וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיירי הנרי פוטר מאימון מונאקו, לאונרדו ז'ארדים יחזור?

חלוץ העבר האגדי, שתחתיו רשמה הקבוצה מהנסיכות ארבעה ניצחונות בלבד ב-20 משחקים, פוטר כצפוי. המאמן שפתח את העונה עשוי לחזור

וידאו: רויטרס

תיירי הנרי פוטר היום (חמישי) מתפקידו כמאמן מונאקו. חלוץ העבר האגדי מונה למאמן הקבוצה באמצע אוקטובר וחתם על חוזה לשלוש שנים, אבל התוצאות הגרועות גרמו להנהלת המועדון לשחרר אותו מתפקידו, כאשר פרנק פאסי עוזרו ידריך את הקבוצה במשחקים הקרובים. לפי "סקיי ספורט" האנגלי מונאקו שוקלת להחזיר את מאמנה לשעבר לאונרדו ז'ארדים, שפוטר ב-11 באוקטובר 2018.

ב-20 משחקים תחת הנרי בכל המסגרות, מונאקו רשמה מאזן של 4 ניצחונות, 5 תוצאות תיקו ו-11 הפסדים (הפרש שערים 36:15). הנרי התמודד עם מכת פציעות לא שגרתית, אבל במונאקו כבר הבינו שגם זה לא תירוץ לתוצאות וליכולת.

כזכור, בשבוע האחרון מונאקו הובסה 5:1 על ידי שטרסבורג בליגה והודחה מהגביע אחרי הפסד 3:1 למץ מליגת המשנה. הנרי שניסה מערכים שונים ושחקנים כאלו ואחרים מאז שהגיע, פשוט לא הצליח לייצב את הקבוצה וסוף דרכו נראה קרוב מתמיד.

מונאקו מדורגת במקום ה-19 בליגה הצרפתית, שלוש נקודות מתחת לקו האדום, ומטרה היחידה שלה העונה נותרה לשרוד בליגה הבכירה. ביום שבת הקבוצה מהנסיכות תתארח אצל דיז'ון שמדורגת מקום אחד מעליה וההערכות בצרפת הן שאם היא לא תנצח, זה יהיה המשחק האחרון של הנרי על הקווים.

עוד בנושא

בפ.ס.ז' חוששים שניימאר יזדקק לניתוח: "הוא מודאג, הרופא מודאג, כולם מודאגים"
החיפושים אחר סאלה עשויים להיפסק, הטייס הודה: "אני קצת חלוד"
ביקורת בברצלונה על ואלוורדה, בואטנג "עצוב ועצבני", סוארס "רוצה נקמה"

תיירי הנרי מאמן מונאקו. רויטרס
20 משחקים, 4 ניצחונות, 11 הפסדים. הנרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully