וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.1: פריס סן ז'רמן החתימה את לאנרדו פארדס, פלאברסה בסיטי

אלופת צרפת שילמה 40 מיליון יורו על קשר זניט, רובן עשוי לעבור לטוקיו בקיץ, ריאל מדריד מנסה לגנוב לברצלונה את דני אולמו, יובנטוס הולכת על דה ליכט, טוטנהאם בעקבות קשר ולנסיה

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* הקשר אנטה פלאברסה שמסומן כיורשם של לוקה מודריץ' ואיבן ראקיטיץ' במרכז המגרש של נבחרת קרואטיה, עבר בדיקות רפואיות במנצ'סטר סיטי. אלופת אנגליה תשלם להיידוק ספליט 7 מיליון ליש"ט על היהלום בן ה-18 ותשאיל לה אותו בחזרה עד סוף העונה.

* פריס סן ז'רמן הודיעה רשמית על החתמתו של לאנדרו פארדס ל-4.5 שנים. אלופת צרפת שילמה 40 מיליון יורו (לא כולל בונוסים) לזניט סט. פטרסבורג על הקשר הארגנטינאי בן ה-24, שהגיע לפני שנה וחצי מרומא תמורת 23 מיליון יורו. העונה ב-22 משחקים בכל המסגרות יש לו 4 שערים ו-4 בשולים.

* יובנטוס הודיעה שהיא סיכמה עם אל דוהייל הקטארית על מעברו של הבלם מהדי בנעטיה (31). בלם נבחרת מרוקו עוזב את יובה אחרי שלוש שנים ואת אירופה לראשונה בקריירה ועובר לאסיה. הבלם יעבור תמורת 8 מיליון יורו, אשר עשויים להפוך בהמשך ל-10 מיליון יורו בהתאם להופעות שיערוך בקבוצתו החדשה.

* קשר נאפולי מרקו רוג, עבר רשמית לסביליה בהשאלה עד תום העונה. רוג, 23, עבר לנאפולי בקיץ 2016 מדינמו זאגרב תמורת 14.5 מיליון יורו, אבל מאז הקרואטי פתח בהרכב רק 6 פעמים, ונכנס כמחליף ב-46 משחקים.

* סטוק סיטי רכשה מוולבס את הבלם דני באת'. המחיר: כ-3 מיליון ליש"ט.

מנור סולומון הצטרף לשחקניו החדשים

שמועות

* בתקשורת ביפן מדווחים שאריאן רובן, שמסיים את חוזהו בבאיירן מינכן בקיץ, עשוי להצטרף לטוקיו מהליגה הראשונה ביפן.

* טוטנהאם ממשיכה לחפש חיזוק לחלק הקדמי שלה וב-ESPN מדווחים שהקבוצה מתכננת להחתים את קרלוס סולר הכישרון הצעיר של ולנסיה תמורת 30 מיליון יורו. גם פריס סן ז'רמן עוקבת אחרי הקשר בן ה-22, שכבש פעמיים ורשם שישה בישולים העונה בליגה.

* ב"לאקיפ" מדווחים שלסטר וניוקאסל רוצות את יורי טילמאנס קשרה הצעיר של מונאקו שמאכזב מאז שהצטרף לקבוצה כהבטחה גדולה מאנדרלכט.

* ג'אנלוקה די מארציו טוען שאינטר עוקבת אחרי ברונו אלבס בלמה של פארמה. גם דומאגיו וידה בלם נבחרת קרואטיה על הכוונת של הנראזורי.

* בספרד טוענים שברצלונה וריאל מדריד מנהלות מאבק על רכישתו של דני אולמו, הקשר ההתקפי הספרדי של דינמו זאגרב. אולמו, שגדל בברצלונה ועבר לזאגרב בעסקה של אלן חאלילוביץ', מעדיף לחזור לקבוצת האם שלו, אך ריאל מדריד מוכנה לשלם עבורו 26 מיליון יורו.

* "טוטוספורט" האיטלקי טוען: יובנטוס סימנה את מתייס דה ליכט, בלמה של אייאקס ונבחרת הולנד, כמטרה מרכזית לקיץ הבא. על פי הדיווח, האיטלקים מודעים להתעניינות הרבה שיש בבלם בן ה-19 מצד מועדוני הפאר באירופה, אך הם נחושים להשיגו ומעדיפים אותו על פני כל שחקן אחר שהם יביאו.

* לא מוותרת על העונה: באיטליה מדווחים שמונאקו צפויה להגיש הצעה על בלמה של אינטר, מירנדה, אותו היא רוצה לצרף על מנת שיעזור לה לשרוד בליגה הצרפתית.

* רשת ESPN טוענת שבמנצ'סטר סיטי החליטו ללכת בכל הכוח על מגן לסטר סיטי, בן צ'ילוול. הדיווח מוסיף כי הסיטיזנס יהיו מוכנים לשלם לשועלים סכום גבוה ביותר על המגן השמאלי האנגלי.

שחקן אייאקס, מתייס דה ליכט. GettyImages
במי הוא יבחר? מתייס דה ליכט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully