וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלבול: "שיחקנו עם הרבה שמחת חיים", אוהדי באר שבע מחו מחוץ לאצטדיון

12.1.2019 / 22:50

מכבי חיפה חוגגת ניצחון חמישי ברציפות, בלבול: "הרכבתי פאזל קצת חדש עם שינוי קל, רוצים לגרום לקהל לחייך, זו המטרה הכי חשובה". מאמן באר שבע "לא יודע" למה הורחק, ונשאל האם לדעתו הוא צריך להתפטר: "לא, לא חושב"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

המשבר של הפועל באר שבע הגיע הערב (שבת) לשיאו, כאשר האלופה היוצאת הפסידה 2:0 באצטדיון טרנר למכבי חיפה וצנחה עד למקום השביעי - מחוץ לפלייאוף העליון. הקהל המקומי ראה רק הפסד אחד באצטדיון החדש מאז שהוקם, והירוקים לא ניצחו בבירת הנגב מאז אוקטובר 2009, אבל הפעם היו אלה נטע לביא (72) ושלומי אזולאי המחליף (95) ששמרו על המאזן המושלם של מרקו בלבול (חמישה משחקים, כולל בגביע מול הפועל מרמורק) והעלו את קבוצתם למקום הרביעי בטבלה. לואי טהא הורחק (50) וגם ברק בכר העצבני נשלח ליציע. בפעם הראשונה אחרי הרבה שנים, אוהדים חיכו לשחקני באר שבע אחרי הסיום מחוץ לאצטדיון, מחו ו"דרשו הסברים" על התצוגות האחרונות.

* סינטאיהו סלליך, קשרה של מכבי חיפה, פונה לבית החולים סורוקה עם חשד לשבר באצבע ידו.

עוד בנושא:
דיא סבע עשוי לעבור לסין, אפשרות כי יחליף את ערן זהבי בגוואנגז'ו
הפועל חדרה שמרה על המקום השלישי עם 1:2 על בני סכנין
רק אל תקרא לי פראייר: מה אמור לעשות אוהד כשמחתימים שחקן חדש?

שחקני מכבי חיפה שלומי אזולאי, עופרי ארד, נטע לביא חוגגים. יוסי ציפקיס
אי אפשר לעצור אותם. חיפה/יוסי ציפקיס
שחקני הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד, דיא סבע מאוכזבים. יוסי ציפקיס
בכר מודה שזו השנה הקשה בקריירה. באר שבע/יוסי ציפקיס

מרקו בלבול המרוצה אמר בסיום: "נתנו משחק טוב. בסופו של דבר, ניצחנו בצדק. מחצית ראשונה הייתה מאוזנת, אבל בשנייה כבר השתלטנו על המשחק, הגענו למצבים וזה יכול היה להיגמר גם בתוצאה גבוהה יותר. לשחק מול האלופה בשלוש השנים האחרונות, מול קבוצה חזקה עם מאמן נהדר - זה ניצחון גדול.

"אנחנו באים לכל משחק במטרה לנצח, לא משנה איפה. לחצנו, היינו ראשונים לכל כדור ורצינו. הניצחון באמת מגיע לשחקנים. נטע לביא? הוא שחקן מוכשר מאוד, היה מצוין היום, אבל כל הקבוצה הייתה טובה. כולם היו ברמה גבוהה. משחק של קבוצה במגרש קשה וגם בקצב גבוה. יש לנו עוד מה להוכיח, אז לא נצא בהצהרות. השם שלנו 'מכבי חיפה' לא נותן לנו שום הבטחה שנגיע לצמרת".

לגבי השינוי במכבי חיפה: "לא עשיתי שום דבר מיוחד, אלא הרכבתי פאזל קצת חדש עם שינוי קל בסגנון ובמערך. אנחנו רוצים לגרום לקהל של מכבי חיפה לחייך, זו המטרה הכי חשובה עבורנו. שיחקנו עם הרבה שמחת חיים, זה כל מה שאנחנו רוצים".

נטע לביא, כובש השער הראשון: "נתנו הכל, מגיע מחמאות לכולם. רצינו לנצח, התכוננו ואני שמח שזה קרה. אני לא מסתכל על מי עונד את סרט הקפטן. אני רוצה לתת הכל למועדון שגידל אותי, שנתן לי את הבמה. אנחנו שמחים שהדרך של מרקו עובדת, אבל אנחנו יודעים שיש לנו עוד הרבה לאן להשתפר. אנחנו, שחקני הבית, צריכים להצדיק את הקרדיט שנותנים לנו. אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להוביל את מכבי חיפה קדימה. כל הכבוד לקהל שהגיע עד לבאר שבע, עודדו אותנו בלי הפסקה. עוד לא מסתכלים על מטרות, רק רוצים לנצח בכל מגרש שאנחנו מגיעים אליו".

צפו בחגיגות בחדר ההלבשה

חשבון האינסטגרם של שלומי אזולאי
שחקני מכבי חיפה חוגגים, עאיד חבשי. יוסי ציפקיס
כמעט עשור ללא ניצחון בבאר שבע. שחקני מכבי חיפה חוגגים/יוסי ציפקיס

ברק בכר המאוכזב אמר: "הפסדנו משחק שיכולנו גם לנצח אותו, היה משחק שקול לחלוטין. השחקנים נלחמו 90 דקות. ברור שזה מאכזב להפסיד ולרדת למקום שביעי". לגבי ההרחקה אמר: "תשאלו את שמואלביץ' למה הורחקתי. לא יודע מה אמרתי, אבל שום דבר שעשיתי לא הצדיק הרחקה, לא הגיע לי להיות מורחק".

על היכולת השלילית של קבוצתו: "בדקות מסוימות אנחנו משחקים טוב, מחמיצים ואז סופגים משום מקום ושחקן מורחק. יש לנו קבוצה טובה וחזקה, היו גם הרבה דברים טובים הערב ואת זה ניקח הלאה. זו העונה הכי חשובה בקריירה שלי, צריך להתמודד עם כשלונות ומשברים - השנה אנחנו פחות מצליחים, בטח באספקט של תוצאות. המטרות של הפועל באר שבע לא השתנו, הכל מאוד צמוד. צריך להמשיך ולשחק, למנף את הדברים הטובים. אנחנו מתמודדים עם המון קשיים השנה ונמשיך לעשות זה". לגבי הפרסומים על דיא סבע: "אני לא יכול להתייחס לכל מה שכתוב, ואם יהיה משהו, נעשה מה שנכון לשחקן ולקבוצה".

בפעם הראשונה אחרי הרבה שנים, אוהדים חיכו לשחקני באר שבע אחרי הסיום מחוץ לאצטדיון, מחו ו"דרשו הסברים" על התצוגות האחרונות. לבכר נאמר במסיבת העיתונאים אחרי המשחק שזה יהיה לא הוגן לדרוש מהפועל באר שבע לפטר אותו, אך יחד עם זה צריך לשאול אותו האם הוא לא שוקל להתפטר בעצמו. בתגובה אמר המאמן: "לא. אני לא חושב".

עוד באותו נושא

אפשרות: דיא סבע יחליף את ערן זהבי בגוואנגז'ו

לכתבה המלאה

חגיגה ירוקה בטרנר

שחקן מכבי חיפה מוחמד עוואד חוגג. יוסי ציפקיס
שחקן מכבי חיפה מוחמד עוואד חוגג/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי חיפה עאיד חבשי חוגג. יוסי ציפקיס
שחקן מכבי חיפה עאיד חבשי חוגג/יוסי ציפקיס
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים אחרי הניצחון על הפועל באר שבע, אצטדיון טרנר. יוסי ציפקיס
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם האוהדים אחרי הניצחון על הפועל באר שבע, אצטדיון טרנר/יוסי ציפקיס

המספרים

* מכבי חיפה עם ניצחון ראשון בבאר שבע מאז אוקטובר 2009, אז ולדימיר דבאלישווילי (צמד) ושלומי ארבייטמן סידרו לה 1:3 בווסרמיל.

* מכבי חיפה עם ארבעה ניצחונות ליגה רצופים - שווה לרצף שנקבע לאחרונה בסוף עונת 2015/16.

* מכבי חיפה גם המשיכה ברצף ניצחונות החוץ שעומד על שישה - הכי הרבה מאז שבעת הניצחונות בעונת האליפות האחרונה ב-2010/11.

* הפועל באר שבע עם שני הפסדים רצופים בליגת העל, לראשונה בעידן ברק בכר. זה גם הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים וחמישי העונה, כשבכל העונה שעברה היו לה ארבעה בלבד.

* הפסד ביתי ראשון העונה להפועל באר שבע ושני בסך הכול בטרנר ב-63 משחקי ליגה, אחרי משחק האליפות בעונה שעברה בו הפסידה 1:0 למכבי תל אביב.

שחקני מכבי חיפה שלומי אזולאי, עופרי ארד, נטע לביא חוגגים. יוסי ציפקיס
חיוכים בירוק. ארד, אזולאי ולביא/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully