וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת בברצלונה על ואלוורדה, בואטנג "עצוב ועצבני", סוארס "רוצה נקמה"

בארסה על סף הדחה מהגביע, בתקשורת מאשימים את ההרכב של המאמן, שמתגונן: "מפסידים, ופתאום זו אשמתי". טר שטגן מצדיק את הקנס לדמבלה

רויטרס

ברצלונה עוד לא הספיקה לחגוג את החתמת פרנקי דה יונג, וכבר קיבלה קריאת השכמה. מוליכת הליגה הספרדית ספגה אמש (רביעי) הפסד 2:0 לסביליה במשחק הראשון ברבע גמר הגביע, נמצאת כעת על סף הדחה, ושוב נאלצת לשמוע ביקורות בתקשורת הספרדית על ארנסטו ואלוורדה.

המאמן החליט להשאיר את ליאו מסי בברצלונה לצרכי מנוחה והעלה הרכב נסיוני, כולל קווין פרינס בואטנג שהצטרף רק יומיים לפני כן - ובשעות שאחר כך כלי התקשורת בקטלוניה יישרו קו והפנו אצבע מאשימה כלפיו. ב"מארקה" אף נכתב ש"נראה שואלוורדה זלזל, והוא שילם על כך מחיר כבד".

"אנשים לא מבינים עד כמה הגביע חשוב עד שלפתע מפסידים בו, ואז זו פתאום אשמת המאמן", אמר ואלוורדה בכעס לעיתונאים בסיום המשחק. "אני לא מתחרט שהשארתי את מסי בברצלונה ולא מתחרט על הרוטציה שעשיתי בהרכב, כי כשאתה עושה רוטציה אתה יודע שאתה מסתכן. בואטנג? לא היה לי קל לקבל את ההחלטה לפתוח איתו כי הוא הגיע רק לפני יומיים, אבל זו היתה ההחלטה הנכונה".

יחד עם זאת, ואלוורדה הודה ש"חסר לנו ניצוץ. נכון שחסרו לנו כמה שחקני מפתח, אבל זה לא תירוץ". לואיס סוארס, אחד משחקני המפתח שדווקא כן שיחקו, אמר ש"הדבר היחיד שאנחנו חושבים עליו עכשיו זו נקמה. עם הקבוצה שיש לנו אפשר לעשות את זה, והחיסרון של ליאו הוא לא תירוץ. בכל מקרה אני מקווה שהוא ישחק בגומלין".

עוד בנושא

גביע המלך: סביליה ניצחה 0:2 את ברצלונה ברבע הגמר הראשון
העברות בעולם: אינטר במו"מ לצירוף סדריק, יובנטוס תמכור את בנעטיה?
בפ.ס.ז' חוששים שניימאר יזדקק לניתוח: "הוא מודאג, הרופא מודאג, כולם מודאגים"

ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
סופג אש. ואלוורדה/רויטרס

סוארס טען שחודש ינואר הוא "הקשה ביותר בלוח השנה" והסביר: "הגביע חשוב, אבל יותר חשוב לקחת את כל הנקודות בליגה. ואנחנו עדיין חושבים גם על ליגת האלופות...".

כאמור, קווין פרינס בואטנג ערך הופעת בכורה ופתח בהרכב, דבר שלא בטוח שיקרה פעמים רבות בהמשך העונה. בסיום אמר בואטנג: "התחושות היו מיוחדות, אבל עכשיו אני מרגיש כעוס ועצוב בגלל התוצאה".

מארק אנדרה טר שטגן התייחס בין היתר לתפוקה של עוסמאן דמבלה ולבעיות שעורר מחוץ למגרש. "המועדון צדק כשהחליט לקנוס אותו. הוא בחור צעיר ועוד ילמד מזה. בכל מקרה זה טוב שיש לו אופי מיוחד, אם כולם בכדורגל היו אותו דבר זה היה משעמם". השוער הוסיף ש"דמבלה לא בחור מתוסבך והוא בסדר גמור. אנחנו, בתור השחקנים הוותיקים, צריכים להכווין אותו קצת, והשאר יבוא לבד".

עוד באותו נושא

גביע המלך: סביליה ניצחה 0:2 את ברצלונה ברבע הגמר הראשון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully