וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרשת כמעט עלתה באש": דני אבדיה מככב בטורניר הנוער של היורוליג

אף שהגיע חולה לטורניר במינכן, ילד הפלא מעמיד ממוצעים של 30.5 נק', 10.5 ריב', 4 אס' ו-6 חט'. הסקאוטים מתמוגגים: "יש לו הכל"

צפו בתקציר המשחק

דני אבדיה לא נכלל אמש (חמישי) בסגל מכבי תל אביב בניצחון החשוב על פנאתינייקוס, ולא ייכלל בו גם מחר, כשהצהובים ישובו לליגה ויארחו את גלבוע/גליל. הכוכב העולה הצטרף לקבוצת הנוער של המועדון המשתתפת בטורניר יורוליג במינכן, בו הוא מסתמן כאחד הכשרונות הגדולים ביותר - זאת על אף שהגיע עליו עם מחלה.

במשחק הראשון של הצהובים, מוקדם יותר היום, התגברו על פרטיזן בלגרד 83:90, כשאבדיה מסיים עם 31 נקודות (6 מ-13 ל-2, 3 מ-7 ל-3, 10 מ-18 מהעונשין), 9 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 6 חטיפות וגם 6 איבודים. בשעות הערב הראה הכוכב שעוד נותר לו כוח מהמשחק בבוקר, הפעם עם 30 נקודות (5 מ-8 ל-2, 6 מ-10 ל-3, 2 מ-4 מהעונשין), 12 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 6 חטיפות ו-3 איבודים בניצחון מכבי תל אביב 58:83 על פרנקפורט.

עוד בנושא:

שבת בליגת העל: מכבי תל אביב תארח את גלבוע/גליל הפצועה והשוקעת
אות קיין: האם ההחלטה לא לצרף מחליף לדיאנדרה קיין תתנקם במכבי תל אביב?
ספרופולוס מצטרף למחאת מכבי תל אביב: "ההבדל בין היורוליג לליגה - החוק הרוסי"

"יש לו 77 נקודות מדד בשני משחקים תוך יום אחד", צייץ הסקאוט גוברק יניטפה. "ממוצעים של 30.5 נקודות, 10.5 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-6 חטיפות. חתיכת דבר..." מומחה הדראפט של ESPN מייק שמיץ טען כי עיני כל הסקאוטים באולם יהיו נשואות אל עבר עבדיה, וצייץ אחרי המשחק הראשון הבוקר: "אבדיה, החולה בשפעת, נראה עייף אבל עדיין הראה נציצות של קליעה ואינסטינקטיים".

הסקאוט הפולני ברונק וואווז'ינצ'וק הוסיף: "אבדיה משחק בערך ב-60 אחוז מהיכולות שלו ועדיין הוא ברמה אחרת לגמרי. שומר כוח בהגנה, מתפקד בחצי-כוח ועדיין יוצר לעצמו ולחברים שלו לקבוצה מצבים מתי שהוא רוצה. קליעה יוצאת מהכלל. יש לו את כל הדברים שאי אפשר ללמד". סקאוט נוסף, איגור צ'ירניצסקי, הוסיף: "עוד יום במשרד לאבדיה, הרשת כמעט עלתה באש אחרי מופע הצליפות שלו מול פרנקפורט".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: ווילבקין למד לקח מהדרבי, זוסמן ואבדיה מככבים בהערכות לדראפט

לכתבה המלאה

בחשבון הטוויטר NBADraftProspects צייצו אחרי המשחק הראשון: "לא משחק מושלם של אבדיה, אבל הוא בלט באופן לא מפתיע מול פרטיזן - קלע זריקות קשות, רץ מחוף לחוף והראה את ראיית המשחק שלו". לאחר משחקו השני, צייצו: "עוד משחק מפלצתי של אבדיה. הוא חתך את ההגנה היריבה".

מחר תנעל קבוצת הנוער של הצהובים את שלב הבתים הראשון, אותו הוא מוליכה כרגע, במפגש עם באיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully