וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס מחכה ל"הצעה מדהימה" על דייויס, גולדן סטייט בעיצומו של "מסע מופלא"

הפליקנס מגבירים את הלחץ על הלייקרס, הסלטיקס והליגה בטרייד על אנתוני דייויס, מג'יק מתכנן "מהלך אגרסיבי". גולדן סטייט ממשיכה לרמוס את היריבות ויודעת שקאזינס רק משתבח, סטיב קר מודה: "כל העונה חיכינו לזה"

עריכת וידאו: מתן חדד

ב-NBA ממשיכים לסעור סביב ההחלטה של אנתוני דייויס לעזוב את ניו אורלינס, לקראת מה שמסתמן כטרייד דרמטי שישנה את פניהן של לפחות שתי קבוצות. בארה"ב מדווחים שהפליקנס מצפים לקבל הצעות, אבל לא ישלימו את העסקה לפני יום חמישי הבא (היום האחרון לטריידים בליגה) - אלא אם כן יקבלו "הצעה יוצאת דופן" על הכוכב.

אדריאן ווז'נורובסקי מ-ESPN מדווח שנשיא לוס אנג'לס לייקרס מג'יק ג'ונסון והג'נרל מנג'ר רוב פלינקה "מתכננים לבצע מהלך אגרסיבי" בניסיון לצרף את דייויס לקבוצה לפני הדדליין ב-7 בפברואר, כשהם "מלאים בביטחון שדייויס מעוניין להגיע ללייקרס ויחתום על הארכת חוזה". הליקרס צפויים לפתוח בקרוב בשיחות עם הפליקנס.

עוד בנושא
גולדן סטייט התעללה באינדיאנה, דנבר חזרה מפיגור 25 מול ממפיס
היחיד שממשיך לטוס: דיארון פוקס הופך לאחד הכישרונות המבטיחים ב-NBA
דיווח: אנתוני דייויס דרש מניו אורלינס להעבירו בטרייד

אנתוני דייויס שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
שתי קבוצות לפחות עומדות להפוך את פניהן. דייויס/AP

אתמול (שני) הסוכן של דייויס, ריץ' פול, הטריף את כל הליגה כשהצהיר שהודיע להנהלת ניו אורלינס שהכוכב הגדול לא יחתום על חוזה חדש ומעוניין לעזוב. ההערכה הייתה שהוא יבהיר שהיעד המועדף על הסנטר הוא הלייקרס - משהו שידכא את המוטיבציה של קבוצות אחרות, ואולי יגביר לחץ על הלייקרס ועל הפליקנס. אבל ניו אורלינס הודיעה אתמול ש"נעשה את זה בתנאים שלנו, ובלוח זמנים שלנו", וכעת הספקולציות עולות.

בוסטון נחשבת למועמדת גם היא לצרף את דייויס, אבל בגלל החוק שאוסר על החזקת שני שחקנים בעלי "חוזה מיוחד", היא לא יכולה להחזיק בסגל את קיירי אירווינג ודייויס ביחד (משמע תוכל לצרפו רק בקיץ), אבל כך או כך, ווז'נרובסקי מדווח ש"מספר קבוצות כבר בוחנות את האפשרות לצרף את דייויס, כולל מתמודדות על האליפות שינסו בעזרתו לזכות בתואר כבר העונה".

עוד באותו נושא

דיווח: אנתוני דייויס דרש מניו אורלינס להעבירו בטרייד

לכתבה המלאה
דמרקוס קאזינס גודלן סטייט ווריירס. GettyImages
מזה כולם פחדו. קאזינס/GettyImages

גולדן סטייט בשיאה, ונהנית מכל רגע

אבל עם כל הכבוד למה שיעשו הלייקרס או בוסטון או מי שזו לא תהיה - כרגע נראה שהאליפות הולכת לכיוון אחד. גולדן סטייט ממשיכה לפרק את הליגה כשהיא מציגה את הכדורסל הכי טוב שלה העונה, והלילה השיגה ניצחון 11 ברציפות, 100:132 באינדיאנה, ושחקניה כבר מצהירים: אנחנו באווירת פלייאוף.

"המאמן הכה אותנו עם זה - זה משחק 50 שלנו", אמר סטף קרי אחרי המשחק, "ואז אתה חושב כמה מהר זה בא. אתה חוזר מפגרת האולסטאר, נשארו לך רק 30 משחקים, ואז את קולט, 'אוקיי, זה זמן לאוורת פלייאוף', ואתה מתחיל להרים את עצמך. אז התחלנו מוקדם".

הווריירס דורסים כל מה שנקרה בדרכם, וכעת השלימו מסע של 0:5 קליל מאוד. האלופה השלימה ניצחון חוץ עשירי ברציפות, שבמהלך הרצף קלעה בכל אחד מהמשחקים לפחות 110 נקודות. ואם המכונה הזאת לא הייתה קטלנית מספיק, הרי שדמרקוס קאזינס קלע הלילה 22 נקודות, ובחמשת משחקיו הראשונים הוא עם ממוצע של 15.2 נקודות ו-7 ריבאונדים.

"זה היה מסע מדהים", אמר סטיב קר, "וזו הייתה דרך נפלאה לסיים אותו, כשכולם משחקים, כולם תורמים, כשאנחנו מובילים מהרגע הראשון ועד האחרון. דאגתי קצת מהמשחק האחרון, כשכולם כבר רוצים לחזור הביתה, אבל אנחנו בקצב טוב. אנחנו במקום טוב". גם קרי יודע שקאזינס הוא שדרוג: "בכל משחק הוא נראה יותר אתלטי, יותר בטוח בעצמו, נכנס יותר לקצב, מבין איפה הוא צריך לגעת בכדור". סטיב קר סיכם ואמר: "חיפשנו את המומנטום הזה כל העונה, וסוף סוף מצאנו אותו. כולם בריאים, מרגש לקבל את דמרקוס, דריימונד וקליי משחקים ברמה גבוהה, הכל מתחבר ברמה גבוהה".

סטפן קרי גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
בשיאו. קרי/GettyImages
טבלת מנש. עיבוד תמונה
טבלת מנש/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully