וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק תקף את הפועל באר שבע, שהגיבה: "התנהל בצורה לא מקובלת"

17.1.2019 / 10:14

אחרי שהתבקש לחפש קבוצה חדשה בגלל שיקולים לא מקצועיים, הבלם ביקר: "אני בעייתי? מישהו פה התבלבל. זה כאב שקשה להסביר, הזוי". חן עזרא הגיב: "כל מילה בסלע", האלופה הגיבה עם הודעה חריגה

עריכת וידאו: מתן חדד

שיר צדק, שהשבוע קיבל הודעה מהפועל באר שבע שהוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה חדשה, פרסם הבוקר (חמישי) פוסט בפייסבוק שבו ביקר את באופן שבו שוחרר מהקבוצה ועל הדרך שבה הקבוצה הציגה את שחרורו. בתגובה, פרסמה באר שבע הודעת נגד חריגה בה ביקרה את צדק.

כזכור, מאמן באר שבע ברק בכר אמר לצדק בשיחה עמו שהשחרור שלו הוא לא על רקע מקצועי. המאמן הבהיר לבלם שהוא חושב ששחקן במעמדו שלא משחק עשוי להפריע לקבוצה באופנים אחרים.

עוד בנושא

בכר בשיחה עם שיר צדק: השחרור לא על רקע מקצועי
באר שבע הודיעה לצדק: אתה רשאי למצוא קבוצה חדשה
כך הפועל באר שבע קרסה גם בגביע המדינה

שיר צדק שחקן הפועל באר שבע מול צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
שמר הרבה בבטן. שיר צדק/ברני ארדוב

צדק כתב היום: "כשמראים לך את הדרך החוצה ממקום שהיה הבית שלך במשך יותר משלוש שנים זה כאב שקשה להסביר במלים. אבל כאב זה חלק מהחיים.

"כשעל הדרך מנסים להטיל ספק בכל הדברים שמגדירים אותך, ושהביאו אותך להיות מי שאתה, זה כבר משהו הזוי ולא מתקבל על הדעת. לא, אני לא מושלם. וכן, כמו שהיה לי חלק בשלוש אליפויות ככה גם יש לי חלק באיך שהעונה הנוכחית שלנו נראית. אף פעם לא ברחתי מאחריות. אף פעם לא ויתרתי. זה לא בלקסיקון שלי. תמיד חיפשתי להוביל, להשפיע, להיות מעורב על המגרש ומחוץ למגרש.

"כל מי שמכיר אותי יגיד שכרטיס הביקור שלי לא מפוצץ בכישרון יוצא דופן. אבל באותה נשימה הוא יגיד שיש לי לב, נאמנות ומנהיגות ושבכל מקום השארתי חותם. בעונה האחרונה קורים בקבוצה הרבה דברים שלא יכולתי להישאר אדיש אליהם. במקום להעריך את האכפתיות שלי מנסים לצייר אותי כבעייתי?!? מישהו פה התבלבל.

"זה הזמן של כולם לעשות צעד אחורה ולשים את האגו בצד. להפסיק להאשים. לדעת למצוא את השותפים האמיתיים. מאז שהמועדון החליט את אשר החליט אני מקבל אינספור הודעות תמיכה שמחזקות אותי וגורמות לי להבין שגם פה בבאר שבע השארתי חותם.

"לא ככה רציתי לסיים פה, אבל לא אני זה שבוחר בפרידה הזו. תמיד הייתי איש של עבודה קשה ומכל משבר בדרך רק התחזקתי. רבים מכם מבקשים ממני להשאיר את הדלת פתוחה ולחזור ולהילחם כדי לעזור למועדון להתרומם מחדש. אני עדיין פה חברים. לא הלכתי לשום מקום. ימים יגידו...".

עוד באותו נושא

ברק בכר בשיחה עם שיר צדק: השחרור לא על רקע מקצועי

לכתבה המלאה
תגובה של חן עזרא לפוסט של שיר צדק. צילום מסך
התגובה של חן עזרא, לפני שנמחקה/צילום מסך

כאמור, באר שבע הגיבה במהירות. בהודעה רשמית מטעם המועדון נכתב: "שיר פנה למועדון לפני חודש וביקש לעזוב. כשלא קיבל תשובה חיובית מיידית החל להתנהל בצורה שלא מתקבלת על הדעת במועדון כדורגל מקצועני. גם הוא יודע מצוין מדוע התקבלה ההחלטה לאפשר לו לעזוב".

בנוסף לסערה שעורר צדק, הוסיף חן עזרא, שמן למדורה כשהגיב לפוסט של צדק וכתב "כל מילה בסלע", לפני שמחק את התגובה.

בשלב הזה הנהלת באר שבע לא הודיעה לשיר צדק ולחן עזרא לא להגיע לאימון הערב. לשניים נאמר מבעוד מועד כי הם יוכלו להתאמן בקבוצה כמו גם ניב זריהן ודור אלו עד שימצאו קבוצות חדשות. אלא שהדברים שפרסם היום צדק ותגובת התמיכה של עזרא עשויים להוביל להחלטה אחרת מצד ההנהלה. "אין ספק שהמצב כרגע מאוד עדין ובעייתי. מצד אחד צריך לאפשר להם להתאמן, אבל גם אי אפשר להתעלם ממה שקרה הבוקר", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully