וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "זוסמן הוא האיש שלי, אבדיה יכול לשחק הרבה יותר"

26.1.2019 / 22:54

מאמן מכבי תל אביב החמיא לזוסמן אחרי ה-77:105 על גלבוע/גליל, והתייחס להצלחה של אבדיה בטורניר הנוער: "המשחקים האלה חשובים לו". בית הלחמי: "התירוצים שלנו מגוחכים, זה חורה לי"

one

מכבי תל אביב המשיכה הערב (שבת) גם בליגה את המומנטום מהיורוליג, ואחרי ההפסד בדרבי בשבוע שעבר, היום הצהובים הביסו 77:105 את גלבוע/גליל. מכבי תל אביב שיחקה בלי אלכס טיוס (חולה), דיאנדרה קיין (פצוע) ודני אבדיה (בטורניר עם קבוצת הנוער), ובמהלך המשחק איבדה גם את ג'ייק כהן שנפצע, מה שהגדיל עוד יותר את מצוקת הישראלים, אבל כך או כך האלופה השלימה ניצחון קליל. סקאוט של לוס אנג'לס קליפרס הגיע ליד אליהו וצפה במשחק.

עוד בנושא
ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את גלבוע/גליל 77:105
"הרשת כמעט עלתה באש": דני אבדיה מככב בטורניר הנוער של היורוליג
אות קיין: האם ההחלטה לא לצרף מחליף לדיאנדרה קיין תתנקם במכבי תל אביב?
שש קבוצות, שני כרטיסים: מה מחכה למכבי ת"א בקרב על ההצלבה

שחקן גלבוע גליל חואקין שוכמן עם שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. לירון מולדובן
כיכב. פארגו/לירון מולדובן
שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן עם שחקן גלבוע גליל טל קרפלס. לירון מולדובן
שיא קריירה בריבאונדים. זוסמן/לירון מולדובן

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "היום התחלנו את המשחק טוב מאוד התקפית, אבל בהגנה לא היינו אגרסיביים. המחצית השנייה הייתה מצוינת, שיחקנו הגנה טובה בהרבה, והגענו לקצב התקפי טוב יותר. קלענו 58 נקודות, אני מרוצה מאיך ששיחקנו במחצית השנייה, ואני רוצה שהשחקנים שלי ימשיכו לשחק ככה. שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות, זה מראה על האיזון שלנו במשחק. ידענו להביא את הכדור פנימה וזה אחת הסיבות שהצלחנו לנצח את המשחק. היום ראינו כמה טוב ג'רמי שיחק, ואנחנו מבינים עד כמה הוא היה חסר לנו, הוא שחקן שהקבוצה נבנתה עליו, ואני שמח שהוא מוצא את הקצב שלו".

ספרופולוס נשאל על ההצלחה של דני אבדיה בטורניר הנוער, ועל העובדה שבקבוצה הבוגרת הוא לא מקבל הרבה הזדמנויות. "כשבונים שחקן צעיר, צריך להיות מאוד סבלני, לתת לו דקות משחק, ואנחנו יודעים מה דני יכול לעשות, אבל אי אפשר לחתוך ממנו את הטורניר החשוב הזה", אמר המאמן, "הוא כמו ילד קטן, ואי אפשר להכניס אותו לאוניברסיטה בלי לתת לו את הילדות שלו. הוא משחק איתנו, הוא יכול לשחק הרבה יותר כאן, אבל אי אפשר לחסוך ממנו את המשחקים האלה שהוא צריך לשחק בגיל שלו, כי זה גם חשוב בשבילו. הוא לא יכול לקלוע 35 נקודות עכשיו בבוגרים, אבל בגיל שלו כן. בחלק ממשחקי הנוער הוא לא משחק, אבל זה טורניר שונה לחלוטין. לא ידענו שטיוס יחלה וג'ייק כהן ייפצע.

"זוסמן? הוא האיש שלי. זוסמן צריך להמשיך, התפקיד שלו זה להיות חיובי לקבוצה, והוא צריך לשחק הגנה טובה, לקחת ריבאונדים, לקפוץ על הרצפה ולקלוע לייאפים, כל הדברים שעוזרים לקבוצה. הוא לא צריך לחשוב שהוא חייב לקלוע הרבה נקודות, הוא יכול לעשות את זה, אבל הוא צריך להתחיל מהדברים הבסיסיים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את גלבוע/גליל 77:105

לכתבה המלאה
שחקן גלבוע גליל חואקין שוכמן. לירון מולדובן
השפלה נוספת. גלבוע/לירון מולדובן

אריאל בית הלחמי, שקבוצתו ספגה הפסד שמיני רצוף, אמר: "אנחנו צריכים להתעורר כקבוצה והתירוצים שלנו הפכו להיות מגוחכים. אנחנו לא משחקים ארבעה מול חמישה, אלא חמישה מול חמישה, שחקנים מקצוענים, ומה שקרה בחצי השני אני לא מוכן לקבל אותו. אנחנו לא שמים את הלב שלנו עד הסוף. אני מאוכזב ברמה האישית מאוד, והכי חורה לי שאנחנו מאכזבים את הבעלים של הקבוצה, וגם אני מאכזב אותו, ובטח את הקהל שלנו. זה לא גלבוע/גליל שאנחנו רגילים לראות, חייבים להתעורר.

"יש סיבה שייגמר 22:51 בריבאונד? זה לא כדורסל, זה רצון, זה מלחמה, זה הבנה וזה לכבד את המקום שאתה עובד בו, וכרגע אנחנו לא עושים את זה. זה לא קשור הסגל או לא הסגל. ההפסד האחרון שלנו פה היה לפני שלוש שנים בגביע עם החטאת לייאפ, אנחנו מעולם לא ויתרנו ככה, וזה חייב להיפסק. אני בתור מאמן אחראי על זה, וזה חייב להיפסק. אני מאמין שאם הייתי במועדון אחר אז כנראה שהמעמד שלי היה מתערער, אבל אני לא חושש מכלום, עברתי מספיק דברים בחיים שלי. מה שצריך להיות יהיה, המזל שלי הוא שאני עובד אצל אדם כמו חיים אוחיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully