וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקטאש פנתה רשמית למכבי תל אביב לגבי אלי דסה, שמעוניין לעבור

17.1.2019 / 10:07

הקבוצה הטורקית הגישה הצעה על המגן הימני שמסיים את חוזהו בקיץ במטרה לצרפו כבר בחלון ההעברות הנוכחי, ומוכנה לשלם תמורתו 300 אלף יורו. דסה מחזיק גם בהצעה מלודוגורץ

עריכה: מתן חדד

אחרי שהבוקר (חמישי) דווח בטורקיה שבשיקטאש מעוניינת באלי דסה, במכבי תל אביב מאשרים שהקבוצה מאיסטנבול פנתה רשמית לגבי רכישת המגן. את ההצעה הביא סוכנו של דסה, אבי נמני, והשחקן מעוניין לעבור לבשיקטאש, שתנהל כעת משא ומתן לרכישתו במטרה לצרפו כבר בחלון ההעברות הנוכחי. הטורקים מוכנים לשלם 300 אלף יורו עבור דסה, ולמרות שטרם החל משא ומתן ההערכה היא שהוא יוכל להשתכר במדיהם כ-700 אלף יורו בעונה.

כזכור, דסה מחזיק גם בהצעה מלודוגורץ, אלופת בולגריה שפנתה אליו לפני כשבועיים והציעה לו חוזה בגובה 600 אלף יורו לעונה, לא כולל מענקים. במקביל סוכניו של דסה, שירד לאחרונה בדרישותיו ממכבי תל אביב להארכת חוזה, שעמדו על 800 אלף יורו לעונה, אך עדיין מסרב להצעה הנוכחית של הצהובים שעומדת על סביב ה-400 אלף יורו לעונה, מחפשים עבורו יעד אפשרי גם בליגה הרוסית.

בסביבתו של דסה אמרו לפני כשבועיים: "אלי היה מאוד רוצה לחתום בחוזה שיגרום לו להרגיש מרוצה, אבל כל הסחבת הזו בטח גם גורמת לו לרצות לבחון הצעה מחו"ל ולראות עד כמה הוא מסוגל לאתגר את עצמו במדינה זרה ובליגה שהוא לא מכיר".

עוד בנושא

דסה ירד בדרישות, אבל מסרב להצעה של מכבי תל אביב לחוזה חדש
דסה במגעים עם לודוגורץ, תציע למגן 600 אלף יורו לעונה?
פרטי עסקת הענק של דאבור, מאמן סביליה: "רצינו אותו עכשיו"

אלי דסה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לטורקיה? אלי דסה/ברני ארדוב

עדכון ראשון 10:07

עוד באותו נושא

דמעות פרידה? דסה בכה כשהקהל הריע לו אחרי הניצחון על נתניה

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אלי דסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully