וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע עוקבים בדאגה: "זו התקופה הכי קשה של ברק בכר כמאמן"

13.1.2019 / 7:07

המאמן נראה לחוץ ועצבני מתמיד, מודה ש"זו העונה החשובה בקריירה שלי", ובמועדון מודים שהגב של אלונה עלול להיות זמני: "כל העיניים עליו". הקבוצה משוועת לאנרגיות חדשות ומחכה ל"ריענון מאסיבי", קורהוט עזב רשמית, נקודת האור: תומר יוספי הצעיר

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. רחמים שוחח עם השחקנים. העיניים לגביע המדינה

בהפועל באר שבע מצפים שברק בכר יוציא את הקבוצה מהבוץ ויוביל אותה לניצחון על מכבי נתניה ביום שלישי בגביע המדינה. בסיום המשחק אמש (שבת) בו הפסידה הקבוצה 2:0 למכבי חיפה והוסיפה לעצמה עוד לחץ גדול שגם כך היה במועדון קודם, נכנס המנכ"ל אסי רחמים לחדר ההלבשה ושוחח עם השחקנים. "אנחנו מבואסים, אבל אני ראיתי שנלחמתם ונתתם הכל וזו הגישה שחייבת להימשך גם הלאה. גם אם הפסדנו היום, אנחנו יוצאים בתחושה שנתתם את כל מה שיש לכם ונלחמתם ב-10 שחקנים ואת זה אנחנו מצפים לראות במשחקים הקרובים", אמר רחמים.

גורם במועדון אמר אמש: "אין טעם כרגע לחפש אשמים, אלא צריך להרים את הקבוצה ולתמוך בברק ובשחקנים כי כבר ביום שלישי יש לנו את המשחק הכי חשוב העונה. במצב הנוכחי שלנו, כשהביטחון של השחקנים כל כך ירוד, נצטרך להתעלות על עצמנו כדי לנצח בנתניה. הכל הולך נגדנו העונה ובטח לא נלקק דבש בגביע המדינה. הקבוצה הזו חייבת ניצחון כמו אוויר לנשימה".

עוד בנושא

מחוץ לפלייאוף העליון: באר שבע ירדה למקום ה-7 עם הפסד למכבי חיפה
אוהדי הפועל באר שבע מחו מחוץ לטרנר, ברק בכר לא מבין מדוע הורחק
המחליף של ערן זהבי בסין? דיא סבע קיבל הצעה גדולה מגוואנג'זו

שחקני הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד, דיא סבע מאוכזבים. יוסי ציפקיס
"אין טעם לחפש אשמים". שחקני באר שבע מאוכזבים/יוסי ציפקיס

2. בכר לא מצליח במבחן

ברק בכר לא רגיל למצב הזה. מי שלוהק לפני שלוש שנים וחצי לתפקיד המאמן והפך לכוכב, ישב אתמול במסיבת העיתונאים אחרי המשחק חסר סבלנות וחסר שקט. בכר אף פעם לא היה טיפוס שמסתחבק, לא עם העיתונאים וגם לא עם שחקניו. הוא יודע לשמור על דיסטנס ושומר בקנאות על פרטיותו, אבל ההופעה שלו אמש במסיבת העיתונאים שידרה לא מעט לחץ ועצבים אפילו שטון דיבורו נשאר תמיד קבוע.

כמה דקות קודם מול מצלמות הטלוויזיה הוא הודה שזו העונה החשובה בקריירה שלו. שזו העונה שתעצב את עתידו כמאמן ואחרי שלוש עונות האליפות, מצפים ממנו שיידע להתמודד עם הכישלון המתמשך של העונה הזו. "ברק חווה היום את התקופה הכי קשה שלו כמאמן", אמר אמש גורם בהפועל באר שבע. "זו תקופה שאתה הרבה פעמים חסר אונים כי כמה שתכין ותתכנן כל השבוע, אתה בא למשחק בשבת והכל עובד הפוך. אלונה נותנת לו בינתיים גב ותומכת בו, אבל הוא יודע שכל העיניים מופנות אליו וההתמודדות עם זה, לא קלה גם למי שהוא מאמן יותר ותיק ובעל נסיון".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל באר שבע בטרנר

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. יוסי ציפקיס
בינתיים הוא לא עומד באתגר הכי גדול. בכר/יוסי ציפקיס

3. טאפוקו יצטרף היום. באר שבע משוועת לאנרגיות חדשות

קווין טאפוקו יעבור היום בדיקות רפואיות ויצטרף רשמית להפועל באר שבע. ביחד עם אריק סאבו שיחזור מהרחקה, הוא עשוי לפתוח בגביע המדינה. גם בן ביטון שהיה מוצהב אתמול אמור לשחק למרות שדור אלו פתח אתמול כמגן ימני אחרי תקופה של פציעה מאוד ארוכה ורשם הופעה סבירה. השחרור של מיהאי קורהוט, שחתם הבוקר רשמית באריס סלוניקי, יוביל לצירוף זר נוסף. "חייבים לעשות ריענון מאסיבי בקבוצה, חייבים להכניס אנרגיות חדשות", הודו אמש גורמים במועדון. חן עזרא יעזוב ואולי גם חנן ממן. אם תגיע הצעה רשמית בגובה של 4 מיליון דולר מסין על דיא סבע, באר שבע לא תעמוד בדרכו ותמכור כי גם סבע לא מצליח לשחזר את העונה שעברה.

שחקן הפועל באר שבע דיא סבע מאוכזב. דני מרון
באר שבע לא תעמוד בדרכו. דיא סבע/דני מרון

4. העונה של באר שבע כמו המשחק של טהא

ביום חמישי הודיעה הפועל באר שבע חגיגית שהחתימה את לואי טהא על חוזה לשנתיים נוספות ושהוא יהיה במועדון עד 2022. אתמול השאיר טהא את הקבוצה ב-10 שחקנים אחרי שתי עבירות מיותרות. שני גליצ'ים שהובילו לשני צהובים ולהפקרת הקבוצה. על טהא אי אפשר לומר שהוא לא משחק עם לב או שלא אכפת לו. בסך הכל בחור שהגיע מהחצר האחורית של הכדורגל הישראלי עד הצמרת הגבוהה ביותר. העונה הזו של הפועל באר שבע היא כמו המשחק הזה אתמול של טהא. מלאה בכוונות טובות, אבל מתפרקת בגלל טעויות מטופשות. בסך הכל היה טהא אחד הטובים בתקופה האחרונה, אבל גם הוא איבד קצת את קור הרוח ואחרי שהורחק, ההפסד אמש היה מאוד טבעי.

שחקן הפועל באר שבע לואי טהא עם השופט רועי ריינשרייבר. יוסי ציפקיס
הרבה כוונות טובות, לא יותר. טהא מורחק אמש/יוסי ציפקיס

5. נקודת האור: תומר יוספי

נקודת האור היחידה אתמול היה תומר יוספי הצעיר. בחודש הבא יהיה בן 20 ואתמול ערך הופעת בכורה. אם היה נכנס להרכב של הפועל באר שבע בעונות האליפות, יכול להיות שהיום היה לאלונה ברקת כוכב. יוספי נתן על הדשא בטרנר הופעה של בוגר. הביא את כל הטוב שלו מאימוני הקבוצה למשחק ועד שהוחלף היה מהטובים שהיה בבאר שבע אתמול. "הפועל באר שבע צריכה עוד כמה שחקנים כמו תומר יוספי וזה לא משנה אם הם שחקני בית או לא. שחקנים צעירים ורעבים שמוכנים לתת הכל כדי לזכות בחוזה גבוה בעתיד", אמרו אמש בקבוצה.

שחקן הפועל באר שבע תומר יוספי. יוסי ציפקיס
לפחות משהו חיובי אחד יצא אתמול. תומר יוספי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully