וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: פ.ס.ז' ניצחה 0:2 את שטרסבורג, ניימאר נפצע וירד מכר הדשא בדמעות

קבאני (4) ודי מריה (80) כבשו, אך הברזילאי עיקם את הקרסול שלושה שבועות לפני יונייטד. סנט אטיין ספגה שישייה מדיז'ון והודחה

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי הדחתה של מונאקו אמש, שלב 32 האחרונות בגביע הצרפתי נמשך הערב (רביעי) עם חגיגת שערים בסטאד ז'ופרואה גישאר, שם סנט אטיין הודחה במפתיע כשהובסה 6:3 על ידי דיז'ון. ראן (0:2 על סן פריבה מהליגה הרביעית) וקון (0:6 על וירי שאטיון מהליגה השישית) לא התקשו, בעוד פריס סן ז'רמן שכבר איבדה את גביע הליגה, שמרה על סיכוי לדאבל עם 0:2 על שטרסבורג, במשחק בו נפצע ניימאר. נים גברה 1:3 על אנז'ה במשחק השלמה בליגה.

עוד בנושא:
הנסיקה ושברה: חייו מעוררי ההשראה של אמיליאנו סאלה
בכיר בצוות החיפוש: "אבדה התקווה למצוא את אמיליאנו סאלה בחיים"
סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה: "ההערכה שאמיליאנו סאלה מת". בנאנט מתאבלים

שחקן פריס סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
הרגע המדאיג של הערב מבחינת האלופה. ניימאר הפצוע/רויטרס

פריס סן ז'רמן - שטרסבורג 0:2

לאחר שנקמה בגנגאן על שהדיחה אותה מגביע הליגה עם 0:9 מהדהד בליגה, נמנעה הערב האלופה מהדחה גם מהגביע הצרפתי ועשתה את העבודה בלי בעיות מיוחדות מול אחת מהפתעות העונה. אדינסון קבאני כבש ראשון כבר בדקה הרביעית אחרי כדור עומק נהדר של אריק מקסים שופו מוטינג, אנחל די מריה חתם בדקה ה-80 עם שער קליל מקרוב. החדשות הרעות: במהלך המחצית השנייה עיקם ניימאר את הקרסול וירד בדמעות מכר הדשא, שלושה שבועות לפני משחק רבע גמר ליגת האלופות באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד.

עוד באותו נושא

גביע צרפתי: מץ מהליגה השנייה ניצחה 1:3 את מונאקו והדיחה אותה

לכתבה המלאה
שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים עם אדינסון קבאני. AP
פתח בחגיגה. קבאני חוגג עם החברים/AP

סנט אטיין - דיז'ון 6:3

את השבוע הזה התחילו הירוקים כשהם עדיין ללא הפסד ביתי העונה, ועכשיו כבר יש להם שניים. אחרי טראומת הדרבי מול ליון ושער הניצחון של מוסא דמבלה בדקה ה-95 ביום ראשון, סטפן רופייה הוציא לראשונה בקריירה שישה כדורים מהרשת, וזה קרה דווקא מול קבוצת התחתית של דיז'ון. נעים סליטי הטוניסאי היה כוכב המשחק עם צמד (11 ו-50 בפנדל) ושלושה בישולים לז'ול קייטה (47) שכבש גם לפני כן (28), לז'וליו טבארס (52) ולמחליף ז'ורדן מארייה (90). לואיס דיוני (14), רוברט בריץ' (60) וקווין מונה פאקה (64) רק צימקו וסנט אטיין איבדה סיכוי להשיג תואר העונה.

ליגה: נים - אנז'ה 1:3

העולה עשתה עוד צעד לעבר הישארות והתקדמה למקום ה-10 כשכיפרה על ההפסד הביתי מול טולוז בשבת עם ניצחון במשחק ההשלמה. קלמון דפרס כבש צמד (31 ו-49) והבלם לואיק לאנדרה נגח פנימה בתווך (34). סטפן בהוקן רק צימק בפנדל בדקה ה-93.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully