וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה: "ההערכה שאמיליאנו סאלה מת". החיפושים הופסקו, בנאנט מתאבלים

מטוסו של החלוץ, שהיה אמור לנחות בקבוצתו החדשה קרדיף, נעלם מהמכ"ם וטרם נמצא, ההערכה שהתרסק. אנשי המשלחת: "זה נראה כמו מקרה אבוד"

האתר הרשמי של נאנט

אמיליאנו סאלה, חלוצה החדש של קרדיף, היה על המטוס שנעלם מהרדאר ויש חשש כבד שהתרסק, כך מאשרת היום (שלישי) משטרת צרפת. סאלה, אקס נאנט, היה אמור להגיע לקרדיף הוולשית אתמול בערב במטוס פרטי, אך מאז נעלמו עקבותיו וכעת יש חשש כבד שמטוסו התרסק. החשש הוא שסאלה היה אחד משלושה אנשים (כולל הטייס) שנכחו על מטוס קטן מסוג פייפר, שנעלם ליד אולדרני בשני בערב.

על פי הדיווחים שמגיעים מאנגליה, מסוק חילוץ של משמר החופים החל בחיפושים אחרי המטוס הנעלם באזור שבו לפי החששות הוא התרסק, אך נכון לשלב זה אין כל ממצאים ולא יודעים מה עלה בגורלו של המטוס. עוד נמסר שעוצמת הרוח בזמן הטיסה היתה ממוצעת ולא היו תנאי מזג אוויר קשים, אך בזמן החיפושים מזג האוויר הפך סגרירי וגשום, מה שהקשה על מאמצי החיפוש. המטוס עזב את נאנט בסביבות 19:15 שעון מקומי והיה אמור לנחות בקרדיף בשעות הערב המאוחרות, עד שנעלמו עקבותיו.

סאלה, 28, כבש 12 שערי ליגה במדי נאנט העונה ו-42 בסך הכול והוא נחשב לאחד החלוצים המובילים בליגה הצרפתית. הוא רשם לפני כן קדנציות בקון וגדל בקבוצת הנוער של בורדו, במדיה הוא התפתח כשחקן והפך לכוכב בשנתיים האחרונות. בסוף השבוע סאלה הפך לשחקן היקר בתולדות קרדיף אחרי ששולם עליו סכום שיא של 18 מיליון ליש"ט וזה חתם על חוזה לשלוש וחצי שנים.

הציוץ האחרון של סאלה שנפרד מנאנט

אוהדי נאנט במחווה לשחקן אמיליאנו סאלה. AP
אוהדי נאנט במחווה לסאלה בעיר/AP
אוהדי נאנט במחווה בעיר לשחקן אמיליאנו סאלה. AP
סצינות עצובות בנאנט/AP

20:00: אוהדי נאנט התקבצו במרכז העיר במחווה לסאלה.

19:30: המשטרה הודיעה שהיא מפסיקה את החיפושים לעת עתה אחר המטוס.

17:30: גם נאנט הוציאה הודעה רשמית: "כולנו מתפללים עבור אמיליאנו ומשפחתו, כמו גם עבור שאר הנוסעים". הבעלים וולדמאר קיטה הוסיף: "אני חושב על חבריו ומשפחתו. עדיין יש לי תקווה, הוא לוחם אמיתי. זה עדיין לא נגמר, אולי הוא יימצא. אנחנו ממתינים לחדשות חיוביות. אני רוצה להודות לכולם על התמיכה והאהבה".

16:50: ברשת "20 מינטס" הצרפתית דיווחו שסאלה הגיע עם אותו המטוס שנעלם לנאנט על מנת להיפרד מחבריו. על פי הדיווח, הטיסה הייתה לא קלה וסאלה סיפר לחבריו כי הוא מקווה שיחזור עם מטוס אחר ושהוא חושש לחזור עם אותו המטוס לקרדיף.

16:45: קרדיף סיטי הוציאה הודעה רשמית בה כתבה: "אנחנו בהלם מהיעלמות מטוסו של אמיליאנו. ציפינו להגעתו אתמול בערב, והיום הוא כבר היה אמור להתתאמן עם הקבוצה לראשונה. הבעלים ואנשי ההנהלה לחוצים מאוד מהסיטואציה ומתפללים לחדשות חיוביות. ביטלנו הבוקר את האימון, מחשבותינו עם אנשי המועדון, אוהדינו, וכמובן עם אמיליאנו ושאר האנשים שהיו על המטוס ומשפחותיהם".

16:35: סוכנות הידיעות הצרפתית מדווחת שסאלה נחשב כעת כ"נעדר, נחשב למת". אחד מאנשי משלחת החיפוש אמר לסוכנות: "אנחנו אפילו לא יודעים היכן להתחיל לחפש. זה נראה כמו מקרה אבוד".

15:27: אוהדי נאנט יתכנסו אחר הצהריים ברחובות העיר עם פרחים צהובים, כדי להוקיר כבוד (אולי אחרון) לשחקנם לשעבר.

15:15: המשטרה המחוזית הודיעה כי כרגע שני מטוסים, שני מסוקים וסירה מחפשים את המטוס האבוד, אך עדיין לא נמצא לו זכר.

14:46: אביו של סאלה, הורשיו, סיפר: "אני מתקשה לעכל את זה ומקווה שחדשות טובות יגיעו. הייתי צריך להודיע לשאר המשפחה. עבורו, כמו עבור כולנו, העברתו לקרדיף היתה צעד גדול".

14:01: ג'ון פיצג'ראלד, ראש משלחת החיפושים, הודה: "באופן אישי, אני חושב שיש 0% סיכוי שהם בחיים כרגע. אנחנו עדיין לא יודעים כיצד המטוס נעלם, הוא פשוט נעלם לגמרי מהרדאר. התנאים הבוקר היו טובים מאוד, הים היה שקט, השמים בהירים. אם הם מתחת למים, אין סיכוי למצוא אותם".

13:30: רשות התעופה האזרחית אישרה שסאלה אכן היה על המטוס מסוג פייפר שגורלו לא ידוע והקשר עמו אבד.

13:15: נשיא נאנט ולדימיר קיטה התייחס להיעלמות של סאלה ואמר: "הוא היה נחמד, אדיב וילד מקסים. כולם אהבו אותו. אני אפילו לא הרגשתי אותו. אני עדיין מקווה שנמצא אותו בחיים".

12:45: בעקבות ההתפתחויות והדאגה לגורלו של סאלה, נדחה משחק הגביע של נאנט האקסית שלו מחר.

12:30: ניקולא פלואה בלמה של נאנט, היה זה שהסיע אותו לשדה התעופה בצרפת ועל פי הדיווחים הוא האיש האחרון שראה אותו לפני שעלה למטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully