וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לשיר צדק, חן עזרא, ניב זריהן ודור אלו: אתם רשאים למצוא קבוצה חדשה

14.1.2019 / 13:39

ארבעה שחקנים נקראו לשיחות אצל המנכ"ל אסי רחמים, שהודיע להם לחפש קבוצה אחרת. הבלם ביקש לעזוב לפני שלושה שבועות בעקבות הפיחות במעמדו, והיום התבשר שהאלופה נעתרת לבקשתו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שיר צדק בדרך לעזוב את הפועל באר שבע. השחקן נקרא היום (שני) לשיחה עם הקבוצה שבעקבותיה הוא עשוי לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי. כבר לפני שלושה שבועות פנה צדק להנהלת הפועל באר שבע כשהוא לא מרוצה ממעמדו ואמר שהוא עשוי לבקש לעזוב. היום נקרא השחקן לשיחה עם המנכ"ל אסי רחמים, במהלכה הודיע לו האחרון שבעקבות הפנייה לפני שלושה שבועות, המועדון מאשר לו לחפש קבוצה אחרת. עדיין לא ברור לאיזו קבוצה יעבור והאם יהיה מדובר בהשאלה בלבד עד סוף העונה.

צדק מיעט לשחק העונה ואיבד את מקומו בהרכב. למעשה, הוא לא חזר למעמד שהיה לו לפני פרשת החומרים האסורים שבגינה לא שיחק בכל העונה שעברה. צדק מאוד מתוסכל בגלל הפיחות במעמדו והעובדה שהוא יושב על הספסל כמעט בכל משחק. בהפועל באר שבע מבינים שהסיטואציה לא טובה בשבילם ובשביל צדק. בשלב זה יש לקבוצה את מיגל ויטור שחזר מפציעה ארוכה, ובכר מעדיף את חאתם עבד אלחמיד ולואי טהא לפני צדק בהגנה, ולכן במצב כזה עדיף שצדק יעזוב.

עוד בנושא

בן תורג'מן חוזר להפועל באר שבע: חתם על חוזה לשנתיים וחצי
רכש שני ביממה להפועל באר שבע: קווין טאפוקו חתם עד 2022
המחליף של זהבי בגוואנגז'ו? דיא סבע קיבל הצעה גדולה מסין

שיר צדק, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מתוסכל ממעמדו. שיר צדק/ברני ארדוב

צדק (29) היה אחד מעמודי התווך של הפועל באר שבע בשתי האליפויות הראשונות. הוא הצטרף לקבוצה במאי 2015 מעירוני קרית שמונה, עימה היה שותף לזכייה באליפות ובגביע המדינה, עם חוזה לארבע שנים. בעונתו הראשונה הפך לאחד הבלמים הבכירים בליגה, ולא החמיץ ולו דקת משחק אחת בליגה. גם בעונת האליפות השנייה היה צדק בורג מרכזי בקבוצה, אולם בחודש ספטמבר 2017 התברר שעשה שימוש בחומר אסור, ונענש על ידי פיפ"א בהשעיה למשך שמונה חודשים. מאז חזרתו לא חזר להציג את היכולת שאפיינה אותו לפני ההשעיה, והעונה רשם 11 הופעות ליגה, שתיים מהן כמחליף.

במקביל לשיחה עם צדק, זימן המנכ"ל אסי רחמים גם את חן עזרא, ניב זריהן ודור אלו לשיחות. לעזרא אמר רחמים שהוא לא הצליח להשתלב במועדון למרות שהוא שחקן מצוין, ושהוא רשאי לחפש קבוצה אחרת. לזריהן ולאלו נאמר שבאר שבע רוצה שהם ייצאו בהשאלה עד סוף העונה על מנת לצבור דקות משחק באופן קבוע, ולחזור בסוף העונה לסגל הקבוצה.

זריהן עשוי לעבור למ.ס אשדוד או להפועל תל אביב, ואלו יחפש קבוצה שצריכה מגן ימני. אם השניים לא ימצאו קבוצות הם יצטרכו להישאר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully