וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיפושים אחר אמיליאנו סאלה הופסקו, הטייס הודה: "אני קצת חלוד"

אחרי סריקה של קרוב ל-4,000 ק"מ רבועים, בגרנזי החליטו להפסיק את החיפושים. וגם: המחוות של באמו, בן ידר ואוהדי פ.ס.ז'

וידאו: רויטרס

משטרת גרנזי וראשי צוות החיפוש אחר אמיליאנו סאלה והטייס דייויד איבוטסון החליטו היום (חמישי) להפסיק בניסיונות האיתור שלהם ושל שרידי המטוס בו הם המריאו מצרפת לוויילס ביום שני. בהערכת המצב שנערכה אתמול בלילה כבר נשקלה האפשרות להפסיק את החיפושים, אבל הבוקר הוחלט להמשיך לפחות יום נוסף. אחרי שמספר שעות לא העלו שום חדשות, החליטה משטרת גרנזי להפסיק את ניסיונות האיתור והודעה נמסרה למשפחות הנעדרים.

החיפושים נמשכו שעות ארוכות ביום שלישי וביום רביעי, אבל העלו חרס. הצוותים סרקו שטח שמוערך בכ-3,900 קילומטרים רבועים, אבל לא מצאו קצה קצהו של חוט בנוגע לגורלם של הכדורגלן והטייס. כבר אתמול הודה אחד ממובילי צוות החיפוש ש"לצערי אני לא חושב שיש תקווה שהם בחיים".

בינתיים עולות לא מעט שאלות ותהיות בנוגע לטיסה עצמה. בתקשורת הבריטית פורסם אמש צילום מסך של דברים שכתב הטייס איבוטסון בפייסבוק. הבריטי בן ה-60, אב לשלושה, תייג את עצמו בנמל התעופה הקטן בנאנט ובהתכתבות עם אחד מחבריו, כתב ברוח הומוריסטית: "האמת היא שאני קצת חלוד בכל הנוגע ל-ILS (מערכת הנחתת המטוס)".

יו"ר קרדיף סיטי, מהמט דלמאן, אמר כבר אתמול שסאלה דחה את הצעת המועדון לדרך ההגעה לוויילס ובחר בעצמו לעלות על מטוס קל. "יש לנו אחריות לדאוג להגעה של שחקנים שלנו והיא בטיסות רגילות. זה אומר שהוא היה צריך לנסוע מנאנט לפריס ברכבת, להמריא משם לנמל התעופה הית'רו ושם יחכה לו נהג שיסיע אותו לקרדיף. אמיליאנו החליט שהוא לא רוצה להגיע כך ואמר שהוא ידאג להגיע הרבה יותר מהר".

עוד בנושא:

בכיר בצוות החיפוש: "אבדה התקווה למצוא את סאלה בחיים"
סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה: "ההערכה שאמיליאנו סאלה מת"

למרות שכמובן שלא מדובר בחדשות רשמיות, ברחבי העולם מעכלים את גורלו של החלוץ הארגנטינאי. אתמול, ערב של לא מעט משחקי גביע ברחבי היבשת, נרשמו כמה מחוות.

סביליה - ברצלונה: אחרי שכבש את השער השני של קבוצתו, חלוץ סביליה, וויסאם בן ידר, חשף חולצה עליה נכתב: "בשביל אחי. תהיה חזק א. סאלה".

שאטילון - קון: יאסין באמו כבש כבר אחרי 4 דקות בניצחון הקליל של קון 0:6 והקדיש את השער לסאלה. באמו ששיחק עם הארגנטינאי בנאנט, היה מאוד קרוב אליו ואמר אתמול בבוקר: "אלו רגעים מאוד קשים, גם למשפחה שלי. אמיליאנו היה בן בית אצלנו, הוא כמו אח בשבילי".

פריס סן ז'רמן - שטרסבורג: במהלך הניצחון 0:2, אוהדי פריס קראו "סאלה, סאלה, סאלה"

עוד באותו נושא

הנסיקה ושברה: חייו מעוררי ההשראה של אמיליאנו סאלה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully