וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן תורג'מן חתם לשנתיים וחצי

13.1.2019 / 18:05

המגן השמאלי בן ה-30 עזב את בני יהודה וחתם בקבוצה בה שיחק בעבר שלוש עונות: "שמח לחזור לבית החם ולקבוצה שתמיד נשארה אצלי בלב"

צילום: שלומי גבאי. עריכה: מתן חדד

בן תורג'מן חוזר להפועל באר שבע. המגן השמאלי, 30, ששיחק בעבר בקבוצה, הגיע היום (ראשון) לעבור את הבדיקות הרפואיות במועדון במתחם האימונים ולאחר מכן חתם על חוזה לשתי עונות וחצי. תורג'מן חוזר אחרי ששיחק בבני יהודה, וזאת לאור העזיבה של מיהאי קורהוט. היום קורהוט, שזכה עם באר שבע בשתי האליפויות האחרונות, נפרד מהמועדון וחתם באריס סלוניקי, ותורג'מן, שהגיע למועדון לפני חמש שנים מנצרת עלית, יחזק את החלק האחורי של ברק בכר.

תורג'מן אמר: "אני שמח לחזור לבית החם ולהפועל באר שבע, שתמיד נשארה אצלי בלב. תמיד כיף להיות פה, מוקף באנשים הטובים ואני מצפה לחזרה לטרנר באדום. יש לנו אתגרים וחלומות רבים להגשים יחד. אני רוצה להודות לבני יהודה ולקהל האוהדים שליוו אותי בתקופה האחרונה ולאחל הצלחה רבה לכולנו". אלונה ברקת הוסיפה: "אנחנו מצרפים אלינו היום בחזרה את בן תורג'מן ושמחים לראות אותו שוב בין שורותינו. בן מכיר את הדרך שלנו, הערכים שמלווים אותנו והוא כמובן יתרום לנו גם בפן המקצועי".

תומר יוספי בן ה-19, שערך אתמול את הופעת הבכורה שלו מול מכבי חיפה (2:0), כתב היום פוסט לאוהדים שהודה על התמיכה: "אוהדים יקרים, הגשמתי אתמול חלום ילדות - ללבוש את המדים של הקבוצה הבוגרת לעיני 15 אלף צופים, זה היה מרגש מאוד. מגיל 5 אני אוהד הקבוצה ולובש את החולצה האדומה כשחקן ילדים... רציתי להודות לכם על העידוד והתמיכה במשחק אתמול, שאבתי מכם כוחות אדירים. חבל שהמשחק הסתיים בתוצאה לא טובה, אבל אני בטוח שנחזיר לכם בעתיד על התמיכה האדירה".

עוד בנושא
בבאר שבע עוקבים בדאגה: "זו התקופה הכי קשה של ברק בכר כמאמן"
עדכון גרסה 2.0: המטרות שהתהפכו להפועל באר שבע ולמכבי חיפה
מחוץ לפלייאוף העליון: באר שבע ירדה למקום ה-7 עם הפסד למכבי חיפה
אוהדי הפועל באר שבע מחו מחוץ לטרנר, ברק בכר לא מבין מדוע הורחק
המחליף של ערן זהבי בסין? דיא סבע קיבל הצעה גדולה מגוואנג'זו

בן תורג'מן שחקן הפועל באר שבע עם אלונה ברקת. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
חוזר לבירת הנגב. בן תורג'מן/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע
פוסט של תומר יוספי. אתר רשמי
פוסט של תומר יוספי/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully