וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיירי אירווינג רוצה להתאחד מחדש עם לברון ג'יימס, זה אמיתי"

בזמן שההצהרה של אנתוני דייויס שיגעה את הליגה, בארה"ב מדווחים על טוויסט ביחסים בין קיירי ללברון ואופציה לקבוצת על בלוס אנג'לס. אנתוני דייויס נקנס ב-50 אלף דולר בעקבות בקשת הטרייד הפומבית

עריכת וידאו: מתן חדד

הנהלת ה-NBA קנסה את אנתוני דייויס ב-50 אלף דולר בעקבות הבקשה הפומבית של סוכנו, ריץ' פול, לטרייד על האולסטאר של ניו אורלינס פליקנס. מדובר בעבירה על חוקי הליגה ודייויס הוא לא הראשון שנענש בעקבות מקרה כזה. כשאריק בלדסו צייץ בשנה שעברה "אני לא רוצה להיות פה" בעת ששיחק בפיניקס, הוא נקנס ב-10,000 דולר.

דייויס למעשה החליט לעזוב את הפליקנס וסוכנו פול אמר לעיתונאי אדריאן ווז'נרובסקי בתחילת השבוע ש"אנתוני רוצה לעבור לקבוצה שתאפשר לו לנצח באופן עקבי ולהתחרות על האליפות". המשפט הזה עלה לכוכב ב-50 אלף דולר, שזה 0.2 משכרו (25 מיליון דולר לעונה).

לוס אנג'לס לייקרס ובוסטון הם המועמדות הבכירות לצרף את דייויס, שמעמיד העונה ממוצעים מצוינים של 29.3 נקודות, 13.3 ריבאונדים ו-2.6 חסימות למשחק. עם זאת, הסלטיקס לא יוכלו להחתים אותו העונה (אלא אם היא תוותר על קיירי אירווינג) בגלל חוק שאוסר עליה להחזיק בסגל שני שחקנים בעלי "חוזה מיוחד".

עוד בנושא:

אנתוני דייויס דרש מניו אורלינס להעבירו בטרייד
ניו אורלינס מחכה ל"הצעה מדהימה" על אנתוני דייויס
דיארון פוקס הופך לאחד הכישרונות המבטיחים ב-NBA

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס, נשמר על ידי אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. AP
ישלם. דייויס/AP

בינתיים אופרת הסבון של ה-NBA ממשיכה לספק תפניות חדשות. ההחלטה של אנתוני דייויס תשפיע על מעט קבוצות, וגם על עתידם של שחקנים שבקרוב יהיו חופשיים, כמו לברון ג'יימס, קיירי אירווינג, קווין דוראנט, קליי תומפסון וקריסטפס פורזינגיס.

ב"בליצ'ר ריפורט" דיווחו הלילה שבזמן שהלייקרס מחפשים פתרונות יצירתיים כיצד לגרום להנהלת ניו אורלינס להסכים לטרייד על דייויס - מקור המקורב לסלטיקס אישר שקיירי אירווינג "מעוניין להתאחד" עם לברון ג'יימס ולעבור ללייקרס. "זה אמיתי", אמר המקור. כזכור, השניים שיתפו פעולה בקליבלנד וזכו עמה באליפות, לאחר מכן אירווינג דרש לעזוב לבוסטון כי לא רצה להיות בצלו של ג'יימס, אבל לאחרונה קיירי חשף ששוב התקרב ללברון ושוחח עמו, וכעת מגיעה הידיעה הזו.

אבל מי יכול לעבור, ולאן? לצערם של הלייקרס, הסחורה הצעירה שהם מציעים עבור דייויס (בול, אינגרם, קוזמה, הארט) לא מרשימה במיוחד כרגע והשחקנים הצעירים מתקשים להוכיח שהם שווים משהו בלי לברון הפצוע. ניו יורק מאמינה בכוחה לצרף את דייויס, אבל עדיין הלייקרס מוזכרים כאופציה מועדפת על דייויס - בעיקר בגלל הידידות שלו עם לברון, והעובדה שהסוכן שלו הוא ריץ' פול, חברו וסוכנו של לג'יימס.

האם קיימת אופציה שדייויס ואירווינג יגיעו ביחד ללייקרס? אירווינג הצהיר בעבר שירצה להישאר תקופה ארוכה בבוסטון, אבל יוכל להשתחרר בקיץ מחוזהו. הסלטיקס, כידוע, גם רוצים את דייויס, אבל כרגע לא יכולים לצרפו בגלל "חוק רוז" (שמונע משני שחקנים עם "חוזים מיוחדים" להיות באותה קבוצה). קיימת אופציה שהשניים יוכלו להגיע ללוס אנג'לס, ואומנם כרגע היא נראית מורכבת מדי, אבל כפי שמסכמים ב"בליצ'ר", זו רק ההתחלה לתקופה ארוכה של שמועות וספקולציות: "השאלה האם הלייקרס יצליחו לצרף גם את דייויס וגם אירווינג היא לא ברורה, ואם הם לא יכולים, מי ינצח במירוץ ויישב ליד כיסא הנהג של לברון? שמות גדולים. קבוצות גדולות. מהלכים גדולים".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן בוסטון סלטיקס קיירי אירווינג מול שחקן קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. GettyImages
מרגישים קרובים. לברון וקיירי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully