וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפ.ס.ז' חוששים שניימאר יזדקק לניתוח: "הוא מודאג, הרופא מודאג, כולם מודאגים"

הכוכב נפצע בפעם השנייה באותו אזור, ובפעם הקודמת החמיץ שלושה חודשים. טוכל תקף את השופטים ואת שטרסבורג, שהגיבה: "ניימאר הזמין את זה"

וידאו: רויטרס

דאגה בפריס סן ז'רמן ממצבו של ניימאר. כוכבה הברזילאי של אלופת צרפת נפצע אמש (רביעי) במחצית השנייה של משחק הגביע של הקבוצה מול שטרסבורג (ניצחון 0:2) וירד מכר הדשא בדמעות, שקרוב לוודאי מעידות על חומרת הפציעה. ניימאר נלקח מהאצטדיון ישירות לבית חולים סמוך, וכעבור זמן קצר אישרה הקבוצה באופן רשמי את מה שהאוהדים דאגו ממנו: מדובר בפציעה בעצמות המסרק בכף הרגל, במיקום זהה לפציעה שגרמה לו להחמיץ כמעט שלושה חודשים בשנת 2017.

"ניימאר מודאג, הרופא מודאג, כולם מודאגים - כי מדובר באותה רגל ובאותו מקום בו כבר נפצע בעבר", אמר המאמן תומאס טוכל, שהודה ש"אם ניימאר מבקש להתחלף, זה אומר שיש פה משהו מסובך".

טוכל האשים חלקית את השופטים בפציעה ואמר ש"הם לא שרקו עבירה מוצדקת לזכותו פעם אחת, אחר כך עשו אותו דבר בפעם השנייה והשלישית, ובפעם הרביעית זה הסתיים עם פציעה".

עוד בנושא

פ.ס.ז' ניצחה 0:2 את שטרסבורג, ניימאר נפצע וירד מכר הדשא בדמעות
על סף הדחה? ללא מסי, ברצלונה הפסידה 2:0 לסביליה ברבע גמר הגביע
העברות בעולם: אינטר במו"מ לצירוף סדריק, יובנטוס תמכור את בנעטיה?

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן פצוע. רויטרס
כולם מודאגים. ניימאר/רויטרס

מנגד, שחקני שטרסבורג ומאמנה אנתוני גונסאלבש טענו שניימאר "הזמין את זה", כשביצע כדרורים "לא מכובדים" ואף צלל לדשא שלא לצורך. "זה הסטייל של ניימאר וזה בסדר, אבל אל תתפלא אם יבעטו בך אחר כך", אמר מאמן שטרסבורג. "הוא שחקן נהדר, אני מכבד אותו מאוד והוא יכול ליהנות ולרקוד על המגרש. אבל אל תבוא בטענות אם יגיבו בהתאם".

בפ.ס.ז', כך נראה, חוששים לא רק מהיעדרות מהמפגשים מול מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות (המשחק הראשון ייערך בעוד שלושה שבועות), אלא מניתוח שיגרור תקופת התאוששות ממושכת, שיכולה להגיע עד שלושה חודשים. בפעם הקודמת שניימאר נפצע באותו מקום הוא החמיץ 15 משחקים ולא היה בפעילות במשך 80 יום, בין פברואר למרץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully