וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי מציגה: עונה אבודה

מנצ'סטר סיטי כבר איבדה יותר נקודות ממה שאיבדה בכל העונה שעברה ותואר האליפות שלה בורח אחרי ההפסד לניוקאסל. גווארדיולה הודה: "לא שיחקנו בקצב שמתאים לפרמיירליג". בניטס שקירב את ליברפול לתואר: "כשאתה מנצח קבוצה כזו, אתה יודע שהשחקנים היו בשיאם"

עריכת וידאו: מתן חדד

רפא בניטס אמנם לא הצליח להחזיר את כתר האליפות לליברפול בשש השנים שלו באנפילד, אבל אמש (שלישי) הוא קירב אותה לשם. ניוקאסל והמאמן הספרדי הפתיעו את מנצ'סטר סיטי עם 1:2 בסט. ג'יימסז פארק ויכול מאוד להיות שזה היה המשחק שסימן את איבוד התואר של התכולים.

"לא שיחקנו בקצב הדרוש כדי לכפות את סגנון המשחק שלנו", אמר פפ גווארדיולה המאוכזב, "שיחקנו לאט, לא היינו מחויבים, שיחקנו בקצב שלא מתאים לפרמיירליג. היינו רחוקים משיאנו בהרבה מאוד מובנים. עדיין יש לנו סיכוי לזכות באליפות, בכדורגל הרבה דברים יכולים לקרות, אבל אנחנו חייבים לשחק את הכדורגל שלנו".

מאמן מנצ'סטר סיטי, פפ גווארדיולה. רויטרס
מיואש על הספסל. גווארדיולה/רויטרס

דווקא פרננדיניו, האיש עליו גווארדיולה סומך אולי יותר מכל שחקן אחר שלו, היה בין האחראים העיקריים להפסד. הברזילאי הוותיק שמחזיק את מרכז המגרש של התכולים כמעט לבדו לאורך כל העונה, איבד לשון לונגסטף ומיד הכשיל אותו ברחבה - מה שהוביל לפנדל ולשער הניצחון של ניוקאסל בדקה ה-80.

"פרננדיניו שלט במרכז המגרש לאורך מרבית המשחק, אבל ההחלטה שלו להסתובב לעבר לונגסטף והתיקול המגושם שלו אחר כך, אולי עלו למנצ'סטר סיטי בתואר האליפות". נכתב ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז"

עוד באותו נושא

האליפות מתרחקת: מנצ'סטר סיטי הפסידה לניוקאסל 2:1

לכתבה המלאה

בניטס שעדיין לא קיבל שום חיזוק בחלון ההעברות, ראה ושמע את האוהדים שוב מוחים נגד הבעלים השנוא מייק אשלי. אבל שחקני הסגל הקיים שלו, שאולי לא מספיק טובים בשביל יותר ממאבקי הישרדות, הצליחו להפתיע בגדול.

"כולם נלחמו אחד בשביל השני הערב", אמר הספרדי בסיום, "מנצ'סטר סיטי קבוצה כל כך טובה, יש לה הכל. כשאתה לוקח שלוש נקודות נגד קבוצה כזו, אתה יודע שהשחקנים שלך היו בשיאם. יש לי ביטחון בכך שאנחנו יכולים להישאר בליגה, אבל נצטרך עוד הופעות כמו היום".

המספרים

* ניוקאסל ניצחה את מנצ'סטר סיטי לראשונה מאז ספטמבר 2005 וסיימה רצף של 22 מפגשים בלי ניצחון.

* זה היה משחקו ה-100 של גווארדיולה כמאמן סיטי (73 ניצחונות, 15 תיקו ו-12 הפסדים).

* סיטי איבדה 16 נקודות ב-24 משחקי פרמיירליג העונה. כבר יותר מכל מה שהיא איבדה בעונה שעברה.

* סיטי הפסידה שלושה משחקים שבהם היא הובילה העונה, הכי הרבה מאז 2008/9.

* השער של אגוארו שנכבש אחרי 24 שניות היה הכי מהיר העונה בפרמיירליג והכי מהיר שכבש שחקן סיטי מאז חסוס נבאס שהבקיע אחרי 13 שניות מול טוטנהאם בנובמבר 2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully