וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבילה עוברת: הצעות הטרייד הכי טובות ומשתלמות על אנתוני דייויס

30.1.2019 / 15:30

הלייקרס ובוסטון הן החשודות המידיות, אבל הן רחוקות מלהיות לבד במערכה ההמונית על אנתוני דייויס. אורן לוי עם ארבע העסקאות שהכי ישתלמו לניו אורלינס, כולל השחקן הכי טוב שתוכל לקבל בתמורה, והתרחיש האפוקליפטי שיאחד בין הגבה ללברון וקיירי

עריכת וידאו: מתן חדד

אז אנתוני דייויס ביקש טרייד מהפליקנס. בהצהרה ששוחררה לתקשורת לא נאמר השם המפורש של היעד הבא (ב-NBA השם הזה הוא "הלייקרס"). על כן, אם קבוצות אחרות חיפשו תירוץ להצטרף למרדף אחרי הסופרסטאר, הן יכולות לראות זאת כסימן מעודד. כמו כן, דייויס לא דרש להיות מועבר עד הדדליין הקרוב ב-7 בפברואר, כך שגם בוסטון, עם הנסיבות הייחודיות שבהן עוד ניגע, יכולה להמשיך לפנטז. עם זאת, חשוב לזכור שכל מחזרת צריכה לתת מקום לאפשרות, הריאלית בעליל, שדייויס וסוכנו ריץ' פול ציינו בדלתיים סגורות שיסכלו מעבר לכל קבוצה שהיא לא הלייקרס. מה שדולף לתקשורת דולף רק כדי לקדם אינטרס של מישהו, ותמיד יש עוד מה לגלות מתחת לפני השטח.

יש 29 קבוצות שרוצות את דייויס (30 אם סופרים את הפליקנס), לא כולן עוברות בסלקציה. האפקט של הטרייד הזה ייגע בלא מעט מהן, וזה כולל טריידים קטנים שיעזרו לאפשר אותו, או טריידים שיגיעו כתוצאה ממנו. שלא לדבר על מאבקי האליפות והאיזון בין הקונפרנסים. אם וכאשר, מדובר באחד המעברים הכי משמעותיים בטרייד בהיסטוריה של הליגה.

לפניכם מספר הצעות מקבוצות שיכולות לחשוב על עצמן כרלוונטיות - כאלה שיש להן מה לתת ועדיין יישאר להן מספיק כדי להתחרות על אליפות ולשכנע את דייויס להישאר אצלן. אין כאן אלמנט של משא ומתן, זו החבילה הכי טובה שכל אחת מהן תציע באופן ריאלי, ונותר רק לסמוך על דל דמפס וניו אורלינס, בהנחה שינצלו את אינפלציית המחזרות כדי להשיג את החבילה הטובה ביותר. ההנחה הזו היא כמובן בעייתית, לכל הפחות. מעמדו המעורער של דמפס, במועדון המעורער של הפליקנס, הוא רק סיבה אחת שהסיכויים שנראה טרייד על הביגמן עד הדדליין הקרוב לא גבוהים. אבל לפנטז זה כיף, בימים האחרונים מכונת הטריידים של ESPN מוצפת תדיר באוהדים שחולמים להנחית את הגבה אצלם. הצטרפנו למסיבה.

עוד בנושא

אנתוני דייויס נקנס ב-50 אלף דולר בעקבות בקשת הטרייד הפומבית
הלילה: ניו אורלינס הדהימה את יוסטון ללא אנתוני דייויס הפצוע
לחץ על הלייקרס: ניו אורלינס מחכה ל"הצעה מדהימה" על דייויס
להוריד את הטיקט: הלקחים שאנתוני דייויס יכול ללמוד מקווין גארנט

שחקן ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס. AP
אחד הטריידים הכי משמעותיים בתולדות הליגה. אנתוני דייויס/AP

LA לייקרס

החבילה: קייל קוזמה, ברנדון אינגרם, לונזו בול, קנטביוס קולדוול-פופ, איביצה זובאץ', שתי בחירות סיבוב ראשון, ועוד שתי הזדמנויות להחלפת בחירות.

יש הרבה מה לפרוק עם הלייקרס. הם יצטרכו את כל המשקל של פול ו"קלאץ' ספורטס" בצד שלהם כדי להעביר את זה. הבעיה של טרייד באמצע העונה היא ששתי הקבוצות צריכות לסיים אותו עם סגל שיש בו לפחות 13 שחקנים. קולדוול-פופ (גם הוא מיוצג על ידי פול) יכול להטיל וטו על כל טרייד בגלל מצב החוזה שלו. לא בטוח שאפשר לסדר משהו שבו ניו אורלינס יוצאת מסופקת מבלי לערב קבוצה שלישית. כך או כך - אלה הנכסים של הלייקרס. כמעט כולם, מינוס ג'וש הארט, שאמור להתאים כמו כפפה ליד לצד שני הסופרסטארים. אם הפליקנס יבקשו בהמשך גם את סבי מיכאיליוק למשל, הלייקרס צריכים לשלוח אותו עם סנדוויץ' לתפוס טרמפים ללואיזיאנה. יותר מכל קבוצה אחרת, הלייקרס צריכים שזה יקרה ועכשיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ברנדון אינגרם, לוס אנג'לס לייקרס, חוגג עם לונזו בול. AP
מישהו מהם מספיק מסקרן? אינגרם ובול/AP

פילדלפיה

החבילה: בן סימונס, ווילסון צ'נדלר, מרקל פולץ ובחירת סיבוב ראשון של מיאמי (2021), ושל הקבוצה (2018).

הדיבורים על חוסר ההתאמה בין משולש הכוכבים - ג'ואל אמביד, ג'ימי באטלר וסימונס - כבר יצאו מכל חור, וסימונס הוא הכבשה השחורה. בשורה התחתונה, אם פילי מוכנה לשים את סימונס בעסקה, הוא כנראה השחקן הכי טוב שהפליקנס יכולים להשיג עבור דייויס. שחקן פרנצ'ייז בן 22 עם יכולות מוכחות וכנראה הופעת אולסטאר אחת ברזומה כבר בשנתו השנייה. בחירת הסיבוב הראשון של מיאמי עשויה להיות שווה משהו רציני, בהתחשב במצב הקבוצה. צ'נדלר שם בשביל להשוות משכורות, גם פולץ, למרות שאולי מתחבא שם שחקן שיזכיר ביום מן הימים את השחקן שנבחר ראשון ב-2017. זה הימור שלא עולה כלום לקחת.

בן סימונס שחקן פילדלפיה. AP
ניו אורלינס לא תוכל להשיג שחקן טוב ממנו, כנראה. בן סימונס/AP

טורונטו

החבילה: פסקל סיאקם, או ג'י אנונובי, דלון רייט, יונאס ולנצ'יונאס, שתי בחירות סיבוב ראשון (2019-2020).

מסאי יוג'ירי מעולם לא פחד להמר על כל הקופה, וזה בדיוק מה שזה - עם חבילה כזו הוא שם את כל הנכסים הצעירים שלו על השולחן בתקווה שיצליח לשכנע את דייויס להישאר, אפילו לפני שהצליח לשנות את דעתו של לנארד בנושא. אם יצליח להשאיר את שני הסופרסטארים הצעירים הוא לא יצטרך לשלם על ארוחה אחת נוספת בחייו בתוך גבולות קנדה. אם יהמר וייכשל - כדאי שיתרגל להזמין משלוחים הביתה.

קוואי לאונרד שחקן טורונטו. רויטרס
אם יוג'ירי יצליח להנחית את דייויס ולהשאיר אותו, הוא לא ישלם על עוד ארוחה נוספת בחייו בקנדה. קוואי/רויטרס

בוסטון

לרשימה הוספנו את בוסטון, שאת שמה אנחנו כנראה מחויבים להזכיר מבחינה חוזית בכל שיחה על כל טרייד באשר הוא. זה כמובן בגלל שדני איינג' אגר כמות בלתי נתפסת של נכסים במקביל לבניית קבוצה המתמודדת בצמרת הטבלה במזרח. כאמור, בוסטון לא יכולה לצרף את דייויס לשורותיה כל עוד אירווינג נמצא אצלה בחוזה הנוכחי שלו. לא נסבך, רק נבהיר שזה כתוצאה מההסכם הקיבוצי של הליגה, שלא מתיר לקבוצה אחת לקבל בטרייד שני שחקנים תחת חוזה מהסוג של אירווינג ודיוויס. לנארד אגב, לא נמצא תחת חוזה מהסוג הזה.

השאלה המתבקשת - דייויס עדיף על אירווינג, למה לא להכניס את הרכז לטרייד? ובכן, יש יותר מסיבה אחת. בזמן שקיירי כבר התחייב (בעל פה לפחות) לבוסטון, דייויס יכול לחתוך אחרי העונה הבאה. גם בלי אירווינג לסלטיקס יש יותר מה לשים על השולחן מכל אחת אחרת, בהנחה שהפליקנס יתאזרו בסבלנות. אך הסיבה המרכזית היא שתכנית העל של איינג' מייחדת לאירווינג תפקיד מרכזי וארוך טווח. זה יהיה על אירווינג לשכנע את דייויס לחתום קבע, אם איינג' אכן יצליח להנחית אותו אצל הסלטיקס.

בפרק החירום בפודקאסט של זאק לואו, תיאר בריאן ווינדהורסט מצב פוסט-אפוקליפטי (מבחינת בוסטון) שבו אירווינג חובר לדייויס שחבר ללברון בלייקרס, אבל זה כבר יותר מדי ספקולציות, אפילו בשביל כתבה כזו. אם הלייקרס יוכלו לבנות מתחרה אמיתית על התואר, תוך שהם מפרקים את מה שנבנה בבוסטון, נוכל לכבות את האור וללכת הביתה. נמשיך, אפוא, בלי אירווינג, עם החבילה שבוסטון יוכלו להציע בקיץ.

החבילה: ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון, מרכוס סמארט, בחירת סיבוב ראשון של סקרמנטו (2019) ובחירת סיבוב ראשון של ממפיס (2019 או בהמשך, בהתאם למגבלות ששמו עליה).

זו חבילה ששווה לדחות סיפוקים בשבילה. ג'ייסון טייטום בן ה-20 הוא אולסטאר בהתהוות, על אף העונה ההפכפכה שלו. לבראון יש פוטנציאל נפלא באחת העמדות הכי מבוקשות בשוק. וסמארט נמצא על חוזה סחיר לגמרי, והוא מוסיף תשוקה, הגנה ותחרותיות. כולם ישתלבו נהדר לצד עשיית המשחק של הולידיי, ויחד עם בחירות הדראפט העסיסיות (גם אם לא מדהימות), הפליקנס יוכלו להרגיש בנוח עם הפרידה. כואב אבל פחות.

אנתוני דייויס עם קיירי אירווינג. GettyImages
ישתפו פעולה לא בבוסטון? דייויס וקיירי אירווינג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully