל בניסיון לאבחן את השבר בכף רגלו. במועדון יצטרכו להחליט האם לנתחו

האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

הפציעה של ניימאר כוכבה של פריס סן ז'רמן הכניסה את המועדון לדילמה של ממש. הברזילאי, שנפגע בצורה חמורה בכף הרגל שלו במשחק מול שטרסבורג ביום רביעי האחרון, עלול להזדקק לניתוח ובמקרה כזה הוא לא יחזור לשחק יותר העונה. ניימאר יחמיץ בוודאות את המשחק הראשון מול מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות ב-12 בפברואר, אך נשאלת השאלה אם זה יוכל לחזור לשחק עוד העונה, אחרי שבעונה שעברה היה מושבת לתקופה ארוכה וכמעט החמיץ את המונדיאל.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן מחליף נעליים. רויטרס
שוב נפצע. ניימאר/רויטרס

במועדון יתייעצו עם רודריגו לסמאר, הרופא של נבחרת ברזיל שאמור להיפגש היום עם ניימאר. בנוסף, המועדון יתייעץ גם עם שני מומחים מאירופה לפני שיקבל החלטה כיצד לטפל בשחקן. החדשות הטובות הן שהשבר הקטן של הברזילאי פחות חמור מזה שספג בשנה שעברה.

זו כבר הפעם הרביעית שניימאר נפצע ברגל ימין. בינואר 2014, בעונתו הראשונה בברצלונה, הברזילאי נקע את קרסול ימין והחמיץ שמונה משחקים. בספטמבר 2017 הוא נאלץ להחמיץ שבעה משחקי ליגה של פריס. בעונה שעברה הוא כמעט החמיץ את המונדיאל והעונה הוא חווה עוד פציעה לא פשוטה.

ניימאר הציג יכולת נהדרת עד הפציעה שלו. הוא כבש 13 שערי ליגה ב-13 הופעות בהרכב וגם הוסיף שישה בישולים. פריס תסתדר בלעדיו בליגה, אבל יהיה לה קשה בלי הכוכב שלה מול מנצ'סטר יונייטד, הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully