וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר בשיחה עם שיר צדק: השחרור לא על רקע מקצועי

14.1.2019 / 18:00

מאמן הפועל באר שבע הבהיר לבלם שהוא חושב ששחקן במעמדו שלא משחק עשוי להפריע לקבוצה באופנים אחרים. מקורבי צדק: "תמוה שהודיעו לו דווקא כשחזר לכושר. הוא ויתר על הצעות בקיץ כדי להישאר. מאשימים אותו והוא בכלל לא משחק"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לא לסוף כזה פילל שיר צדק. מי שהיה שותף לאליפויות של הפועל באר שבע מצא את עצמו היום (שני) מול ברק בכר, מאמן הקבוצה, ושומע מהאיש שהולך איתו כבר כמה שנים שהוא מוזמן לחפש לעצמו קבוצה אחרת. כבר לפני שלושה שבועות שוחח בלם הפועל באר שבע עם מנכ"ל המועדון אסי רחמים. מקורבי השחקן מספרים כי השניים התדיינו בנוגע לאפשרות שצדק ימצא לעצמו קבוצה חדשה בחלון ההעברות. אלא שאז ביקש רחמים שצדק ימתין והבהיר כי ההחלטה תתקבל רק כשחלון ההעברות ייפתח.

עוד בנושא
הפועל באר שבע הודיעה לשיר צדק, חן עזרא, ניב זריהן ודור אלו: אתם רשאים למצוא קבוצה חדשה
בן תורג'מן חוזר להפועל באר שבע: חתם על חוזה לשנתיים וחצי
רכש שני ביממה להפועל באר שבע: קווין טאפוקו חתם עד 2022
המחליף של זהבי בגוואנגז'ו? דיא סבע קיבל הצעה גדולה מסין

שיר צדק שחקן הפועל באר שבע מול צחי גיגי שוער מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
מתוסכל. צדק/ברני ארדוב

כבר זמן רב שצדק מרגיש מאוד ממורמר על כך שהוא לא נספר על ידי בכר. חאתם עבד אלחמיד ולואי טהא פותחים באופן קבוע בהרכב, וכאשר מיגל ויטור חזר מפציעה ראה צדק שהוא נדחק לשוליים והופך לבלם רביעי. לקראת משחק הגביע מחר בנתניה העדיף בכר את מרואן קבהא כבלם במקומו והרמז היה עבה במיוחד. ואז הגיעה השיחה הבוקר עם בכר.

בכר, טוענים מקורבי צדק, הבהיר לשחקן כי לא מדובר בהחלטה על רקע מקצועי, אלא על כך שהוא חושב שבמצב הנוכחי, שבו הוא לא בהרכב, הוא יכול להזיק לקבוצה באופנים אחרים. צדק מאוד לא אהב לשמוע את הדברים אבל לא הייתה לו ברירה אלא לקבלם. שחקנים אחרים בקבוצה העידו היום שדווקא בחודש האחרון השחקן חזר לכושר טוב מאוד באימונים והעריכו שהוא יפתח לצד אלחמיד בגביע המדינה אחרי שלואי טהא הורחק בשבת ומיגל ויטור שוב נפצע.

"תמוהה מאוד ההחלטה של ברק", מספרים המקורבים לצדק, "בייחוד כשהוא מודה שזה לא על רקע מקצועי. שיר ויתר על הצעה עם שכר גבוה מזה שהוא מרוויח בבאר שבע בקיץ האחרון, כי האמין שהכי טוב לו אחרי השנה המסויטת שעבר להישאר שם. בסוף כך גומלים לו". על תחילת העונה של צדק אמרו מקורבי הבלם: "גם שיר מודע לכך שהוא עשה כמה טעויות, אבל מיהרו מדי לחתוך אותו. מאשימים אותו והוא בכלל לא משחק. זה מה שהזוי".

כעת צדק יחפש לו קבוצה אחרת, כשלא מן הנמנע שבאר שבע תתבקש לשלם לו פיצוי כדי להשלים את שכרו. לצדק חוזה לעוד שנתיים וחצי שמוערך בכ-750 אלף דולר לכל התקופה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שיר צדק שחקן הפועל באר שבע עם המאמן ברק בכר. קובי אליהו
"תמוהה מאוד ההחלטה של ברק", מספרים המקורבים לצדק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully